يك بانك خصوصي كه قصد همكاري با فدراسيون فوتبال را داشت، به دليل وقايع صورت گرفته در انتخابات رياست و وضعيت غيرقانوني آن، انصراف داد.

به گزارش خبرنگار ورزشي مشرق،‌ پيش از برگزاري انتخابات رياست فدراسيون فوتبال، برخي رسانه ها از معرفي يك حامي مالي ميلياردي در صورت ادامه حضور علي كفاشيان به عنوان رئيس مي گفتند. البته، در آن دوران، صحبت چنداني درباره چند و چون ماجرا صورت نگرفت و در حد كليات باقي ماند.
اكنون كه انتخابات برگزار شده، كفاشيان وارد مذاكره شده تا اين اسپانسر را به صورت رسمي معرفي كند. اين گزينه كه يك بانك خصوصي است و قرار بوده پولي ميلياردي از طريق آن وارد اين رشته شود، در هفته گذشته مذاكراتي با اين مدير داشت كه در نهايت، به بن بست رسيد و اين همكاري، تا اطلاع ثانوي منتفي شد.
براساس اخبار دريافتي، مديران اين بانك خصوصي كه به تازگي فعاليت خود را گسترده كرده و در حال افزايش حجم تبليغي و كاري خود هستند، غير قانوني بودن وضعيت فعلي فدراسيون فوتبال و ورود سازمان بازرسي كل كشور به موضوع آن را دليل عدم انعقاد قرارداد عنوان كرده اند. در حقيقت، آنها ابهام در وضعيت فعلي فدراسيون را موجب دانسته اند تا در اين فضاي همكاري وارد نشوند.
تا كنون، علي كفاشيان با وجود تذكرات و اعلام سازمان بازرسي كل كشور مبني بر ممنوعيت اشتغال در فدراسيون، تن به قانون نداده است. براساس قانون، حضور وي در فدراسيون به دليل بازنشسته بودن، تخلف به شمار رفته و مي بايستي از اين سمت كناره گيري كند. در غير اينصورت، تمام اقدامات و تغييرات در فدراسيون، داراي وصف مجرمانه و قابل پيگرد از سوي نهاد قضايي است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس