کد خبر 1060592
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
وضعیت ترافیکی مسیر تردد زائران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل تَرافیک راهور ناجا از افزایش ۴۰ درصدی تردد در جاده‌های کشور در هفته سوم نسبت به هفته دوم فروردین خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر افزایش ۴۰ درصدی تردد در جاده های کشور را در هفته سوم نسبت به هفته دوم  فروردین ماه را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ترافیک نیمه سنگین در ورودی کلانشهر تهران اشاره و تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج نیمه سنگین و در آزادراه کرج ـ تهران پرحجم گزارش شده است؛ هم چنین در جاده مخصوص کرج ـ تهران ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه ساوه در هر دو مسیر رفت و برگشت پر حجم است.

بیشتر بخوانید:

اقدامات حمل و نقل عمومی در فاصله گذاری اجتماعی

وی به بارش باران در اکثر محورهای سمنان، قم، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، البرز و تهران اشاره و بیان داشت: در هراز، کرج ـ چالوس و برخی محورهای آذربایجان غربی نیز باران می‌بارد.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: در محورهای اردبیل، مرکزی، قزوین و خراسان شمالی نیز مه گرفتگی و کاهش دید افقی وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس درباره مسیرهای مسدود کشور اعلام کرد: فشم ـ زربند به علت ریزش کوه و لاین جنوبی قزوین ـ همدان به علت بارش باران و آب گرفتگی مسدود است; همچنین آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد در هر دو مسیر رفت و برگشت از ۷ شب تا ۷ صبح به علت عدم ایمنی کافی مسدود است.

سرهنگ رحمانی به ادامه بارش‌ها در روزهای آتی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به لغزندگی معابر باید رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را لحاظ کرده و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز به رانندگی بپردازند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    2 0
    ستاد مقابله با کرونا رو باید بسپرین به آدمای مقتدر، این لمپن ها رو بردارین تا کشتار بی سابقه تو ایران را ننداختن
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    مگه ترددبین استانی ممنوع نیست؟! وا ندین دیگه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس