کد خبر 1066106
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
شهریار مغانلو

شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پیکان تاکید کرد که این تیم در صورت ادامه برگزاری مسابقات، قطعا در لیگ برتر ماندگار خواهد شد.

به گزارش مشرق، شهریار مغانلو در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است بازی‌های لیگ برتر بعد از پایان ماه مبارک رمضان برگزار شود، گفت: من هم این را شنیده‌ام و باید دید مسئولان چه تصمیمی خواهند گرفت. ظاهرا قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود ولی آیا دیگر عوامل برگزاری یک مسابقه در خطر قرار ندارند؟ من با ادامه این روند و از بین نرفتن بیماری کرونا، مخالف ادامه بازی‌ها هستم ولی باید دید مسئولان در نهایت چه راهکارهایی را در نظر خواهند گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان در لیگ برتر می‌ماند؟» تصریح کرد: تیم ما در صورت ادامه برگزاری مسابقات، قطعا در لیگ برتر ماندگار خواهد شد و بابت این موضوع قول می‌دهم. واقعا حیف است که تیمی مثل پیکان به لیگ دسته اول سقوط کند. بازیکنان ما با آمدن عبدالله ویسی انگیزه پیدا کرده‌اند و تلاش می‌کنیم تا در لیگ برتر بمانیم. فقط امیدوارم این بیماری ریشه‌کن شود، چون جان انسان‌ها خیلی با ارزش‌تر از آن است که الان بخواهیم در مورد فوتبال صحبت کنیم.

مغانلو در خصوص اینکه آیا قرار است در پایان فصل از پیکان جدا شود، تصریح کرد: من یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارم و از حالا درست نیست در مورد آینده صحبت کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس