کد خبر 1060997
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
لوگوی پرسپولیس

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به صندلی مدیرعاملی این باشگاه دست به دامان یک وزیر غیر ورزشی شده تا از طریق او بتواند سلطانی‌فر را مجاب به انتخابش کند.

به گزارش مشرق، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با ترکیبی سه نفره به فعالیت «نصف و نیمه» خود ادامه می دهد و در شرایطی که این باشگاه به صدا و تصمیمات واحد برای پیشبرد برنامه ها و حل مشکلاتش نیاز دارد، اختلاف نظرهایی بین سه عضو هیات مدیره بوجود آمده است که ادامه کار با شرایط فعلی را سخت می کند.

پس از کناره گیری محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی و مهدی محمدنبی از عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، علی رغبتی، مهرداد هاشمی و مهدی رسول پناه به عنوان سه عضو هیات مدیره تصمیمات را اتخاذ کردند و رسول پناه به عنوان سرپرست باشگاه آنها را اجرا کرد. با این حال باشگاه پرسپولیس برای ادامه فعالیت هایش نیاز به مدیرعامل دارد.

همچنین از آنجایی که هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باید با پنج نفر به فعالیت هایش ادامه دهد، وزیر ورزش در حال رایزنی و مذاکره با برخی گزینه های مد نظرش است تا دو عضو جدید را به این جمع اضافه کند.

در این میان دوئل مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از بین سه عضو هیات مدیره بین مهدی رسول پناه و مهرداد هاشمی است که هر یک در تلاش هستند تا نظر وزیر ورزش را برای انتخاب به عنوان مدیرعامل جلب کند.

بیشتر بخوانید:

شانس بالای هاشمی برای مدیرعاملی پرسپولیس

این در حالی است که مسعود سلطانی فر با بررسی شرایطی که در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رقم خورده به دنبال گزینه ای خارج از اعضای فعلی است که بتواند باشگاه پرسپولیس را بهتر از این نفرات اداره کند.

وزیر ورزش و جوانان مذاکراتی را با برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی انجام داده تا نظر موافق آنها را برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بگیرد اما هنوز در انتخاب دو عضو جدید هیات مدیره به جمع بندی نهایی نرسیده است. این احتمال وجود دارد که با توجه به اختلاف نظرهای موجود بین سه عضو فعلی هیات مدیره، سلطانی فر مدیرعامل پرسپولیس را از بین دو عضو جدید انتخاب کند.

این در حالی است که یکی از اعضای هیات مدیره برای رسیدن به صندلی مدیرعاملی پرسپولیس با یک وزیر صنعتی مراوداتی داشته است تا از طریق وی بتواند مسعود سلطانی فر را راضی به معرفی اش به عنوان مدیرعامل سرخپوشان کند. سلطانی فر نیز که از عملکرد این عضو هیات مدیره راضی نیست هنوز این گزینه سفارشی را نپذیرفته و مخالفت خود با مدیرعاملی او را اعلام کرده است.

با این حال به نظر می رسد بزودی و با معرفی دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، تکلیف مدیرعامل سرخپوشان هم مشخص خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 0
    بااین اوضاع واحوال مالی که درست کردند فراصنعتی وفرازمینی هم کاری نمیتونه بکنه جز خصوصی سازی.کسی که با لابی به فکر مدیریت است به دنبال مطرح کرن خودشه نمی آد مشکل حل کنه بلکه کوهی از مشکلات را اضافه میکنه
  • هادی IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 0
    مدیر عامل فقط دکتر محمد دادکان اگه راست میگن و به فکر حل مشکلات باشگاه هستن دادکان رو به مدت 5 سال مدیر عامل کنن
    • هوادارپرسپولیس کبیر IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      0 0
      اره واقعا استاد دادکان برای فوتبال ایران یه نعمته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس