کد خبر 1065469
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
روحانی نمایه

رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع خطاب به وی کفت: راهبردهایی که موجب تامین و توسعه ثبات و امنیت پایدار در منطقه می‌شود را با دقت دنبال کنیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور فعالیت ها و همکاری نیروهای مسلح در مدیریت و مقابله با شیوع کرونا در کشور در زمینه تولید اقلام بهداشتی و درمانی نظیر کیت های تست کرونا و تولید ماسک و مواد ضد عفونی را موثر و حائز اهمیت دانست و با تقدیر از تلاش های ارتش جمهوری اسلامی برای در اختیار قراردادن تمامی امکانات خود در این زمینه و برقراری نقاهتگاه‌ها در سراسر کشور، بر لزوم حفظ این دستاوردها و تقویت و توسعه این تلاش ها و همراهی با سایر بخش‌ها تا رفع کامل این بیماری تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

روحانی: توسعه دولت الکترونیک نیازی حیاتی برای کشور است

بازگشایی اماکن مذهبی و مساجد دغدغه مهم دولت و ستاد ملی کروناست

وی با اشاره به موفقیت اخیر پرتاب ماهواره دفاعی «نور» به فضا، گفت:  این موفقیت نشان می دهد که تقویت بخش هوا فضا در کشور و نیروهای مسلح گامی دقیق و موثر بوده و باید بیش از پیش در راستای توسعه آن اهتمام داشته و تلاش کنیم.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به برخی تحرکات بیگانگان در منطقه، تاکید کرد: باید با حفظ هوشیاری و حضور مقتدرانه در منطقه، راهبردهایی که موجب تامین و توسعه ثبات و امنیت پایدار در منطقه می شود را با دقت دنبال کنیم.

امیر سرتیپ حاتمی نیز در این گفتگو با تقدیر از حمایت ها و توجه رئیس جمهور نسبت به متخصصان و جوانان فعال در عرصه تولید دستاوردهای دفاعی کشور، بر اهتمام و جدیت در راستای توسعه توانمندی ها و دستاوردهای دفاعی تاکید کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین با ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های انجام شده از سوی نیروهای مسلح در راستای همراهی و همکاری با سایر بخش ها در مسیر مقابله با کرونا در کشور و تامین نیازمندی های بهداشتی و درمانی در این زمینه، اظهار داشت: وزارت دفاع و نیروهای مسلح کشور تا رفع کامل این بیماری با همه توان در کنار دولت و مردم خواهند بود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    2 0
    زنگ زد! زنگ زد! خدایا شککککرت. زنگ زد!
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    زنگ زد بگه که تا ده کیلومتری ناو های امریکایی پیداتون نشه۰ دقیقا هوشیاری باید حفظ بشه همین معنی رامیده که روحانی در یک روز هم به سردارسلامی زنگ زد همین حرف زد وهم به وزیر دفاع
  • حیدر صالح IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    زنگ زده که بگه این برنامه فضایی رو مخه و به مذاق برجامیون خوش نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس