کد خبر 1061725
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
کی روش

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به انتشار گزارشی درباره میزان دریافتی‌اش از پاداش فیفا بعد از جام جهانی روسیه به تندی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به گزارشی درباره میزان دریافتی اش از پاداش‌های فیفا بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه واکنش تندی نشان داد.

کی روش که در حال حاضر هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده دارد، با انتشار پیامی فارسی در اینستاگرام خود نوشت:

«۱- بعد سپری کردن متعهدانه ۸ سال از زندگی خود در تیم ملی، اجازه دهید این هواداران ایرانی باشند که ارزیابی و تقدیر خود را از خدمات، تعهد، صداقت، وفاداری و دستاوردهای من به فوتبال ایران انجام دهند. بالاتر از آن‌ها فقط خدا می‌تواند در مورد اعمال و تصمیمات من قضاوت کند.

۲- تمام افرادی که من افتخار و امتیاز این را داشتم که با آنها همکاری کنم، مخصوصاً اعضای کادر و بازیکنانم، منبع الهام من بودند. همچنین هواداران فوتبال ایران انگیزه من بودند. بدون همه آنها موفقیت و دستیابی به همه دستاوردها و ایجاد میراثی که ما در طول آن روزهای باشکوه، طلایی به همراهی همدیگر خلق کردیم، ممکن نبود.

۳- مراتب قدردانی و تشکر خود را به تک تک آنها بابت فداکاری، شایستگی، اخلاق کار، صداقت و وفاداری و موفقیت تیم ملی اعلام می‌کنم. من معتقدم هواداران ایرانی مثل همیشه به اعضای کادر من، بازیکنان من و در کل همه ما کاملاً اعتماد دارند و در مورد اخلاق مداری و حرفه ای گری، صداقت و شخصیت ما هیچ شکی نیست.

۴- همه می‌دانند چه افرادی همیشه پشت آن خبرگزاری خاص بوده اند. طبق معمول آنها فقط به عنوان انگشت‌های آلوده و به نمایندگی از چهره‌های کثیف شناخته شده همیشگی عمل می‌کنند. همان روش‌های کثیف، همان اقدامات آلوده، همان رفتارهای کثیف.

۵- آنها آنقدر زشت، قابل پیش بینی و متوسط هستند که به یک نکته می رسیم که دلمان به حال آنان می سوزد و همچنین بابت تمام لطمه‌های نادرست و ناعادلانه که به افرادی که صادقانه و متعهدانه در تیم ملی وارد کردند احساس درد می‌کنیم.

۶- انتشار این اسناد توهم آمیز توسط آن آژانس خاص فقط یک قدم معمول کثیف است که سعی در جلب توجه و پنهان کردن بی کفایتی و مدیریت مخرب فوتبال ایران دارد. در این لحظه که انسان به دنبال سلامتی، انسجام و اتحاد تحمل درد مشترک و دوستی بیشتر هستند، این ویروس‌های انسانی از یک فرصت استفاده می‌کنند تا حمله کنند، مسموم و فضا را آلوده کنند، بدون هیچ احترام و احساسی برای کسانی که متحمل رنج و مبارزه برای ادامه زندگی خویش هستند. شرم بر آنها.

در زمان مناسب، رودر رو و در موقعی که اولویت‌های زندگی به سلامتی و همبستگی اختصاص نمی‌یابد که البته باید بگویم که به درستی اولویت‌های اصلی و دغدغه مردم ایران نیز هست، من این فرصت را خواهم داشت که ماسک‌های آنها را با توجه به این توهین‌ها و ادعاها پایین بیاورم. من می‌خواهم یک بار دیگر مطلبی را یادآوری کنم که مدتی قبل از جام جهانی روسیه مطرح کردم «هرگز در فوتبال ایران تعداد معدودی افراد با منابع اندک به این مقدار موفقیت دست پیدا نکردند، متحد در کنار هم و با فداکاری‌های بی شمار، تنها برای سرافرازی تیم ملی». سلامت بمانید، خانه بمانید. هرگز در تاریخ بشر با تنها بودن و در منزل بودن ما نتوانسته ایم این مقدار به هم کمک کنیم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    8 26
    درد و بلای این خارجی بخورد توی سر همه اهالی بی لیاقت و مفت خور فدراسیون فوتبال ایران
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    28 11
    مردک 8 سال فقط ادعا و بداخلاقی و ضد فوتبال و دفا ع اتوبوسی انجام دادی حتی ی تشتک هم برای ایران نیاوردی / ایران مستعمره تو نبود که اینجوری حرف میزنی
    • مربی فوتبال IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
      10 18
      سلام دوست عزیز، اولا اینکه کیروش سرمربی تیم ملی پرتقال و رئال مادرید بوده، باتوجه به امکاناتی که اونجا فراهم بوده، باید برای بداخلاقی و تندی با مسئولین فدراسیون ما که اصلا برای مدیریت فوتبال ساخته نشدن، بهش حق داد، به مردم که بی احترامی نکرد. هرجا کیروش عصبانی شده، دلیلش مسائلی بوده که به موفقیت تیم ملی صدمه میزده. دوما اینکه به عنوان یک مربی هرچند مبتدی میتونم بگم کیروش با شناخت سیستم به اصطلاح اتوبوسیو انتخاب کرد، ظرفیت تیم ما در همین حده و باید قبول کرد، سیستم آقای ویلموتس رو ببینین، با تیم های درجه سه آسیا موفقه ولی جلو تیم های خوب قطعا بازنده هستیم. سوما دستاوردهای کیروش کم نبوده واقعا، دستاورد که فقط جام نیست!!!
    • رامین US ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
      0 1
      جناب مربی فوتبال، ایران قبل از کیروش، جلوی تیم های خوب آسیا همیشه بازنده بود؟!!! در ضمن زمان همین جناب کیروش ، ما تجربه باخت جلوی لبنان و ازبکستان و کشور جنگ زده عراق( حذف از جام ملتها با ضربات پنالتی) هم داشتیم، ایشان هشت سال سرمربی تیم ملی بود، در دو تا جام ملتهای آسیا روی نیمکت تیم ملی نشست، ولی باز هم دستمان از جام کوتاه ماند، بعد شما می گی دستاورد فقط جام نیست؟!!! بر خلاف نظر شما، استعدادهای زیادی در فوتبال ایران وجود دارد و ظرفیتهای مغفول مانده زیادی در فوتبال ایران وجود دارد، امکاناتی هم که در در اختیار کیروش قرار گرفت ، در اختیار هیچ مربی در تاریخ فوتبال ایران قرار نگرفته بود، باخت تحقیر آمیز و فاجعه بار جلوی تیم جوان شده ژاپن را چگونه توجیه می کنی؟!!!!بهتره برای توجیه عملکرد کیروش از ویلموتس مثال نزنی، چون کسی از ویلموتس طرفداری نکرد.
  • علی محسن IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    5 4
    هرچی که بود با این بل بشوی که در فدراسیون فوتبال و ورزش هست بنظر من مربی موفقی بود
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    17 3
    وطنی های خودمان 100 برابر کیروش می برند با راندمان و خروجی صفر و گند زدن هایی که تا سال ها جمع نمی شه نوش جونش که درست کار کرد چاپ که نمی کنید چون علیه کیروش هستید چون کیروش خارجیه ولی بدونید مردم دوستش دارند و همیشه تو یادشون می مونه اسم این مردو .
  • T IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    4 2
    دیدن دم خروس زده بیرون و مردم کی روش رو از یاد نبردن و بازم میخوان، حالا به سندسازی رو آوردن، به یقین تاریخ بزرگترین قاضی است.
  • یاشار BE ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 0
    بنظربنده انضباط تیمی کیروش حرف نداشت وبار فنی بالایی داشت باتوجه به کیفیت زمین های تمرین ما که از استاندارد های جهانی خیلی فاصله دارند کیروش شاهکار کرد تنها عیب کیروش این بود که اجازه دخالت بکسی نمیداد وآقایان داخلی نمتوانستند نظرات غیرکارشناسی خود را بوی تحمیل کنند خدایی کیروش درتیم ملی ایران فعل خواستن وتوانستن را جا انداخت درآخرین روزها هم بافدراسیون خوب کنار اومد ولی مانتوانستیم حفظ اش کنیم صرف نظر از فشار تحریمها در اونروزها فدراسیون ما نرخ بازار دردستش نبود تاوقی رفت سوراغ گزینه ها متوجه شدند که کیروش چقدر ارزان با اینها داشت کنار می اومدماسفم برای فوتبالمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس