کد خبر 1062263
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
جواد نکونام مارکار آقاجانیان

آقاجانیان درباره ابهام‌هایی که درباره میزان پرداخت پاداش به کی روش و اعضای کادرفنی تیم ملی ایجاد شده توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، مارکار آقاجانیان، دستیار ایرانی کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران درباره ابهام‌هایی که درباره میزان پرداخت پاداش به این مربی و اعضای کادرفنی تیم ملی از محل پاداش‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ ایجاد شده است، بیان کرد: ابتدا برای هموطنان عزیزمان که مثل تمام مردم جهان درگیر ویروس کرونا شده و شرایط سخت و دشواری دارند، آرزوی سلامتی می‌کنم. در حال حاضر کل دنیا برای یک هدف و غلبه بر ویروس کرونا می‌جنگند. امیدوارم هرچه سریع شرایط خوب بازگردد و مردم عزیزمان در سلامت و آرامش کامل زندگی کنند.

او افزود: درباره صحبت‌هایی که این روزها مطرح شده است باید بگویم در هشت سالی که در خدمت تیم ملی بودیم هدف تمام بازیکنان، کادرفنی و پزشکی یکی بود. در این میان همانگونه که مردم عزیز ایران شاهد بودند به خصوص بازیکنان با تمام وجودشان در زمین جنگیدند و برای موفقیت تیم ملی تمام وجود خود را گذاشتند.

آقاجانیان تصریح کرد: هدف تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی خوشحالی مردم و بالا بردن ارزش پیراهن تیم ملی بود. همه می‌خواستیم غیرت و جنگندگی ایرانی را نشان بدهیم و تنها موضوعی که به آن فکر نمی‌کردیم، پاداش و اینگونه مسائل بود.

او با اشاره به تلاش و غیرت بازیکنان تیم ملی اظهار داشت: خیلی از مواقع مانند همین جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بازیکنان ما با وجود مصدومیت از جان مایه می‌گذاشتند. می‌خواهم مثال بزنم تا همه یادشان بیاید از بازیکنانی مانند امید ابراهیمی و علیرضا جهانبخش مثال بزنم که حتی با وجود برخی مصدومیت‌ها مانند آسیب دیدگی شدید دنده، با تمام وجود بازی می‌کردند. خیلی از بازیکنان دیگرمان هم در مقاطع مختلف چنین کاری کردند. تمام هدف ما خوشحالی مردم بود.

بیشتر بخوانید:

حتی یک دلار مازاد بر قرارداد به کی‌روش پرداخت نشد +سند

مربی سابق تیم ملی با ذکر یک نکته مهم گفت: وقتی هم بازیکنان و کادرفنی پاداشی دریافت می‌کردند، همه در امور خیریه شرکت کرده و بخشی از پاداش مان را به مسائل خیر اختصاص می‌دادیم. این پول‌ها هم از سوی کاپیتان تیم جمع و صرف امور خیریه می‌شد.

آقاجانیان تصریح کرد: حالا که بحث پاداش‌های کی روش شده است باید بگویم او از سال ۲۰۱۳ به یک موسسه خیریه کمک می‌کرد و بخشی از پول خود را به این موسسه می‌داد. هیچ وقت کی روش چنین موضوعی را نگفت.

او افرود: مورد دیگری هم که هیچگاه رسانه‌ای نشده و من وظیفه دارم آن را بگویم این است که برای جام جهانی ۲۰۱۴ قرار نبود به هیچکس به جز سرمربی تیم ملی از پاداش صعود به این رقابت‌ها پولی پرداخت شود و فقط در قرارداد او دریافت پاداش آمده بود. قرار نبود به اعضای کادرفنی و سایر عوامل تیم از پاداش جام جهانی برزیل پولی پرداخت شود، اما کی روش بخش زیادی از پاداش خود را به صورت دلاری به دستیاران ایرانی و خارجی اش، اعضای کادر پزشکی، تدارکات، تمام افرادی که در صعود به جام جهانی نقش داشتند و حتی عوامل اجرایی فدراسیون و تیم ملی تقسیم کرد که به واقع این کارش جای ستایش دارد.

آقاجانیان ادامه داد: در آخر باید بگویم همانگونه که فدراسیون فوتبال اعلام کرد این مبالغی که به تازگی درباره‌اش بحث شده، شامل حقوق عقب افتاده و پاداش جام جهانی بوده است. بارها اتفاق افتاد که تا ۸ ماه حقوق مان عقب می‌افتاد، اما با سعه صدر و صبوری برای موفقیت تیم ملی و مردم کارمان را انجام می‌دادیم. فدراسیون هم که با انتشار اسنادی این موضوع را اعلام کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسين DE ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    2 0
    آقاى كارلوس كيروش نه تنها يكى از با سواد ترين و فنى ترين وبا تجربه ترين در سطح بالاى جهانى همچنين يكى از با شهامترين مربيان خارجى بود كه به فوتبال ايران خدمت كرد،وى در برابر دلاليسم حاكم بر فوتبال ايران ايستادگى كرد،بازيكن سالارى در تيم ملى را از بين برد به فوتبال ايران در سطح جهانى شخصيت داد،صرف نظر از تمامى حواشى ها در يك كلام ايشان به ورزش فوتبال ايران واقعاً خدمت كرد و كارنامه مثبتى از خود بيادگار گذاشت، خب دلاليسم حاكم مزاحم شدند،وى نه تنها مربى بسيار با كلاس و با سواد تكنيكى بالائى بود بلكه مدير بسيار با تجربه اى هم بود ، حيف كه قدرش را ندانستيم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس