سردار یزدی

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ گفت: بسته‌های معیشتی آماده شده در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه قرار است بین خانوارهای آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا در 22 منطقه تهران توزیع شود.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ که در حاشیه رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه که در مصلی تهران انجام شد اظهار داشت: مشکل معیشتی و اقتصادی در تمام دنیا در اثر شیوع این ویروس حاکم شده است که البته در کشور ما هم مشکلاتی را به وجود آورده است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: ‌مقام معظم رهبری در نیمه شعبان به لزوم کمک مؤمنانه به خانوارهای آسیب دیده اشاره کردند تا کسی با مشکل معیشتی ناشی از این ویروس در ایام ماه رمضان مواجه نشود.

بیشتر بخوانید:

سردار سلیمانی: توزیع بسته حمایتی تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

سردار یزدی افزود: بر این اساس آحاد مردم و مسئولان در اردوگاه رهبر انقلاب اجتماعی را ایجاد کرده و همه پای کار آمدند. این در حالی است مردم در طول 8 سال جنگ تحمیلی کشور را اداره کرده و 40 سال پشتیبان انقلاب بودند.

وی خاطرنشان کرد: در 14 استان رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه اجرا شده است. 

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ گفت: در تهران 200 هزار بسته سبد معیشتی را به درب منازل خانوارهای آسیب‌دیده خواهیم برد ضمن اینکه 50 هزار بسته معیشتی در مصلی هم آماده کرده‌ایم تا با حفظ شأن و منزلت نیازمندان به دست آنان برسد.

سردار یزدی گفت: ارزش ریالی این بسته‌ها بین 250 تا 400 هزار تومان است و این بسته‌ها قرار است به دست نیازمندانی که شغل آنها در این ایام دچار مشکل شده است برسد. همچنین در این رزمایش هموطنان کلیمی، ارامنه و زرتشتی که دچار مشکلات معیشتی شده‌اند هم از این بسته‌های حمایتی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: این اقلام قرار است در 22 منطقه تهران توزیع شود و بعد از ماه رمضان اگر باز هم نیاز به کمک باشد مردم و ما در صحنه هستیم باز هم کمک خواهیم کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ در پایان گفت: در مرحله سوم این رزمایش کارت‌های هدیه بین خانوارهای آسیب‌دیده توزیع خواهیم کرد تا هر خانواده مطابق با نیاز و سلیقه خود اقلام نیازشان را تأمین کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • JP ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    5 0
    بدون قصد و غرض ، برام سوال پیش اومده مگه یهودی نیازمند هم داریم؟؟؟ مگر یهودی ها پشت هم نیستند؟؟؟؟ یعنی باید بگیم یهودی هم یهودی های قدیم؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس