کد خبر 1065091
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
جهانگیری: کسی که ۱ دلار گرفته کالا وارد نکرده خیانت ملی مرتکب شده است

اسحاق جهانگیری با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق،  ماهواره نور به عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران صبح روز چهارشنبه (۳ اردیبهشت ماه) از ماهواره بر ۳ مرحله‌ای قاصد از کویر مرکزی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب شد و در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت. پرتاب این ماهواره که نخستین ماهواره نظامی ایران در فضا است بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و جهان داشته است و هنوز بسیاری در شوک پرتاب موفقیت آمیز این ماهواره توسط ایران به سر می‌برند.

اما پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور با واکنش چهره های سیاسی داخل کشور همراه بود. اسحاق جهانگیری با انتشار ویدئویی از لحظه پرتاب ماهواره نور این موفقیت را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت. معاون اول رئیس جمهور در تویئتر نوشت:

« پرتاب موفقیت آمیز  ماهواره نور را در روز تاسیس سپاه پاسدران به ملت ایران، جامعه علمی کشور، دانشمندان و محققان برجسته و فرماندهان عزیزاین نهاد انقلابی تبریک میگویم. موفقیت‌هایی ازاین دست یادآور خدمات بی ادعا ولی درخشان شهیدانی، چون سردار حسن تهرانی مقدم و امثال اوست. یادشان گرامی باد. »

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    7 1
    یه دونه ماهواره فایده نداره .....ما بیست تا از اینها میخواهیم تا بتونن تو فضا با هم اطلاعات تبادل کنن و اونی که روی ایرانه بتونه اطلاعات را به ایستگاه زمینی بفرسته....در یک آن همه جای زمین را بتونیم ببینیم......ماهواره بر بعدی باید همه بیست تا ماهواره را بتونه ببره فضا .....
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    21 3
    نمیشه حالا که خبرش رو میزنید، لا اقل عکسی از ایشان نگذارید. خدا شاهده اینروزها کم حوصله ایم!
  • CA ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    17 1
    اگر با دولت پر روی شما بود این اقدام رو هم به روحانی نسبت میدادید.
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    9 7
    تبریک؟ مثل اینه که توی یه خونه یه بچه روز تولدش آتیش روشن بکنه. میشه تولد را با هزینه های کمتر هم برگزار کرد. لازم به طبل و دهل نیست.
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      3 0
      بابا جو گیر شدن هم اندازه ای داره تا همین جا هم اقتدار و عظمت ایران عزیز ستودنی است از این به بعد هم به لطف خدا بهتر میشود ولی دو تا ماهواره را هم با هم نمی شه پرتاب کرد
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      9 5
      اتفاقا نیاز به طبل و دهل است تا ببینند کوران مقلد غرب که تفکر انقلابی چه می کند .
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    3 0
    میترسم قیمت موشک چندبرابر بشه¤_¤`
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    5 2
    این ربطی به دولت نداره. دولت قبلا ماهواره فرستاد و شکست خورد . دولت باید بگه دلار جهانگیری اونم بیش از چهار میلیارد ارز 4200 تومنی سرنوشتش چی شده
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      0 3
      یعنی اینو با ارث باباشون ساختند؟
  • DE ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    4 0
    سه تا وزارت خونه خوبه از رویه سپاه تقلیید کنند وریل گذاری شون رو تغییر بدن و صنعت ایرانی رو تاسیس کنن و از اقتصادی کشورهای استعمار شده یعنی خام فروشی فاصله بگیرند تا رونق اقتصادی به تمام معنا اتفاق بیفته و دل مردم رو شاد کنید: 1. وزارت صنعت ( ساخت صنایع سنگین و سبک در همه استان ها) 2. وزارت راه و مسکن ( تعمیر و گسترش راههای ریلی و شوسه مابین استان ها)( ساخت چند میلیون مسکن متناسب فرهنگ ایرانی اسلامی) 3. وزارت نفت( بجای خام فروشی راه اندازی صنعت پیروشیمی و ساخت فراوردهای پلاستیکی مواد خام برای کارخانه و تولیدی های داخلی)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس