کد خبر 1062508
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
معبودی

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد که ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر ممکن است با مصدومیت جدی بازیکنان همراه شود.

به گزارش مشرق، عزیز معبودی در مورد وضعیتش در تعطیلی موقت بازی‌های لیگ برتر گفت: فعلاً که سردرگم هستیم و چیزی هم در مورد آینده لیگ برتر مشخص نیست. در این شرایط چند هفته است که به صورت انفرادی تمرین می‌کنیم، ولی این نوع تمرین با تمرینات گروهی خیلی فرق دارد. طبیعتاً در این شرایط بازیکنان از آمادگی لازم دور می‌شوند و این در حالی است که هنوز تکلیف لیگ برتر هم مشخص نشده.

بیشتر بخوانید:

نه پرسپولیس‌ قهرمان است، نه ما سقوط کرده

وی پیش‌بینی‌اش از آینده لیگ برتر در فصل جاری را این‌طور بیان کرد: باید دید مسئولان چه تصمیمی خواهند گرفت، ولی همان‌طور که گفتم بازیکنان به دلیل دوری از تمرینات گروهی، طبیعتاً آمادگی لازم را نخواهند داشت. اگر لیگ برتر ادامه پیدا کند، این موضوع باعث می‌شود که بازیکنان با مصدومیت‌های جدی مواجه شوند. در این شرایط بهتر است که لیگ را تعطیل کنند و بازی‌ها ادامه پیدا نکند.

مدافع  تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز یادآور شد: همه ما دوست داریم که این بیماری هر چه زودتر ریشه‌کن شود. البته سلامتی مردم هم بسیار مهم است. مسئله مهم این است که پایان این بیماری قابل پیش‌بینی نیست و بازیکنان و تیم‌ها هم در این وضعیت سردرگم و بلاتکلیف هستند. در این شرایط تعطیلی لیگ برتر تصمیمی بدی نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس