پویش 1441 - کراپ‌شده

این گروه‌ها تلاش دارند تا گامی به سمت نیکی بردارند و رمضان مهربانی را برای زدودن خزان از دل خانواده‌های نیازمندی که در شرایط  بحران کرونا آسیب دیده اند، به ارمغان آورند.

به گزارش مشرق، ۹ گروه جهادی به هم پیوسته اند تا ۱۴۴۱ بسته ارزاق معیشتی و بهداشتی را برای خانواده های نیازمند تأمین کنند.

در اطلاعیه «پویش ۱۴۴۱» آمده است:‌ این گروه‌ها تلاش دارند تا گامی به سمت نیکی بردارند و رمضان مهربانی را برای زدودن خزان از دل خانواده‌های نیازمندی که در شرایط  بحران کرونا آسیب دیده اند، به ارمغان آورند.

«پویش ۱۴۴۱» با شعار «باز با هم در رمضان المبارک» اعلام کرده:

نظر به درکی که جوانان انقلابی از شرایط کشور در بحران شیوع ویروس کرونا پیدا کرده‌اند، بر آن شدیم تا  باز با هم جمع شویم و دست به دست یکدیگر دهیم تا دردی هرچند کوچک از  آسیب دیدگان کرونا بکاهیم.



امروز هموطنانمان که در وضعیت فعلی مشاغل خود را از دست داده و چند ماهی است که درآمدی ندارند، بیش از پیش چشم به یاری ما دارند.

در آستانه ماه مبارک رمضان تلاش داریم  رمضان مهربانی را با بسته‌های ارزاق و لوازم بهداشتی برای ۱۴۴۱ خانواده آسیب‌پذیر به ارمغان آوریم که در این مسیر گروه‌های جهادی مختلفی گرد هم آوردیم .

هموطن عزیز! نتیجه اعتماد شما، تکه نانی می شود در دستان کوچک کودکی، آبرویی می شود در چشمان پدری و لبخندی بر لبان مادری که این روزها نتوانسته اند از شغل های ساده ی خود درآمدی کسب کنند و سفره خانواده را پر کنند.

هزینه هر بسته غذایی به همراه اقلام بهداشتی ۲۰۰ هزار تومان است که حتی هدیه ۵ هزار تومان از سوی شما، می تواند مسیر ما را برای یاری نیازمندان هموارتر کند.

گروه های همکار در این پویش بزرگ مردمی به این شرح اعلام شده است:
گروه جهادی خادمان حضرت زهرا(س)
مؤسسه بین اللملی دیدبان عدالت
گروه جهادی شهید شریف واقفی
موکب دانشجویان جهان اسلام
گروه جهادی مدافعان ولایت
هیئت زمینه سازان ظهور
قرارگاه جهادی محیا
گروه جهادی معراج
گروه جهادی همنوا

علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند با شماره ۰۹۱۶۷۲۶۹۲۴۲ (آقای طرفیانی ) تماس بگیرند یا به صفحات مجازی پویش با نشانی pooyesh۱۴۴۱ مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس