کد خبر 1062161
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
رحمان رضایی

پیشکسوت فوتبال گفت: مدیریت کردن در استقلال و پرسپولیس بدون پول مقدور نیست و مدیران عامل این دو باشگاه باید بتوانند پاسخگوی مسائل و مشکلات مالی باشند.

به گزارش مشرق، استقلال و پرسپولیس به تازگی دستخوش تغییرات مدیریتی شده و رسول پناه در پرسپولیس و سعادتمند در استقلال مسئولیت مدیریت در این دو باشگاه را بر عهده گرفته اند.

رحمان رضایی ملی پوش سابق فوتبال در خصوص تغییرات مدیریتی در این دو باشگاه اظهار داشت: به نظر می رسد تغییرات اجباری بوده و وزارت ورزش ناچار شد بعد از جدایی انصاری فرد و فتح الله زاده مدیران جدیدی را منصوب کند.

وی اضافه کرد: مدیریت کردن در استقلال و پرسپولیس پیچ و خم های بسیاری دارد و حتی گفته می شود کار مدیران این دو باشگاه از کار یک وزیر هم سخت تر و پیچیده تر است. لذا مدیریت در این دو باشگاه واقعاً هنر می خواهد.

بیشتر بخوانید:

فوتبال دنیا در جنگ با کرونا سرخابی‌ها به فکر پول

ملی پوش سابق فوتبال گفت: ابزار اصلی برای مدیریت در استقلال و پرسپولیس پول است و مدیرانی که جیب و دستشان خالی است حرف شان روی بازیکن و مربی برش نخواهد داشت. لذا باید مدیران استقلال و پرسپولیس آنقدر توانمند باشند که هم قادر به پرداخت بدهی های گذشته باشند، هم بتوانند روزمرگی های باشگاه را تامین کنند و هم پاسخگوی نیازهای مالی بازیکنان و کادر فنی باشند.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص سرنوشت لیگ نوزدهم گفت: ما تصمیم گیرنده نیستیم و امیدواریم آنهایی که برای فوتبال و این فصل لیگ برتر تصمیم گیری می کنند منصفانه ترین تصمیم را بگیرند.

رضایی گفت: مطمئن هستم هر تصمیمی در خصوص لیگ نوزدهم گرفته شود عده ای موافق و عده ای مخالف هستند و تصمیم معترضانی دارد. اما باید تصمیمی گرفته شود که عدالت و انصاف در آن دیده شود. حتی اگر این تصمیم مخالفان و معترضانی داشته باشد.

مدافع پیشین تیم پرسپولیس گفت: من یقین دارم اگر لیگ ادامه پیدا می کرد پرسپولیس قهرمان می شد چون به جز فاصله امتیازی مناسب که آنها با دیگر تیم ها داشتند، از نظر فنی هم توان حفظ و حتی افزایش این فاصله را داشتند. اما اینکه فدراسیون پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کند یا نه، تصمیمی است که صاحب نظران در فدراسیون باید به آن برسند.

پیشکسوت فوتبال گفت: امیدوارم این ویروس مخرب که مثل یک ماشین مرگ عمل می کند هرچه زودتر مغلوب اراده و دانش بشری شده تا کره زمین و جامعه بشری بار دیگر زندگی را از سر گرفته و چرخه فوتبال هم در جهان به حرکت در آید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس