کد خبر 1062174
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
آخرین آمار جهانی کرونا/ ۲ میلیون مبتلا و مرگ ۲۶۰۰۰ آمریکایی + جدول

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون یک میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۴ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۲۷ هزار و ۹۱ مبتلا به مجموع ۶۱۴ هزار و ۲۴۶ مبتلا رسید و تاکنون ۲۶ هزار آمریکایی بر اثر کرونا مرده‌اند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه یک میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۴ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۲۶ هزار و ۷۵۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ببینید

تصاویری جدید از شهر ووهان چین

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۸۴ هزار و ۵۷۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند با این بیماری مبارزه کنند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۲۷ هزار و ۹۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶۱۴ هزار و ۲۴۶ مبتلا رسیده  است؛ تاکنون ۲۶ هزار و ۶۴ مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۳ هزار و ۹۶۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۷۴ هزار و ۶۰ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۸ هزار و ۲۵۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۲ هزار و ۹۷۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۶۲ هزار و ۴۸۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۱ هزار و ۶۷ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس به‌ترتیب با ۱۴۳ هزار و ۳۰۳، ۱۳۲ هزار و ۲۱۰ و ۹۳ هزار و ۸۷۳ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای چین، آلمان و اسپانیا به‌ترتیب با ۷۷ هزار و ۸۱۶، ۷۲ هزار و ۶۰۰ و ۶۷ هزار و ۵۰۴ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور اسپانیا ,

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    0 0
    هند که کشور کثیف و بهداشت در اون پایینه نیست تو جدول خیلی مشکوکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس