کد خبر 1063548
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
1

بالاخره رفقا و شرکا سال 96 در ستاد عرق ریخته بودند و باید سیب و گلابی آن را می چیدند. برجام نبود که بشود مردم را چند سال آزگار سر دواند و امروز و فردا کرد.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود با عنوان "سامانه صنعت و تجارت یا شرکت سهامی ستاد انتخابات؟!" نوشت:

اگر طبق گزارش تفریغ بودجه سال 97، دولت در زمینه خصوصی سازی 77 درصد (حدود 12 هزار میلیارد تومان) انحراف داشته، فدای سر ستاد انتخاباتی آقای روحانی!

بالاخره رفقا و شرکا سال 96 در ستاد عرق ریخته بودند و باید سیب و گلابی آن را می چیدند. برجام نبود که بشود مردم را چند سال آزگار سر دواند و امروز و فردا کرد.

جناب پوری حسینی هستند، رئیس ستاد روحانی در آذربایجان شرقی (انتخابات 96) که رئیس سازمان خصوصی سازی شدند و ضمن زد و بند هنگفت، چوب حراج به شرکت ها و کارخانه های بزرگی مانند پالایشگاه کرمانشاه، ماشین سازی تبریز، کشت و صنعت مغان، نیشکر هفت تپه، آلومینیوم المهدی و... زدند.

از شگفتی های دولت روحانی این است که بلافاصله پس از انتخابات 92 و 96، روسای ستاد انتخاباتی خود (آقایان نعمت زاده و شریعتمداری) را به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد. ویژگی کارنامه این دو، رکود تولید، واردات بی رویه، تورم فزاینده و افزایش بیکاری بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    1 0
    ریاست محترم جمهور با دیدن این خبر دستی بر محاسن کشیده و اندر توجیه به فکر فرو غلتیدند. که ناگاه صدایی از منزل برخواست که فلانی دست بر نقاط T مندرج در صورت نکش والا کرونا می گیری به خانواده دایورت میدهی. از این محترمانه تر از عهده بر نیاید.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    1 0
    تا وقتی دولت کوچک نشه و این همه وزیر و معاون و مدیرکل داشته باشیم همین وضعیته نه بودجه کفاف میده و نه مردم راضی هستن که مالیات بدن برای اداره دولت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس