کد خبر 1065338
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
هشدار در مورد احتمال انتقال ویروس کرونا در بوستان‌ها

عضو شورای شهر تهران ضمن هشدار در مورد احتمال انتقال ویروس کرونا در بوستان‌ها و پارک‌ها، گفت: رعایت فاصله اجتماعی در پارک‌ها جهت پیشگیری از کرونا الزامی است.

به گزارش مشرق، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران درباره بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت اظهار داشت: بازگشایی پارک‌ها برای استفاده مردم و حفظ سلامت روان آنها انجام گرفته ولی با این وجود از همه شهروندان درخواست داریم که در صورت مراجعه به پارک‌ها به هیچ عنوان روی نیمکت‌ها ننشینند چرا که بیشترین راه انتقال کرونا می‌تواند از طریق تماس دست به محل آلوده به ویروس، منتقل شود.

بیشتر بخوانید:

وی افزود:‌ همچنین شهروندان باید از خوردن و آشامیدن در محوطه پارک‌ها خودداری کنند مگر اینکه بطری آب شخصی همراهشان آورده باشند.

این عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌ها ضروری است، گفت: حداقل فاصله برای پیشگیری از کرونا در بوستان‌ها یک متر و 80 تا دو متر است همچنین در صورت دویدن و یا ورزش‌های دسته‌جمعی حتما باید از ماسک استفاده شود.

خداکرمی خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان پس از ورود به منزل باید لباس‌های مورد استفاده در پارک را در مکانی جداگانه قرار داده و دست و صورت را با آب و صابون بشویند.

وی ضمن هشدار در مورد احتمال انتقال کرونا در بوستان‌ها در صورت رعایت نکردن موازین بهداشتی، گفت:‌ با معاونت خدمات شهری شهرداری صحبت شده تا روی صندلی پارک‌ها علامت هشدار تعبیه شود البته رعایت کردن موارد بهداشتی توسط خود مردم در اولویت قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    1 0
    باز می کنند بعد هشدار میدن. نزدیک بیمارستان، تو وکیل آباد مشهدیم، دائم آمبولانس بیمار بد حال میاره. دیگه وجدانا گفتن بود از ما. حال خود دانید.
  • JP ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    10 0
    ترس مردم ما از همه چیز زود می ریزه...!! فرماندهی ستاد کرونا باید به یک نظامی واگذار می شد، مثلا سردار جلالی..!! دیگه وقتی پای دست فروش ها دوباره در معابر باز بشه..بسته ماندن پارک ها یک شوخی تلخ هست.. باید نمایشگر آمار کرونا و تصاویر دلخراش آن در معابر وجود داشته باشد.. باید استفاده از ماسک اجباری بشود..و استعمال سیگار ممنوع..و جریمه های سنگین.. اما اراده ای نیست..!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس