سامانا دولوپرز ، توسعه دهنده املاک و مستغلات مستقر در دبی ، پروژه ۱۰۰ میلیون ذانا گولف اونیو را آغاز کرده است. سامانا دولوپرز اولین شرکت املاک و مستغلات در امارات متحده عربی است که ۵۰ درصد تسهیلات مالی به خریداران خود پیشنهاد داده است ، در حالی که وام دهندگان امارات تنها ۲۰ درصد ارایه می دهد.

این پروژه که در استودیوی دبی واقع شده است ، با ویژگی های سبک تفریحی ، مینی گلف ، سالن های سرپوشیده و فضای باز ، استخر بزرگ با فضای شنا کردن ، جکوزی ، فضای بازی کودکان و استخر با فضای سبز و آب فراوان طراحی شده است. برای ایجاد یک سبک زندگی سالم این طرح با طراحی تفریحی ، به دلیل ویژگی های بی همتای خود ، توسط مجله دیزاین روجهیلتلاتا میدل ایست جایزه طراحی نوآوری را بدست آورد. این پروژه در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ برای تحویل برنامه ریزی شده است.

علاوه بر تأمین بودجه ۵۰ درصد ، ضمانت رقابتی ۲۴٪ بازده ۸٪ در سال به مدت ۳ سال ، خیابان گلف سامانا را به یک پیشنهاد جذاب برای کاربران نهایی و سرمایه گذاران تبدیل کرده و رویکرد اجاره ای به خود توسعه دهندگان است. با گزینه پرداخت ۱۰ درصد پرداخت در صورت رزرو و ۸۰ ماه پس از آن فقط ۱ درصد ، گزینه ای عالی برای کسانی که به دنبال انتقال از محل اقامت اجاره هستند ، امکان دسترسی به آنها را برای نردبان ملک فراهم می کند.

آلن جیمز گامون ، مدیر کل توسعه دهندگان  سامانا گفت: "ما یک مدل کسب و کار متمرکز بر خریدار و رویکرد برد-برد داریم. رقابت اجاره ای ۲۴٪ تضمین شده ما با بازار املاک و مستغلات دبی که فقط یک توسعه دهنده بالغ و پایدار می تواند ارائه دهد رقابت با آن دشوار است. رویکرد تجاری پایدار ما نشان دهنده تعهد ما به مشتریان و به طور کلی در بازار املاک و مستغلات دبی است. "

"۵۰٪ تأمین اعتبار یک اقدام سخاوتمندانه توسط سامانا دولوپرز است که منعکس کننده رویه اجاره بها برای صاحبان خانه است. مشارکت ما با مؤسسات مالی محلی منعکس کننده وظیفه ما برای ایجاد راه حلهایی است که نیازهای متغیر صاحبان خانه در امارات را برآورده کند. با توجه به علاقه بسیار زیاد پروژه گلف خیابان سامانا در بازارهای محلی و بین المللی. ما تقاضای بسیار ویژه ای را برای کیفیت بالا و دارایی مقرون به صرفه در جوامع مسکونی با دقت برنامه ریزی شده و مکانهای مناسب از صاحبان خانه درک می کنیم ، از متخصصان جوان گرفته تا خانواده های بزرگتر.

علاوه بر این ، سرمایه گذاران علاقه مند به بازده خالص ۸ درصدی هستند که پس از پرداخت کامل واحد توسط توسعه دهنده داده می شود. بالاتر از بازده بانکی ، خیابان گلف سامانا را به یک پیشنهاد بسیار پرسود برای سرمایه گذاران در مکانی بسیار به دنبال در شهر دبی تبدیل می کند.

به دنبال نمایش جاده های ما در چین ، علیرغم وضعیت دشوار و چالش برانگیز در چین ، پیشنهادات اختصاصی ما هنوز هم برای سرمایه گذاران آینده دار چینی ما معتبر است. ما کاملاً نسبت به مشتریان چینی خود متعهد هستیم و در اواخر امسال نیز با کارمندان خود در چین در حال نمایش نمایش های بیشتر جاده ای خواهیم بود و به مشتریان موجود و جدید با هر گونه نمایش در رابطه با پروژه های خود کمک می کنیم.

گلف خیابان سامانا دارای ۲۳۳ استودیوی مجلل ، آپارتمانهای یک و دو خوابه ، برخی با استخرهای خصوصی و یک طبقه تفریحی کلاس جهانی که دارای یک گلف با رنگ سبز است.

خیابان سامانا گلف مساحتی کمتر از ۸۰۰۰۰ فوت مربع و چهار خانه به همراه چهار خانه ساختمانی بیش از ۲۰۰ خلیج پارکینگ تحت پوشش دارد. ارایه یک منطقه ساخته شده بیش از ۵۰۸ هزار فوت مربع در برنامه دارد.

این گذارش توسط شرکت املاک و مستغلات دوبیرا Dobira  تهیه شده است این شرکت تبلیغات املاک در دبی است که در ۵ کشور دیگر شامل ترکیه، سعودیه، کویت، عمان و بحرین فعالیت دارد شامل پروژه های پیش فروش هم می شود و دارای بروزترین قیمتهاست. دارای بلاگ برای اخبار اقتصادی نیز می باشد که آن را به بهترین سایت برای برسی سرمایه گزاری تبدیل کرده است.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس