کد خبر 1062325
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
عبدالکاظم طالقانی

عضو هیات رییسه فدراسیون‌ فوتبال گفت: مطالبات از فیفا بسیار بیشتر از بدهی فدراسیون است که به دلیل تحریم های ناجوانمردانه، نتوانسته‌ایم آنها را دریافت کنیم.

به گزارش مشرق، عبدالکاظم طالقانی درباره روزهای تعطیلی فوتبال در سراسر جهان‌ اظهار داشت: واقعیت این است که بنا به دلایلی خودم را ممنوع المصاحبه کرده بودم و قصد صحبت نداشتم اما وجود برخی جریانات با اهداف مشخص، دل هر انسانی را به درد می آورد و چند جمله ای را با مردم در میان می گذارم. به هر حال موضوع کرونا بحث بسیار جدی در سطح جهان‌ است و انسان ها باید مهربانانه به فکر حل این مشکل باشند. چهره های بزرگ و نامی ورزش در ایران و جهان در کنار رسانه ها پای کار آمده اند تا در این باره دین خود را نسبت‌ به جامعه ادا کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این شرایط شاهدیم چند نفر که مدتهاست است در بزنگاه ها فعال می شوند، در خلا برگزاری مسابقات‌ فوتبال، به جای ارائه اخبار مثبت و بیان حقایق در سطح جامعه، همچنان به پمپاژ شایعات غلط علیه فوتبال ملی مشغول هستند. این گروه بی توجه به آثاری که رفتارشان در جامعه می گذارد، با اهداف مشخص چوب لای چرخ فوتبال ملی می گذارند. فوتبال دلخوشی مردم است و این افراد شادی مردم را دوست ندارند. 

طالقانی عنوان کرد: از مراجع قضایی و امنیتی درخواست می کنم‌ به موضوع ورود کرده و با یافتن سرنخ هایی که سبب ساز این روند غلط شده، برخورد کنند. متاسفانه این جمع حتی به قیمت از بین رفتن فوتبال هم حاضرند شایعاتی را منتشر کنند. سوال واضح من این است که باید مشخص شود چه کسانی از ناآرامی و متشنج کردن فضای فوتبال در این سال ها سود برده اند؟ چرا باید رد پای برخی شایعات هدفمند به یکباره در چند شبکه مخالف دیده شود و چه ارتباطی میان آنها است؟

بیشتر بخوانید:

ارسال پیشنهادات اصلاح اساسنامه به دبیرکل +اسناد

وی ادامه داد: پیشنهاداتی که برخی از این افراد به مجموعه فدراسیون داشته اند و البته منافعی که در گذشته داشته و اکنون قطع شده، موجود است.در صورتی که به روند فعلی خود ادامه بدهند، قطعا مدارک و مستندات را در این باره ارائه خواهیم کرد. شکر خدا اکثریت قریب به اتفاق جامعه خدوم رسانه عزیزان زحمتکش و شریفی هستند که حتی تندترین نقدها را بدون غرض به رشته تحریر در می آورند و بابت انجام رسالتشان دستشان را می بوسیم‌. هیچ پشت پرده ای هم ندارند و به وظیفه ذاتی شان عمل می کنند و این نقدها موجب توسعه ورزش است.

طالقانی تاکید کرد: پرسشگری ذات رسانه است‌ اما وقتی فدراسیون سند و مدرک رو می کند و دهها بار تخیلات این جمع محدود را تکذیب می کند و باز هم به فعالیت زنجیره ای شان ادامه می دهند، دیگر باید چه گفت؟ متاسفانه خودشان را به خواب زده اند. هزاران بار گفتیم مطالبات فدراسیون از فیفا بسیار بیشتر از بدهی فدراسیون است. مدرک گذاشتیم باز دوباره می آیند یک جریان جدید علم می کنند. میخ آهنین در سنگ فرو نمی رود! به هر حال این یک واقعیت است که متاسفانه به رغم همه تلاش ها، به دلیل تحریم های ناجوانمردانه، نتوانسته ایم مطالباتمان از فیفا را دریافت کنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون درباره وضعیت هیات فوتبال تهران گفت: موضع فدراسیون، موضع قانون و اساسنامه است. در این باره‌ توضیحات ارائه شده و با هرگونه بی اخلاقی و بیان غیر واقع، طبق قانون برخورد خواهد شد.

طالقانی درباره وضعیت برگزاری مجامع عمومی و انتخاباتی فدراسیون و اصلاح اساسنامه اظهار داشت: کلیه رویدادهای مدنظر در جدولی و به شکل منظم به فیفا ارسال شده است. نکته مهم در این باره مشارکت کامل اعضای مجمع است. امیدوارم‌ در نهایت با خرد جمعی اساسنامه به خوبی مراحل به روزرسانی اش را طی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس