کد خبر 1064993
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

به گزارش مشرق، محمود واعظی رئیس دفتر رئسی‌جمهور در صفحه توییتر خود با اشاره به پرتاب ماهواره نور به فضا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    39 2
    فقط خواهشا این یکی رو به اسم دولت تدبیرتان نزنید
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      3 0
      اینا پَپِه دارن.. نقاش هم دارن!
  • یه دردمند IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    7 0
    شما و دولتتان برید ظفر رو هوا کنید که باعث آبروریزی شد!!! بچه های انقلابی مکتب امامین انقلاب می دانند چگونه پوزه کدخدا و کدخدا پرستان را به خاک بمالند.
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    3 0
    این دولت.... عقده یک افتخار داره پیدا نمیکنه اویزون این و اون میشه!!!!
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    1 4
    اینا همش مال ملتیه که دارن در سختی زندگی میکنن و با پولشون این دستاوردها ساخته میشه، پس لطفا نه دولت نه سپاه این کارهارو به نام خودشون نزنن. هر چی هست مال ملته که حتی بدون اینکه ازش نظر بخوان، از پولش بر میدارن و اینکارها رو میکنن.
    • احمد DE ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      2 3
      خطاب به 14:20، اینقدر مغلطه نکن، هنوز نمی فهمی پرتاب موفق ماهواره نور جدا از بحث افتخار ملی، هم توان بازدارندگی کشور را بالا می برد، هم در ارتقای تکنولوزی فضایی نقش موثری دارد، که همین امر ارتقای کشور در سایر حوزه های تکنولوژی را تسهیل می کند و باعث سودآوری اقتصادی هم خواهد شد ( دستیابی به تکنولوژی های برتر قطعاً از نظر اقتصادی هم اثرات زیادی برای کشور به همراه خواهد داشت، فهمش زیاد سخت نیست، به شرطی که از مغزت بیشتر استفاده کنی) ، این کارها هزینه کردن نیست، نوعی سرمایه گذاری است، با این اظهارنظر کودکانه و سطحی، نمی توانی کار ارزشمند فرزندان سپاهی این ملت را در این شرایط سخت و حساس کشور زیر سوال ببری و وقیحانه از طرف ملت حرف بزنی. افتخار و اقتدار روزافزون ایران در سطح جهان همواره از آرزوهای تاریخی ملت ایران بوده و هست و خواهد بود و سپاه پاسداران این آرزو را در حوزه فضایی ( در سایر حوزه ها هم ، هم از طرف سپاه و هم سایر نهادها تلاش های ارزشمندی انجام شده است) محقق کرده، به جای تشکر از این اقدام غرورآفرین و دشمن شکن ،ارزش کار را به چالش می کشی نادان؟!!!!!! سپاه پاسداران هم جزء همین ملت است و برای ملت سربلند ایران کسب افتخار می کند.نظر ملت ایران در زمینه این دستاوردهای غرورآفرین مثبته، برای همین دهها میلیون نفر در تشییع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند، چون اقدامات این سردار عزیز هم باعث عزت ملت ایران شد و سپاه پاسداران هم دقیقاً همین مسیر را طی می کند و بر اساس همین تفکر انقلابی سردار شهیدحرکت می کند، پس فقط از طرف خود حقیرت نظر بده.
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      1 0
      اگر رسیدن به علم و به دست آوردن تکنولوژی فقط با پول بود الان این شکم گنده های عرب توی مریخ زندگی میکردن ... نه داداش تلاش و همت و ایمان عنصر اصلی این اقتدار علمی هست که شما می خواهید دیده نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس