کد خبر 1065139
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
برانکو

برانکو با تأیید مذاکره برای سرمربیگری استقلال به خبرورزشی گفت: زمان دقیقش در ذهنم نیست، ولی از طرف باشگاه استقلال به من پیشنهاد شد تا هدایت این تیم را قبول کنم.

به گزارش مشرق، «شاید خیلی‌ها ندانند ولی دو بار از طرف فتح‌الله زاده مأمور شدم با برانکو مذاکره کنم؛ و هر دو بار هم به نتایج مثبتی رسیدم. دفعه اول دقیقاً ۷ سال پیش بود که با برانکو مذاکره کردم ولی به دلیل دعوا با امیررضا خادم که گویا این مربی را برای پرسپولیس در نظر داشت و برکناری فتح‌ا... زاده این انتقال انجام نشد. گویا قرارداد بستن با پرسپولیس مجاز بود ولی برای استقلال مذاکره هم مجاز نبود.»

بیشتر بخوانید:

کدام مدیر باعث خروج برانکو از ایران شد؟

این‌ها بخشی از حرف‌های محمد سررشته‌داری، مدیر روابط عمومی اسبق استقلال بود که چند روز قبل در صفحه شخصی خود منتشر کرد. از همین‌رو و برای پیگیری این موضوع با برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس که در حال حاضر هدایت تیم ملی عمان را برعهده دارد، تماس گرفتیم.

برانکو با تأیید مذاکره برای سرمربیگری استقلال به خبرورزشی گفت: زمان دقیقش در ذهنم نیست ولی از طرف باشگاه استقلال به من پیشنهاد شد هدایت این تیم را قبول کنم، یک‌سری صحبت‌های معمولی و اولیه انجام شد ولی کار به مذاکرات بعدی نرسید و توافقی حاصل نشد.

وی افزود: فکر می‌کنم دو یا سه روز بعد از این حرف‌ها مدیرعامل وقت استقلال یعنی علی فتح‌ا... زاده برکنار شد و مذاکرات اصلاً ادامه پیدا نکرد. البته من درجریان دلایل برکناری او نیستم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی در داخل باشگاه استقلال رخ داد.

برانکو ادامه داد: آن موقع فکر می‌کنم از باشگاه دیناموزاگرب جدا شده بودم و مربی آزاد بودم و طبیعی بود پیشنهادات مختلفی به من برسد. همان‌طور که تقریباً دو سال بعد از آن پیشنهاد پرسپولیس رسید و بعد از مذاکره با مدیران این تیم تصمیم گرفتم هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرم و خیلی خوشحالم در آن زمان این پیشنهاد را قبول کردم، چون روزهای فوق العاده‌ای با این تیم داشتم و توانستیم جام‌های زیادی را به هواداران پرتعداد پرسپولیس هدیه دهیم و برای اولین بار در تاریخ باشگاه به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

بعد از این حرف‌ها از سرمربی اسبق قرمزها در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل هم پرسیدیم که او این‌طور پاسخ داد: «می‌دانم پرسپولیس در صدر جدول حضور دارد و اختلاف امتیاز خوبی هم با سایر تیم‌ها دارد. یحیی مربی خوبی است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد، فکر می‌کنم اگر اتفاقی رخ ندهد پرسپولیس می‌تواند امسال هم قهرمان شود و دل هوادارانش را شاد کند.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    3 5
    معلومه باخت 4 تایی مقابل سرورشون پرسپولیس و از بین رفتن نماد جعلی 4،بدجوری هنوز روی اعصاب استقلالی هاست...........
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      3 2
      بی ستاره متوهم!
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 3
    حتما در زمان رییس جمهور اسبق استقلالی این انتقال انجام میشد
  • علی IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    2 1
    نماد یعنی چهار بازی پشت سر هم باختن این در تاریخ همه دربیها بی سابقه است و همیشه وبال گردن پرسپولیس است
    • IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      1 1
      اول چهارتا پشت سر هم نبود و یک مساوی هم هست. بعد سابقه هفتا برد هم هست امار و تاریخ دربی رو ببینید متوجه میشید
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    1 1
    الان فقط اومدی خودت رو مطرح کنی. برانکو دوسال بعدش اومد. حالا شما نتونستید مربی جذب کنید نیاز به تهمت زدن نیست. خرجی که شما برای جذب بازیکن کردید توی ایدان بی سابقه‌ست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس