کد خبر 1065781
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
احسان علیخانی نمایه

احسان علیخانی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود، با دعوت رامبد جوان به پویش «ایران همدل» پیوست.

به گزارش مشرق،  احسان علیخانی مجری و تهیه کننده ویژه برنامه تلویزیونی «ماه عسل» و «عصرجدید» که پیش از این در بحران‌های کشور چون سیل و زلزله و .... با جمع آوری کمک‌های مردمی در خدمت هموطنان آسیب‌دیده بود، این‌بار هم با شیوع ویروس کرونا و ضربه اقتصادی به برخی از خانواده‌های کم‌درآمد، علیخانی نیز به دعوت رامبد جوان به پویش «ایران همدل» پیوست.

این مجری برنامه‌های تلویزیونی، با انتشار تصویری گرافیکی از پویش «ایران همدل» در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

"سلام رفقا

رامبد عزیز من رو به پویش ایران همدل دعوت کرده، ٢ تا نکته بگم که حال خودم و رفقام خوب بشه.

۱-به لطف و معرفت شما رفقا و مردم عزیز، مخاطبین عصر جدید از اول نوروز تا این لحظه نزدیک ١٧٠ هزار تا بسته ارزاق به نقاط محروم، تهران، قم، مازندران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، همدان، فارس، أصفهان و خانواده ١٠ هزار زندانی ارسال شده که گزارش‌های این همدلی مبارک بزودی در قالب گزارش تصویری پخش خواهد شد، انشالله ٣٠ هزار بسته دیگه در حال بسته بندیه و در هفته اول ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد که برسیم به رکورد تهیه ٢٠٠ هزار بسته ارزاق مردمی برای هموطنان بی بضاعت در یک برنامه تلویزیونی با محبت و عشق تماشاگران عصر جدید.

کلی انسان با شرف شبانه روز با عشق در تمام این ایام کار کردند برای تهیه، بسته بندی، ارسال و توزیع بسته‌ها که من دست تک تکشونو میبوسم.

۲- خودم حتما شخصا ٥٠ تبلت دانش آموزی، مدل ساده و کار راه انداز، هدیه میکنم به ٥٠ دانش اموز که هیچ وسیله‌ای برای ارتباط اینترنتی جهت آموزش درسهاشون در مناطق محروم ندارن. مخلصیم. دل تنگم/ ماه مبارک رمضان مبارک"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    5 0
    اجرکم عند الله.....
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    1 0
    سلام آقای علیخانی عزیز خیلی ممنونم از شما و از قلب مهربون و بزرگتون. اجرکم عندلله
  • علی IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    سلام وعرض ادب دارم جناب اقای مهندس احسان علیخانی از حضرتعالی درخواست مساعدت دارم جهت خرید جهیزیه ‌دخترم نیاز مبرم به ۱۰۰ تومان دارم ولی به همان خدایی که انسان وارسته ودلسوزی مثل حضرتعالی را افریدکه دست انسانهای ضعیف را پس نزنی ومساعدت فرمایید ودرضمن به خدای یکتا این مساعدت را خدمتون عودت میدهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس