کد خبر 1060683
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
صمد مرفاوی

مدیرفنی تیم نساجی نسبت به بلا تکلیفی تیم‌ها در دوران تعطیلی مسابقات لیگ واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی، مدیرفنی تیم نساجی می‌گوید مسئولان سازمان لیگ باید هر چه زودتر تکلیف ادامه لیگ را مشخص کنند تا تیم‌ها از بلاتکلیفی خارج شوند با مرفاوی در خصوص شرایط این تیم در این روزها به صحبت پرداختیم.

از شرایط نساجی صحبت کنید؟

طبق برنامه‌ای که سرمربی تیم داده تمرینات به صورت آنلاین و زیر نظر کادرفنی انجام می‌شود در گروهی که بازیکنان و مربیان در آن حضور دارند بازیکنان هر روز و طبق برنامه تمریناتشان را انجام می‌دهند و از شرایط بدنی عقب نمانند.

برای دروازه‌بان‌ها هم تمرینات اختصاصی در نظر گرفته‌اید

بله آنها هم تمریناتشان را به صورت اختصاصی دنبال می‌کنند .همه بازیکنان زیرنظربدنساز تمریناتشان را انجام می دهند تا از لحاظ بدنی عقب نیفتند

مسابقات لیگ هم هنوز شرایطش مشخص نیست؟

امیدوارم هر چه زودتر وضعیت لیگ و اینکه آیا قرار است برگزار شود یا خیر مشخص شود ما بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم بالاخره وضعیت چه خواهد شد البته به نظرم سلامت بازیکنان از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

بیشتر بخوانید:

از مجیدی دلخوری نه ولی انتقاد دارم

وضعیت مدیرعامل استقلال  هم بالاخره مشخص شد

فقط خوشحالم که بالاخره استقلال با وجود این همه مشکل سروسامان گرفت امیدوارم هر چه زودتر بدهی‌های بازیکنان خارجی پرداخت شود که اتفاقی گریبان استقلال را نگیرد.

خیلی‌ها می‌گویند اگر لیگ از سر گرفته نشود پرسپولیس باید قهرمان لیگ شود؟

در کجای دنیا وسط فصل یک تیم را قهرمان اعلام می‌کنند یا باید بازی‌ها برگزار شود یا اینکه آن را نیمه‌کاره رها کنند.

یعنی به نظرتان هنوز چندتیم مدعی قهرمانی هستند؟

چرا نباشند هنوز 9 هفته از رقابت‌های لیگ تا پایان فصل باقی مانده. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و همه تیم‌ها تا آخرین هفته مدعی قهرمانی هستند. به هر حال امیدوارم هر چه زودتر مسئولین سازمان لیگ تکلیف مسابقات را مشخص کنند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    1 11
    فقط تو ایران با بدون بازی با پیک موتوری جام میفرستن در در یک باشگاه خاص
  • رضا IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    1 11
    در هر کجای دنیا که وزیر ورزشش سلطانی فر باشد ممکن است از این اتفاقات رخ دهد
  • مسعود کامنت IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    تو بلژیک. البته جام ندادند و نباید بدند اما مشخص شد. البته یه مشکلی که تو ایران هست اینه که استقلال و یه تیم دیگه که یادم نیست یه بازی کمتر داشتند و این مشکلو ایجاد میکنه. به نظرم اگه جام جهانی و جام باشگاههای آسیا عقب نیفته نمیشه با این تعداد بازی و مقدماتی جام جهانی و بازی های آسیایی همه رو با هم برگزار کرد.
  • مهدی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    فیفا اعلام کرده بعد از پشت سر گذاشتن بحران کرونا لیگ کشورها از سر گرفته بشه نکنه فیفا هم با سلطانی فر هماهنگ میکنه قوانین را و اعلام میکنه
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    1 0
    داداش صمد. پرسپولیس میگه لیگ رو ادامه بدین شماها میگین نه. پرسپولیس دنبال سود خودشه. بعد میگه خب لیگ رو لغو کردین باید بلاخره یه قهرمان داشته باشه چون دو سوم لیگ انجام شده میگین کجای دنیا اینکار رو میکنن. بعدشم میگین اگرم جام بدن باید به سپاهان یا استقلال یا هر تیمی جز پرسپولیس بدن. عزیزم اول بذار ببینیم تکلیف چی میشه. بقیه دنیا چکار میکنن و ... بعد بیاید واسه پرسپولیس خط و نشون بکشید. والا شماها فیفا رو هم که از چهار راهکارش سه تاش پرسپولیس قهرمان میشه رو پرسپولیسی دونستید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس