کد خبر 1066152
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
فوتبال

چند باشگاه لیگ برتری با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال خواستار لغو کامل و نیمه تمام ماندن فصل جاری لیگ برتر شدند.

به گزارش مشرق، در حالی که حدود دو ماه از تعطیلی مسابقات لیگ برتر می‌گذرد، در روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر شروع مجدد مسابقات از ماه آینده به گوش می‌رسد. در همین زمینه نیز قرار است به زودی سازمان لیگ جلسه‌ای تشکیل دهد و تاریخ جدید از سرگیری بازی‌ها به طور رسمی اعلام شود.

در این وضعیت اما شنیده می‌شود چند باشگاه لیگ برتری در اقدامی هماهنگ نامه‌ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کرده و خواستار تعطیلی کامل و نیمه تمام ماندن فصل جاری لیگ برتر شدند.

بیشتر بخوانید:

«جام» نباید به پرسپولیس برسد

باشگاه‌های تراکتور، گل‌گهر، ماشین‌سازی،  نساجی و چند باشگاه دیگر از جمله مواردی هستند که درخواست خود را به سازمان لیگ ارسال کرده و منتظر تصمیم مسئولان مانده‌اند.

در این شرایط و با توجه به دو دستگی به وجود آمده بین باشگاه‌ها برای ادامه یا لغو بازی‌های لیگ، باید دید در نهایت چه تصمیمی از سوی مسئولان سازمان لیگ گرفته خواهد شد.

سیف‌الله‌پور مدیر نساجی، آذرنیا سرپرست باشگاه ماشین‌سازی و دو مدیر از باشگاه‌های تراکتور و گل‌گهر در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را تایید کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    3 0
    خب اگه اینطوریه همون سه تیم فصل قبل برن لیگ قهرمانان تا تراکتور نتونه بره
  • امیر IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 4
    مسعود رو چکار کنن؟؟ حتی اگه چند نفر کشته بشن باید این لیگ مهندسی شده ادامه پیدا کنه.. مهم تیم ملی وزیر مسعود نه جان بازیکنان تیم های شهرستانی
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 1
    هر کاری کردن تا استقلال رو تضعیف کنن مربیشو گرفتن هر کاری تونستن کردن تا تیم حکومتی بره بالا حتی بدون بازی ولی نمیدونستن دست خدا بالاتر از تمام دستهاست و لیگ نیمه کاره میمونه
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    جالبه تراکتور و ماشین سازی درخواست دادن دو تا تیمی که یه مالک دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس