پویش مردمی ۱۴۴۱

با لطف الهی و دست‌های پر از مهر خیرین عزیز و مردم دلسوز و در آستانه ماه مبارک رمضان اولین سری بسته ارزاق پویش مردمی ۱۴۴۱ میان نیازمندان حومه تهران توزیع شد.

به گزارش مشرق، پویش مردمی ۱۴۴۱ که به همت ۱۰ گروه جهادی ایجاد شده در آستانه ماه مبارک رمضان و در مرحله نخست از اقدامات خود، ۱۱۰ بسته حمایتی از ۱۴۴۱ بسته پیش‌بینی شده را میان خانواده‌های نیازمند گلحصار باقرشهر توزیع کرد.

این پویش با هم اندیشی مسئولان ۱۰ گروه جهادی و خیریه فعال با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب از مردم برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان بحران کرونا در قالب رزمایش مواسات و همدلی تشکیل شد و با تقسیم وظایف توانست نوع دیگری از حرکت جهادی را به منصه ظهور بگذارد.

خادمان این پویش مردمی با درک شرایط معیشتی قشری از نیازمندان در بحران کرونا و به دنبال آن شناسایی جامعه هدف در حومه شهر تهران قصد دارند تا با توزیع بسته های غذایی و اقلام بهداشتی، در ماه مبارک رمضان، تا حدودی از رنج این قشر آسیب‌پذیر بکاهد.

گفتنی است سری نخست ۱۱۰ تایی اقلام توزیع شده شامل برنج، تن ماهی، حبوبات، شکر، روغن، ماکارونی، سویا، پنیر، رب، خرما و... بوده و طبق برنامه ریزی این پویش قرار است در نهایت ۱۴۴۱ بسته میان ۱۴۴۱ خانواده نیازمند حومه تهران با رعایت اصل حفظ کرامت خانواده‌ها، توزیع شود.

هموطنان گرامی همچنان می توانند هدایای نقدی خود را اهدا کرده و پویش را در رسیدن به اهداف خود که همانا کاستن اندک دردی از نیازمندان شهر است، یاری کنند.

همچنین جهت کسب اطلاع بیشتر می توانید به آیدی پویش، @pooyesh۱۴۴۱ در تمامی شبکه های مجازی پیام دهید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 1
    حالا باید حتماً روی کارتن ها نوشته بشه: پویش 1441 که آبروی فقیر بیچاره بره؟ حتماً باید با کامیون وسط روز این بسته ها برده بشه؟ ای کاش در ازای کمک به فقیران آبروشون رو نگیریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس