کد خبر 1065925
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵
اسرائیل

وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی که بابت نحوه مقابله با ویروس کرونا با انتقاداتی مواجه شده، به نخست وزیر این رژیم گفته است که قصد کناره گیری از این سمت را دارد.

به گزارش مشرق، رسانه ها شنبه شب خبر دادند که وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی قصد کناره گیری از این سمت را دارد.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» «یاکوف لیتزمن» وزیر بهداشت اسرائیل که در روزهای گذشته بابت نحوه مواجهه با ویروس کرونای جدید مورد انتقاد قرار گرفته بود به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل گفته که قصد کناره گیری از این سمت را دارد.

بیشتر بخوانید:

تظاهرات هزاران نفری علیه نتانیاهو در تل‌آویو

برخی منابع مطلع گفته اند که یاکوف لیتزمن قصد دارد وزیر مسکن رژیم صهیونیستی شود.

این وزیر صهیونیستی در حالی قصد کناره گیری از سمتش را دارد که یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی از هراس نهادهای امنیتی و سیاسی این رژیم از آغاز نافرمانی مدنی گسترده در فلسطین اشغالی در پی شیوع کرونا و فراهم بودن عوامل مورد نیاز برای این امر، خبر داد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در این باره نوشت: طرف‌های مختلف در بخش‌های مختلف دستگاه‌های اطلاعات نظامی (امان) و اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل درباره مقابله و پیشگیری هرگونه نافرمانی مدنی در پی همه‌گیری کرونا رایزنی کرده‌اند.

در این گزارش آمده است که در این نشست‌ها، نمایندگانی از شورای امنیت ملی و تیم کارشناسی به ریاست پروفسور «ایلی فاکسمن» شرکت داشتند و مسئله عوامل احتمالی تمرد علیه حاکمیت رژیم صهیونیستی از جمله احساس عدم کارآمدی حاکمیت در مهار امور، عدم اعتماد به سرویس سیاسی کشور و آمار ارائه شده آن و دستوراتی که دولت صادر می‌کند، بررسی کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس