کد خبر 1063397
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
تکلیف واگذاری سرخابی‌ها در مجلس مشخص شد

مربی پیشین دروازه‌بان‌های استقلال گفت: با توجه به اینکه وزارت ورزش مدیران عامل استقلال و پرسپولیس را انتخاب می‌کند، آنها تابع دستورات وزارت ورزش هستند.

به گزارش مشرق، کریم بوستانی در مورد تغییرات به وجود آمده در استقلال اظهار داشت: به دلیل آنکه استقلال و پرسپولیس دولتی هستند، همیشه دستخوش تغییرات زیادی می‌شوند. متأسفانه دو باشگاه که علاقه‌مندان زیادی هم دارند، هرگز روی خوش نمی‌بینند و تا آرامشی پیدا می‌کنند، یک اتفاق غیرمنتظره رخ می‌دهد و باعث می‌شود که دوباره آنها وارد بحران شوند و کسانی که بیشتر از همه از این موضوع متضرر می‌شوند، هواداران دو تیم هستند.

وی ادامه داد: استقلال در چند ماه گذشته تغییرات زیادی داشته و هر کس که بر روی صندلی مدیرعاملی می‌نشیند، به دلیل مشکلات زیاد موجود که مهم‌ترین آن مسائل مالی است، خیلی زود استعفا داده و جایش را به دیگری می‌دهد. در سالی که گذشت استقلال از این شرایط ضربه بسیار زیادی خورد و هنوز هم نتوانسته آرامش خود را به دست بیاورد زیرا بدهی‌ها آنقدر زیاد است که هیچ‌کس توانایی پرداخت آن را ندارد.

بیشتر بخوانید:

کسی جرات خرید استقلال و پرسپولیس را ندارد

بوستانی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری را برای موفقیت سعادتمند مد نظر دارید؟ گفت: پاسخ سوال شما را باید این‌طور بدهم که این تیم هر چه زودتر باید وارد خصوصی‌سازی شده و از زیر نظر وزارت ورزش بیرون بیاید؛ به جز این، هیچ راهکاری برای موفقیت استقلال وجود ندارد. با توجه به اینکه مدیرعامل از بدنه وزارت ورزش است و توسط وزیر این وزارتخانه انتخاب می‌شود، تابع دستورات آنهاست و باید اجراکننده طرح‌ها و برنامه‌هایشان باشد و آنچه را که آنها به او تعیین تکلیف می‌کنند، انجام دهد.

این بازیکن پیشکسوت خاطرنشان کرد: بنابراین نمی‌توان انتظار زیاد و خلاقانه‌ای از مدیرعامل داشت. اگر قرار است سعادتمند در کارش موفق شود، باید از مشاوران و معاونین زبده و باتجربه استفاده کند؛ از خود استقلال فکری و کاری داشته باشد تا بتواند زمانی که به عنوان مدیرعامل استقلال در این تیم پرطرفدار مشغول به کار است، موفق بوده و اردوی آبی‌پوشان را به آرامش برساند.

مربی پیشین دروازه‌بان‌های استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با شرایطی که در کشور وجود دارد، تعطیلی کامل لیگ به سود فوتبال خواهد بود یا خیر؟ افزود: در حال حاضر در شرایطی هستیم که نمی‌توان هیچ مسابقه‌ای را برگزار کرد. چند روز آینده هم ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد. بازیکنان نمی‌توانند قبل از افطار تمرین کنند. با توجه به اینکه گفته می‌شود یکی از علائم ابتلای مردم به ویروس کرونا، کمبود مایعات و ضعف بدنی است، با چنین شرایطی بهتر است که لیگ را تعطیل کنند و با رفع این بیماری منحوس، لیگ بیستم را در ماه‌های آینده آغاز کنند. در حال حاضر در کشورهای اروپایی هم هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و اعتقاد دارم تعطیلی به نفع فوتبال ما خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط در کشور سخت است، ورزشکاران هیچ فرقی با بقیه مردم ندارند بنابراین بهترین راه این است تا ریشه‌کن شدن این بیماری، فوتبال و سایر رشته‌ها تعطیل باشد تا ان‌شاالله کسی دچار این ویروس نشود و همه در سلامت کامل باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس