کد خبر 1063089
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
شجاع خلیل زاده

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال جدایی از این تیم است.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل‌زاده از شرایط خود در پرسپولیس چندان راضی نیست و ممکن است در پایان فصل تصمیم بگیرد به یکی از پیشنهادات خارجی خود جواب مثبت دهد.

شجاع چند فصلی است که پیشنهادات رسیده از لیگ ستارگان قطر را رد می‌کند اما این بار شاید او تصمیم جدیدی بگیرد. مدافع محبوب هواداران پرسپولیس در کمال تعجب جزو آن دسته از بازیکنان اصلی تیمش است که کمترین دستمزد را می‌گیرد تا حدی که نفرات کناری او از جمله محمدحسین کنعانی‌زادگان و محمد انصاری حدود دو برابر دستمزد او مبلغ قراردادشان است.

خلیل‌زاده برخلاف برخی همبازیانش ابتدای فصل گذشته از جدایی برانکو ایوانکوویچ و تحت فشار قرار گرفتن مدیران وقت پرسپولیس استفاده ابزاری نکرده و اولین بازیکنی بود که با حضور در ساختمان باشگاهش قرارداد خود را تمدید کرد.

بیشتر بخوانید:

مدافع محبوب یحیی پرسپولیسی می‌شود؟

این در حالی بود که برخی دیگر از سرخپوشان از طریق مدیر برنامه‌های خود صحبت از پیشنهادات چند میلیاردی از تیم‌های چینی، کره‌ای و حتی داخلی مطرح کرده و با تحت فشار قراردادن مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس در نهایت قرارداد 3 میلیاردی با این باشگاه  امضا کردند. به خاطر همین قراردادهای سنگین است که این باشگاه برای پرداخت دستمزد بازیکنانش دچار مشکل شده است.

به هر شکل شجاع از شرایطی که در این فصل برایش رقم خود تا حدی دلخور است و ممکن است در صورت رسیدن پیشنهاد خوب خارجی این باشگاه را ترک کند.

نکته قابل توجه اینکه شجاع خلیل‌زاده دو بند برای جدایی در قراردادش دارد. اول اینکه او در صورتی که نیم فصل گذشته قصد ترک پرسپولیس را داشت باید یک میلیون دلار به این باشگاه پرداخت می‌کرد که طبیعتا زمان آن گذشت.

بند دیگر قرارداد او برای نقل و انتقالات تابستانی است. طبق این بند شجاع می‌تواند با پرداخت 400 هزار دلار قراردادش را فسخ و به بهترین پیشنهاد خود جواب مثبت دهد. با این حساب راه جدایی شجاع برای ترک پرسپولیس تقریبا هموار است. البته شاید فقط تیم‌های عربی و چینی حاضر به پرداخت پول رضایت‌نامه خلیل‌زاده شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس