کد خبر 1065086
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
رضا نورمحمدی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آن فرد یادش رفته سر تمرین می‌آمد و آرزو داشت علی کریمی را ببیند، حالا به علی کریمی توهین می‌کند!

به گزارش مشرق، با رضا نورمحمدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای این تیم، تغییرات مدیریتی و احتمال قهرمانی پرسپولیس در صورت شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر گفت‌وگویی انجام گرفت که در ادامه می‌خوانید.

بیشتر بخوانید:

حیدری: ‌با جاروجنجال به تیمی جام نمی‌دهند

این روزها پرسپولیس بیشتر از هر چیزی درگیر مشکلات مدیریتی است.
بله خب متأسفانه کل فوتبال ما درگیر این مشکل است. تیم بزرگی مثل پرسپولیس با این همه هوادار در بحث مدیریتی ثبات ندارد و شما می‌بینید در همین چند سال اخیر چند مدیرعامل روی کار آمدند ولی بعد از چند وقت استعفا دادند یا برکنار شدند. امیدوارم هرچه زودتر مدیرعامل انتخاب شود و بتواند مشکلات را حل کند.

در صورت ادامه بازی‌های لیگ برتر چقدر برای قهرمانی پرسپولیس شانس قائلید؟
با توجه به قدرت پرسپولیس و نتایج این تیم که باعث اختلاف ١٠ امتیازی با تیم دوم شده، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و بعید می‌دانم تیم‌های دیگر تا آخر فصل بتوانند آن را جبران کنند. ضمن اینکه پرسپولیس هم تیمی نیست که به همین راحتی بی‌خیال صدر جدول و قهرمانی شود و آنقدر امتیاز از دست دهد که بقیه تیم‌ها به او برسند. از نظر من پرسپولیس با اختلاف و با شایستگی جام را می‌گیرد.

استقلالی‌ها و بعضی دیگر از تیم‌های مدعی معتقدند بدون اینکه قهرمان مشخص شود جدول لیگ باید پاک شود.
من متوجه این حرف نمی‌شوم. یعنی‌چه جدول پاک شود؟ مگر هفت‌سنگ است که می‌گویند جدول لیگ پاک شود و لیگ بعدی شروع شود؟ پس تکلیف این‌همه هزینه و حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی چه می‌شود؟ پرسپولیس زحمت کشیده که الان با ١٠ امتیاز صدرنشین است. رقبای پرسپولیس زورشان در زمین نمی‌رسد و خودشان می‌دانند که نمی‌توانند قهرمان شوند به همین دلیل دوست دارند لیگ را تعطیل کنند.

این روزها شایعه جدایی شجاع و چند ستاره دیگر و همچنین خداحافظی سیدجلال شنیده می‌شود.
ستاره‌های پرسپولیس همگی با ارزش هستند و امیدوارم بمانند. بازیکنی مثل شجاع وقتی در پرسپولیس می‌درخشد طبیعی است که پیشنهاداتی از تیم‌های خارجی به او برسد که به لحاظ مالی هم شرایط بهتری برایش به وجود می‌آورد. ولی پرسپولیس خیلی بزرگ است و با جدایی یکی، دو نفر تضعیف نمی‌شود، به طور حتم در صورت جدایی چند نفر کادر فنی بازیکنان خوبی که در حد پرسپولیس باشند را جذب خواهد کرد. در مورد سیدجلال هم از آنجایی‌که با او رفیق هستم باید بگویم که سید زندگی حرفه‌ای دارد و از لحاظ بدنی آماده است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. به نظرم خداحافظی یک موضوع شخصی است و خودش بهتر می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی از فوتبال برود ولی او به راحتی می‌تواند در پرسپولیس بازی کند.

می‌دانم رابطه بسیار خوبی با پیام صادقیان و محسن مسلمان داری، به نظرت آن‌ها با این‌همه استعداد حیف نشدند؟
ببینید محسن و پیام از سن پایین در لیگ برتر حضور دارند و خیلی زود معروف شدند، به نظرم خیلی بیش از حد روی آن‌ها زوم بودند و حواشی محسن و پیام را گنده می‌کردند در حالی که کلی فوتبالیست می‌شناسم و به شما معرفی می‌کنم که به‌مراتب بیشتر از محسن و پیام حاشیه داشتند ولی کسی به آن‌ها نمی‌پرداخت. یادم است یک روز پیام به من گفت دیگر بریدم و از فوتبال زده شدم. از بس این بچه را اذیت کردند.

تو ارتباط بسیار خوبی با علی کریمی داری، در مورد حواشی روزهای اخیر چه صحبتی داری؟
اصلاً نمی‌خواهم اسم آن آدم را بیاورم، لطفاً شما هم اسمش را نیاورید، چون الکی گنده می‌شود. آن فرد یادش رفته سر تمرین می‌آمد و آرزو داشت علی کریمی را ببیند، حالا به علی کریمی توهین می‌کند. به جرأت می‌گویم هر کسی دوست دارد با کریمی کار کند و کنارش باشد. من افتخار این را داشتم کنارش بازی کنم و شاگردش باشم. او کسی است که فوق العاده حرفه‌ای و بااخلاق است و همه دوستش دارند. به همین دلیل هیچ‌کس دوست ندارد ناراحتی او را ببیند. یادم می‌آید همه از اختلاف دایی و کریمی حرف می‌زدند و رسانه‌ها و فضای مجازی قبل از بازی سپیدرود و سایپا خیلی به آن پرداخته بودند، قبل از آغاز بازی علی کریمی در رختکن حدود یک ربع حرف زد که همه در بازی باید به علی دایی احترام بگذارند و خدایی نکرده بی‌احترامی به او نشود. کریمی می‌گفت: اگر کوچکترین بی‌احترامی یا رفتار ناشایستی از شما مقابل دایی ببینم تیم را بیرون می‌کشم. واقعاً او اسطوره است و امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس