کد خبر 1063684
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
جوجه

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، معدوم سازی جوجه های یک روزه را اقدامی غیر انسانی و غیر قانونی خواند و گفت: ما این تخلف را به جد دنبال می کنیم و نتیجه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان اظهار کرد: وقتی این خبر را شنیدم و تصاویر را دیدم بسیار متأثر شدم چرا که کاری غیر انسانی صورت گرفته است و سازمان بازرسی به محض اطلاع از این موضوع ورود کرد.

بیشتر بخوانید:

تفکر اقتصاد بی‌رحم سرمایه‌داری

مقصر اصلی زنده به گور کردن جوجه‌ها پیدا شد!

چه کسی عامل کشتار جوجه‌ها است؟

وی گفت: البته خیلی قبل تر از این اتفاق ما درباره برخی از مشکلات از جمله تأمین ارز مورد نیاز برای نهاده های طیور در زمینه تولید مرغ و جوجه یک روزه اقدام کرده بودیم و ۹ فروردین در این خصوص با بانک مرکزی مکاتبه کردیم و مجدد هم پیگیری ها انجام شد تا ارز مورد نیاز بیش از ۲ میلیون تن نهاده های طیور که اکنون در بنادر هست تأمین شود که منتظر تخصیص ارز و حمل آنها برای استفاده تولید کنندگان مرغ است که تا به حال رخ نداده است.

درویشیان افزود: اینکه آیا در این موضوع انجمن تولید کنندگان جوجه یک روزه مقصر بوده و یا در نتیجه مصوبه ستاد تنظیم بازار بوده و یا علل دیگری داشته است به جد دنبال و نتیجه را اطلاع رسانی می کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور این کار را اقدامی غیر انسانی خواند و گفت: این اقدام هیچ مجوز شرعی و قانونی ندارد و مراجع ذیربط در این خصوص برخورد قانونی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    3 1
    باتشکر، میخواستم نظر سازمان بازرسی رو مورد قیمت امروز خودرو بدونم! ...، اینا فحشه.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    3 0
    اونوقت منظورتون از تنظیم بازار بالا نگه داشتن قیمته دیگه؟!!! تف به مدیریت لیبرالی
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 1
    این همه بارندگی را بهتر بود هدایت میکردید به سدها و بیابانها که ذرت و جو بکارند و دان جوجه تولید و خود کفا شوید.
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
      0 2
      حاجی شما اصلا حالیته چی نوشتی؟
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    2 0
    البته اینو باید گفت این از مصادیق حیوان آزاری است. که هنوز قانون مشخصی در این مورد نداریم. بحث شرعی که خب در اسلام حیوان آزاری منع شده و رعایت حقوق حیوان اندکی تاکید شده. به هر حال بنا به قانونی که بتوان آنها محکوم کرد، مقدور نیست. از طرفی این روشها سالها اجرا میشده. اگر قراره اینکار صورت نگیره، جایگزین آن چیست که تبعاتی نداشته باشه؟ هر چند تصاویر دلخراشی از این جوجه کشی هست، اما راه حل چیست؟
  • DE ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    چرا چند کارخنه تولید نهاده های طیور با کمک وزارتخانه های کشور از جمله وزارت جهاد کشاوری ، وزارت صنایع و معادن ، شیلات تولید نمی فرمائید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس