فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ گفت: سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ قصد دارد مشکل معیشتی ۳۰ هزار خانوار را حل کند.

به گزارش مشرق، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ امروز در نخستین جلسه «رزمایش همدلی و کمک مومنانه» در تهران اظهار داشت: این همراهی‌ها و همدلی‌ها، اتفاقات زیبایی را در کنار ویروس منحوس کرونا در این ایام رقم زد.

بیشتر بخوانید:

مجلس یازدهم قرارگاه سازندگی کشورمی‌شود

روحانی: واریز وام یک میلیونی به حساب سرپرستان خانوار یارانه بگیر

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش گسترده در کشور برای مواسات و کمک به نیازمندان، گفت: اینجا جمع شده‌ایم تا از موازی‌کاری در کمک به نیازمندان در تهران جلوگیری شود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ امروز با بیان اینکه هر مجموعه و نهاد باید بخشی از کار را بر عهده بگیرد، افزود: باید تلاش کنیم تا در کنار هم تمام ظرفیت‌های شهر تهران را شناسایی کنیم و اقدامات لازم را انجام دهیم.

سردار یزدی با اشاره به خدمات مختلف سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ به نیازمندان، خاطرنشان کرد: سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ قصد دارد مشکل معیشتی ۳۰ هزار خانوار را حل کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    14 3
    مردم ايران به سپاه وتوانمنديهايش دلگرم هستند درود بر سرداران علم وعمل،سپاه پاسداران بيش از گفتارشان عمل مي كنند درود فراوان بر ارتش وسپاه كشور
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    6 2
    تشکر با اینکه در حیطه وظایفتون نیست اما لااقل به فکر هستین ولی ۳۰ هزار خانوار رقم بالایی نیست خیلی از خانوارها مشکل دارند چه در پایتخت و شهرهای دیگه شمارو بخدا یه کاری بکنین
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      2 0
      وظیفه ی مفت خورهای دزد دولت و مجلسه. منتهی نوووووش جونمون با این رای دادن
  • علی خدایی IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    2 1
    خدا قوت و موفقیتی به تمامی نیرو های مسلح عزیز سپاه و ارتش و بسیج و نیروی انتظامی آتش نشانی دکتران و پزشکان عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس