زندانی

ک زندانی آمریکایی پس از تحمل ۴۴ سال حبس و در سن ۶۰ سالگی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، «ویلیام گریسون»، که در یکی از زندان‌های ایالت میشیگان، ۴۴ سال از حبس خود را گذرانده بود، در سن ۶۰ سالگی و بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخت.

به گزارش «سی ان ان»، مقام‎های زندان‌های شهر «وین»، در ایالت میشیگان، اعلام کردند که «گریسون»، هفته گذشته جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

تحقیقات جدید درباره شروع بیماری کرونا در آمریکا

«گریسون»، از سن ۱۶ سالگی به جرم سرقت در زندان بوده و اوایل سال جاری حکم عفو وی به دلیل شیوع ویروس کرونا صادر شد.

گزارش‌ها نشان می‎دهد که سازمان زندان‌های میشیگان، از دادستانی درخواست کرده بود تا مهلت ۲۸ روزه انتظار برای آزادی را لغو کند، اما «گریسون»، ۵ روز پس از ارائه این درخواست و در روز ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین)، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان باخته است.

گفته می‎شود که تا زمان مرگ «ویلیام گریسون»، هیچ اقدامی برای آزادی وی صورت نگرفته است.

وضعیت زندان‌های آمریکا در هفته‌های اخیر و در بحبوحه شیوع کرونا بسیار بحرانی گزارش شده و شمار زیادی از زندانیان و کارکنان زندان‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

در ایالت میشیگان، نیز تاکنون ۵۲۰ نفر از زندانیان به کرونا مبتلا شده اند و ۱۷ نفر دیگر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

بر اساس گزارش دانشگاه «جانز هاپکینز»، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در میشیگان، ۳۱ هزار و ۲۴۲ نفر و تعداد قربانیان نیز به ۲ هزار و ۳۹۱ نفر افزایش یافته است.

در حال حاضر آمریکا بیشترین شمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا را در میان کشورهای جهان به خود اختصاص داده است؛ ۸۱۹ هزار و ۱۷۵ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۴۵ هزار و ۳۴۳ نفر دیگر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس، جان خود را از دست داده اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس