کد خبر 1060153
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
عکس/ کرونا در ترکیه

وزیر کشور ترکیه اظهار داشت: بدنبال رسیدن به ۳۰ هزار تست روزانه کرونا در این کشور هستیم.

به گزارش مشرق، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه در ادامه گزارشهای روزانه خود درباره وضعیت شیوع کرونا در این کشور اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 28578 تست کرونا گرفته شده که از این بین 4056 نفر مبتلا به کرونا به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید:

۱۸۰ منطقه در ترکیه را قرنطینه کرده‌ایم

رایزنی رئیس مجلس ترکیه با لاریجانی برای مهار کرونا

عکس/ کرونا در ترکیه

فیلم/ گزارش شبکه ترکیه‌ای از تبدیل ایران‌مال به بیمارستان

وی همچنین افزود:96 نفر نیز جان خود را در این مدت از دست دادند. در مجموع تاکنون 908 نفر جان خود را از دست داده اند و تعداد مبتلایان نیز به 42282 نفر رسیده است.

وزیر بهداشت ترکیه ادامه داد: در این مدت 296 نفر ترخیص شده اند و جمع بهبود یافتگان به 2142 نفر رسیده است. به دنبال رسیدن به تست روزانه 30 هزار نفر هستیم و علیرغم افزایش تست روزانه شاهد کاهش رشد مبتلایان هستیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رادمان IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    0 0
    شمار بیماران با شمار مُردگان رابطه درستی نداره!!!به نظرم امار مُردگان دستکاری شده
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      2 0
      تو امريكا هم درصد كشته شدگان پايينتره.فكر كنم مال تركيه ٣.٤ درصد بود و مال امريكا ٢.٦ و مال ما ٦.٣ بود .تلفات ايران زيادتره.ربطي هم به مبتلايان نداره.سيستم بهداشت خوب باشه تلفات كم ميشه.تو ايران سيستم بهداشت هم عين بخشهاي ديگه ضعيف شده و از لحاظ تجهيزات بسيار بسيار ضعيف هستيم.
  • حاج قاسم IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    به لطف خدا از شر این ویروس خلاص میشویم اما نکاتی که باید توجه داشته باشیم این است که اولا مردم هفته های اخر سال قبل به هشدار ها خیلی توجه نکردند ثانیا الان نزدیک به دو ماه است که درگیر این بیماری وحشتناک هستیم و اخریش اینکه به خاطر تحریم هایی که کشور های غربی برای ملّتمان وضع کردند مشکلاتی ایجاد شده البته یه سوء مدیریت هایی هم بوده اما در کل وزارت بهداشت نسبت به کشور های اروپایی عملکرد قابل قبولی داشته است وان شاءاللّه با یاری خدا وهمراهی مردم شریف ازاین بحران خارج میشویم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس