کد خبر 1060545
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
دیاباته

در صورتی که لیگ برتر ادامه پیدا کند بازیکنان خارجی برای بازگشت مشکل پرواز و همچنین قرنطینه 14 روزه خواهند داشت ولی سازمان لیگ معتقد است احتمالا این نفرات می توانند به تمرینات آماده سازی برسند.

به گزارش مشرق، با اظهارات سهیل مهدی و همچنین مهدی محمد نبی طی روزهای گذشته مشخص شد که سازمان لیگ و فدراسیون عزم خود را برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر جزم کرده اند و در صورتی که ستاد مبارزه با ویروس کرونا چراغ سبز خود را برای برگزاری مسابقات نشان دهد برنامه جدید مسابقات هم اعلام شود.

بیشتر بخوانید:

نامه پیشنهادی ۲ باشگاه برای ادامه مسابقات

از سوی دیگر تعدادی از بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال ایران به دلیل تعطیلی مسابقات راهی کشورهای خود شده اند و این سوال به وجود می آید که اگر قرار باشد مسابقات ادامه پیدا کند با توجه به لغو پروازها و همچنین قرنطینه 14 روزه کسانی که از خارج از ایران به کشور سفر می کنند آیا این بازیکنان فرصت پیدا می کنند در تمرینات آماده سازی تیمشان را پیدا کنند یا خیر.

در این زمینه با سهیل مهدی تماس گرفتیم که وی در این خصوص اظهار داشت: سازمان لیگ طبق درخواست ستاد مبارزه با کرونا مسابقات را تعطیل کرده و در خصوص سفر بازیکنان خارجی به کشورهای دیگر تصمیم گیری نکرده است. یکسری از همین بازیکنان خارجی در کشور باقی مانده اند و یکسری هم راهی کشورهای خود شده اند.

وی افزود: به هر حال هنوز تصمیم برای آغاز تمرینات تیم ها گرفته نشده است ولی اگر برنامه را اعلام کنیم این بازیکنان می توانند با همه محدودیت هایی که وجود دارد خود را به تمرینات تیم هایشان برسانند. این نکته را هم باید ذکر کنم که ممکن است حتی بازیکنان ایرانی راهی کشورهای خارجی شده باشند و این موضوع فقط برای خارجی ها نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس