کد خبر 1061999
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
مجلس نمایه

عضو هیأت‌رئیسه مجلس از افزایش ۱۵ درصدی حقوق نمایندگان در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش مشرق، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز مصوب شد تا حقوق نمایندگان در سال ۹۹ مطابق با افزایش حقوق کارکنان دولت ۱۵ درصد افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

در ماجرای افزایش دستمزد، حق با کارگر است یا کارفرما؟

وی افزود: همچنین در این جلسه مصوب شد تا تمام مرخصی‌های نمایندگان لغو و اسامی نمایندگانی هم که غیبت‌های طولانی مدت دارند در صحن علنی مجلس قرائت شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین در این جلسه در مورد اولویت‌های کاری صحن علنی مجلس نیز بحث‌های مختلفی صورت گرفت  مقرر شد تا تعدادی از طرح‌ها و لوایح که از اهمیت بیشتری برخوردارند در اولویت کاری صحن قرار گیرند که از جمله آن می‌توان به لایحه مالیات بر ارزش افزوده، لایحه اصلاح قانون تجارت و موضوع اصلاح نظام بانکی اشاره کرد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: همچنین در مورد نطق‌های میان دستور در صحن نیز مقرر شد تا این دستور کار ثابت مجلس مجدد برقرار شود و زمان ارائه نطق‌های میان دستور نمایندگان از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان گفت: در این جلسه همچنین مباحثی در این باره مطرح شد که بعضی از طرح‌ها و لوایح طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در کمیسیون‌ها بررسی و مستقیماً بدون رسیدگی در صحن به شورای نگهبان ارسال شود که این مسئله با مخالفت اعضا همراه شد و مقرر شد تا هر مقدار از طرح‌ها و لوایح که در این مجلس فرصت بود مورد رسیدگی قرار گیرد و مابقی در مجلس یازدهم بررسی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 1
    خخخخخخخ
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 0
    علی برکت الله به وکلای دولت
  • DE ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    5 0
    هر نماینده ماهی چقدر حقوق دریافت میکنه؟
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    4 0
    اینم از کار جهادی نمایندگان
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    2 0
    نمایندگان ژاپن هم در همین روز 20 درصد حقوقشون به کروناییها بخشیدن. تاریخ فراموش نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس