کد خبر 1063430
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کاسیاس

بروز سکته قلبی باعث شد تا خیلی چیزها در زندگی ایکر کاسیاس تغییر کند.

به گزارش مشرق، در ماه مه سال ۲۰۱۹ کاسیاس دچارحمله قلبی شد و به همین خاطر بازی فوتبال را کنار گذاشت. وی در آن هنگام عضو پورتو پرتغال بود که به خاطر سکته قلبی مجبور شد به توصیه پزشکان دست از فعالیت ورزشی جدی خود بکشد.

کاسیاس در مصاحبه ای با مارکا انجام داد، عنوان کرد بروز این اتفاق سبب شد تا زندگی اش دستخوش تغییراتی شود. او گفت: از زمانی که دچار سکته شدم، هر چیزی که در ذهن داشتم، تغییرکرد.

بیشتر بخوانید:

طرح کاسیاس برای حل بحران کرونا

گلر سابق افزود: از آن زمان بود که قدر خیلی چیزها را فهمیدم.هرچند که می دانم فوتبالیست ها گاهی از زندگی غافل می شوند و قدر آنچه دارند، را نمی دانند.

کاسیاس اضافه کرد: بعد از آن اتفاق در ماه اول می ترسیدم که راه بروم یا بخوابم. نگران بودم دیگر از جا نتوانم برخیزم. حس بسیار بدی داشتم.

وی ادامه داد:در ارتباط با بازگشت به فوتبال، چیز خاصی نمی توانم بگویم. جز اینکه باید دستورات پزشکی را رعایت می کردم و آنچه بیش از هرچیز اهمیت داشت، مساله سلامتی ام بود.

کاسیاس  ۳۸ ساله از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۵ در تیم رئال مادرید بازی کرد و به اسطوره ای نزد کهکشانی ها تبدیل شد. بعد از آن وی راهی تیم پورتو شد که این اتفاق برای او رخ داد.

کاسیاس بعد از کسب سلامتی مجدد خود خواهان حضور به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس