کد خبر 1060525
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
زهره قائمی - قاتل شهید صیاد شیرازی

«من زهره قائمی فرزند کریم، متولد ۱۳۴۳، عاجزانه درخواست دارم مرا به‌عنوان پیک مریم رهایی به داخل اعزام نمایید. گواهی می‌دهم در این سالیانی که با سازمان بوده‌ام...»

به گزارش مشرق، زهره قائمی، مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی است. منافقین این ترور را صبح روز بیست‌ویکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلوی دیدگان فرزندش انجام دادند. به همین مناسبت، به بازخوانی گزارشی که پیش از این در خبرگزاری دانشجویان ایران منتشر شده است، خواهیم پرداخت.

زهره قائمی که از اعضای تراز اول سازمان منافقین بود روز یکشنبه دهم شهریورماه سال ۱۳۹۲ در جریان حمله گروهی به پادگان اشرف واقع در خاک عراق در سن ۴۹ سالگی همراه حدود ۷۰ نفر دیگر از اعضای سازمان منافقین به هلاکت رسید. او طی سال‌های ۷۲ تا ۷۵ از مسئولان دفترهای مریم رجوی* بود. در برخی از منابع آمده است که او از جمله «توابین» سال ۶۷ بوده اما پس از رهایی از زندان بلافاصله برای پیوستن به گروهک تروریستی منافقین به عراق رفته است.

زهره قائمی که از ۱۲ سالگی فعالیت‌های سیاسی خودش را با عضویت در سازمان منافقین آغاز کرد درباره زندگی و چگونگی عضویت در این سازمان می‌گوید: «سال ۱۳۴۳ در خانواده‌ای متوسط در تهران متولد و سال ۴۹ وارد مدرسه شدم. کلاس چهارم بودم که پدرم به‌علت بیماری سرطان فوت کرد. وضع مالی‌مان به نسبت وقتی که پدرم بود، سطحش پایین‌تر آمده بود ولی مادرم هیچ‌وقت نمی‌گذاشت به ما بد بگذرد. سه سال راهنمایی را در مدرسه علوی درس خواندم. به‌علت این‌که سعید محسن** فامیل‌مان بود، برادرم سیاسی شده و با سازمان آشنا بود. او من را هم از سال ۵۵ یا ۵۶ با سازمان آشنا کرد. کلاس دوم و سوم راهنمایی زندگینامه شهدا را خوانده بودم. تابستان ۵۸ همراه برادرم به انجمن میثاق رفتم و از آن‌جا فعالیتم را که کار تبلیغاتی بود شروع کردم.

دکّه می‌زدیم، یا کارهای تبلیغاتی دیگر در محلات جنوب تهران، خیابان مولوی، میدان خراسان انجام می‌دادیم. با شروع مدارس از انجمن محلات به دانش‌آموزی منتقل شدم، مدرسه «شیرین» به دانش‌آموزی جنوب وصل بود. من مدتی در شورای مدرسه مسئول سیاسی بودم.»

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز اعدام‌های خیابانی طرفداران نظام، ترورهای کور، به شهادت رساندن مردم بیگناه و ایجاد ناامنی در شهرها به دست اعضای سازمان منافقین، چهره حقیقی اعضای این سازمان برملا شد. از همین رو زهره قائمی که به عنوان میلیشیای (نیروی شبه نظامی) فعالیت داشت پیش از ۳۰ خرداد ۶۰ از سوی عناصر انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستگیر و به مدت پنج سال در زندان قزل‌حصار زندانی شد.

زهره قائمی با ادبیاتی که ویژه سازمان منافقین است درباره خروجش از ایران توضیح می‌دهد: «سال ۶۵ که از زندان آزاد شدم، درصدد وصل بودم که نهایتاً دی‌ماه وصل شده و کد رادیویی گرفتم و هفتم اسفند ۶۵ اعزام شدم».

او پس از استقرار در کشور عراق، در نبردهای «آفتاب»، «چلچراغ» و «فروغ جاویدان» با دشمن هم‌دست و هم‌پیمان شد و در شورای رهبری منافقین به عنوان یکی از فرماندهان ارشد علیه رزمندگان جمهوری اسلامی ایران جنگید.

قائمی در یادداشتی درخواست کرده بود: «من زهره قائمی فرزند کریم، متولد ۱۳۴۳، عاجزانه درخواست دارم مرا به‌عنوان پیک مریم رهایی به داخل اعزام نمایید. گواهی می‌دهم در این سالیانی که با سازمان بوده‌ام، هرجا که راه باز شده، از فدا (در راه کسی یا مقصودی جان خود را دادن) و پرداخت مطلق بوده است و خدا را شکر می‌کنم که با انقلاب رهایی‌بخش خواهر مریم، به این ایمان رسیدم. و شب قدر از خدا خواستم که در این راه عاقبت به خیر شوم. ۱۱ بهمن ۷۵».

او که از معاونین مریم رجوی به حساب می‌آمد در جریان یک درگیری در مردادماه سال ۸۸ مورد هدف گلوله مستقیم قرار گرفت و با هلی‌کوپتر به بیمارستان ارتش آمریکا در بغداد منتقل و درمان شد.

سرنوشت زهره قائمی

خوش‌خدمتی‌های او در شهریور سال ۱۳۹۰ موجب شد تا «زهره اخیانی» مسئول اول سازمان منافقین او را به‌عنوان همردیف مسئول اول سازمان معرفی کند. او دو سال مسئول پادگان اشرف بود تا این‌که روز دهم شهریورماه سال ۱۳۹۲ به دنبال یک حمله‌، ۷۰ تن از نیروهای اصلی منافقین از جمله هفت تن از شورای رهبری و مسئولان اطلاعات و عملیات سازمان منافقین با بیش از ۳۰ سال سابقه جنایت، به هلاکت رسیدند.

 یکی از اعضای جداشده از سازمان منافقین می‌گوید: «از آن‌جا که رجوی همیشه روی پدیده ریزش و فرار و بخصوص از میان اعضای رهبری و رده‌های بالای تشکیلاتی‌اش حساس بود و آن را مرز سرخ خود می‌داند، بدیهی است روی تعیین تکلیف کردن با این افراد اهمیت ویژه‌ای قائل باشد. به زعم رجوی، انتخاب این افراد برای چنین مراحل حساسی به دلیل ماهیت خشونت‌آمیزش هم می‌تواند جلو هزینه‌های ناشی از جداشدن این افراد را بگیرد و از سویی با به کشتن دادن این افراد در درگیری‌ها هزینه‌های آن را یکس‌ره بر دولت عراق و یا جمهوری اسلامی و یا بر دوش جداشدگان به عنوان عوامل عراق و جمهوری اسلامی تحمیل کند.

بر این روال می‌توان حدس زد کسانی که زیر پوشش حافظان منافع منافقین در اشرف انتخاب شده قاعدتا بایستی از میان این دو طیف پاکباختگان امتحان پس داده و یا مسئله‌داران غیرقابل اعتماد باشند. می‌شود نتیجه گرفت رجوی واقعا روی مسئله‌دار شدن و فرار اعضای شورای رهبری و امثال زهره قائمی به‌طور مضاعف حساس است! دلیلش این است که آن‌ها را جزء خالص‌ترین فدائیان می‌داند و از طرفی این افراد اطلاعات دست اولی از وضعیت رجوی دارند که بازگو کردن آن هزینه‌های جبران ناپذیری را بر او تحمیل می‌کند.

کنار هم گذاشتن این کدها و نشانه‌ها با اعلام خبر کشته شدن زهره قائمی، گیتی گیوه‌چیان‌زاده*** در جریان درگیری روز یکشنبه ۱۰ شهریور ۹۲ این احتمال را قوت می‌بخشد که اولا مسئله‌دار بودن زهره قائمی و گیتی گیوه‌چیان‌زاده صحت داشته و این که نگه داشتن او در اشرف با در نظر گرفتن درگیری اجتناب‌ناپذیر با نیروهای عراقی ادامه همان سناریویی است که حالا با کشته شدن او به تعیین تکلیف مورد نظر رجوی با یکی از اعضای مسئله‌دارشده شورای رهبری‌اش منجر شده است. نکته دیگر اعلام تدریجی اسامی کشته‌شدگان توسط سازمان مجاهدین است که سخن جداشدگان در مورد تسویه‌حساب‌های درون تشکیلاتی سازمان را برای مخاطبینی که کمتر از اوضاع و احوال درونی باخبرند، قوت می‌بخشد.»

* مریم رجوی، با نام اصلی مریم قجر عضدانلو از رهبران سازمان منافقین و شورای ملی مقاومت ایران است که شاخه سیاسی سازمان منافقین محسوب می‌شود.

** سعید محسن یکی از بنیانگذاران سازمان منافقین است که سال ۱۳۱۸ در زنجان متولد شد و خردادماه ۱۳۵۱ به دار آویخته شد.

***گیتی گیوه‌چیان‌زاده از اعضای ارشد شورای رهبری منافقین بوده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    145 3
    خیانت هایی که این سازمان به مردم ایران کرده هرگز فراموش نمیشه. چه ژست های دینی هم دارن! دینمون گفته مردم مملکتتون رو قتل عام کنین؟!!! آشغال های بی مروت.
    • کوروش IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      60 2
      فلک زده ترین انسان های تاریخ این مجاهدین خلق(منافقین) هستن! خدا شاهده نه دین مونده واسشون نه وطن ؛ خلاف امپریالیسم بودن حالا برده امپریالیسم هستن؛ دعاهای مذهبی میخوانند و مراسمات مذهبی دارند ولی در فضای مجازی به شکل ترول یا یه زمانی در جامعه بی دینی را تشویق میکردن!!! میگفتن وطن رو پس بگیریم ولی مردم خودشون رو تیکه تیکه میکردن ! حالا هم که همه چی خودشون رو حتی فراموش کردن و رفتن تو آغوش آمریکا! [اگر دنبال مفهوم شیطان بزرگ هستید ،امپریالیسم این ها رو به ظاهر برخلاف خودش ساخت و در تمام عمرشون ازشون بردگی کارهای کثیف کشید ،از ترور و قتل عام تا ترول های مجازی] ای خدایاالله،دلم واسشون میسوزه ولی سفاک هستند و چه کردند! ای خدااا دلم میسوزه از بی کسی شون که اینجور گیر این فرقه سفاک افتادن. پاینده ایران در راه حق تعالی انشاءالله.خداحافظ همگان.
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      27 2
      مشرق جان این خبرت خیلی دردناکه ، اشک از چشمام جاریه و بازهم میگم امان از بی کسی ؛ موقعی که ایرانمان بسیار قروقاطی بود و خیلی ضعیف تر از الان بود ؛ اومدن یه سری از جوان هامون رو عضو یه گروه سفاک کردن بر علیه مردم و دولت و همه چی ، واقعا دردناکه و اشک از چشمام جاریه ؛ اینم یکی دیگر از دردهای ایران زمین در تاریخ. نداریم جز خدا،دعا میکنم خدا به مظلومان آینده رحم کند. یاصاحب الزمان.خداحافظ همه.
    • کوروش IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      29 3
      اصلا یادم رفت این خبر راجع به شهید صیاده ؛ ایشون که صیاد دل ها بودن و جاودان انشاءالله در خاطر بچه هامون هم یادگار بماند. چقدر جالب تو این خبرم یه دفعه بدجور دلم رفت و خدایی شد.
  • سید DE ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    80 2
    مرگ بر منافق/ دشمن خلق و خالق!
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    69 2
    منافقان مفلوک ترین آدمهایی هستند که در تاریخ معاصر ایران میشناسم. همه زندگی و آزادی خودشان را فدای سازمانی جنایتکار و سردسته هایی متوهم و جانی کردند.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    77 6
    عین سگ مُرد
    • DE ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      36 0
      پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد، سگ اصحاب کهف روزی چند پی نیکان گرفت و مردم شد(سعدی شیرازی). به سگ بی احترامی نکن لطفا.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    54 3
    این منافقای بدبخت همشون چه اونهایی که در تیرانای آلبانی هستند چه اونهایی که در بقیه جاها، مفلوکترین و بدبخت ترین انگل های بشریت هستند که بخاطر ادامه زندگی نکبت بارشون، یکروز اجیر دشمن کشورمان شدند و با صدام همکاری کردند و قبلش هم در کشورمان هم با خونخواری و درنده خویی بیش از 17500 نفر از کودکان و مردم بیگناه این سرزمین را ناجوانمردانه کشتند و الان هم برای خوردن لقمه ای کثیف برای ادامه حیات انگلوارشان دارند برای آمریکا و اسرائیل و عربستان کودک کش خدمت می کنند. اینها بخاطر بی مصرف بودنشان و منفور بودنشان معلوم نیست چرا علاقه به ادمه زندگی دارند. اینها بروند برای خودشان آرزوی مردن کنند تا لااقل بوی تعفنشان کمتر در این کره خاکی باقی بماند.
  • علی IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    101 9
    بَشرِ الْمُنَفِقِینَ بِأَنَّ لهَُمْ عَذَاباً أَلِیماً
  • FR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    124 6
    خبیث ترین انسانها همین منافقین هستند. روزگاری خود را نوک پیکان نبرد ضد آمریکا میدانستند، امروز نوکر بی جیره و مواجب آمریکا شده اند.
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    66 11
    این منافقین دستمال یکبار مصرفهای کثیف دستشویی های سران آمریکا و اسرائیل و عربستانند.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    69 3
    کمپ آلبانی هم برنامه هایی داریم براش. ایزی لایف سفارش بدهید.
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      5 0
      این و خوب اومدی.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    51 3
    ان کسی که با لباس شهرداری دست به ترور زد چه شد وبه کجا فرار کرد
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      37 2
      همین بدبخت مفلوک بود دیگه، اون موقع با موتور فرار میکنن اما از اجل که نمیشه فرار کرد، سال 92 به درک واصل شد و الان قبر نحسش مثل جهنمه، و عذاب اصلی هم که در دوزخ بهش خواهد رسید انشاالله. واقعا چه عاقبتی! منفور و رسوا و بی آبرو در دنیا، و در آخرت هم شدیدترین عذابها رو خواهد چشید انشاالله.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    68 3
    سگ توله های بی مغز
  • محمد IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    26 1
    منافقین همه شان تروریست مسلح هستند تقسیم بندی به شاخه سیاسی و غیر سیاسی کار اشتباهی است فیلم مستندی هست که مریم رجوی با بی سیم دستور آتش میدهد.
  • علی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    25 2
    منافقین بدترازکفارحربی هستند ریشه وبنیانگذارداعش هستند
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    22 1
    متاسفانه مردم ایران از تفکرات این منافقین صدمات زیادی خوردند منافقین کسانی میباشند که خواسته خود را فقط با ترور و بمب گذاری کشتارمردم بیگناه به وحشیانه ترین سبک، ستون پنجمی برای دشمن و بیگانگان در کنار رژیم بعث عراق علیه ملت خود جنگیدن در کنار امریکا انگلیس رژیم صهیونیستی فرانسه علیه ملت خود بودند ودر اخر هم پیرمر د پیرزن های پژمرده وفسیل در زندانهای البانی پشت لب تاپ ها و کامپیوترهای خود علیه ملت ایران در حال لجن پراکنی میباشند
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    46 5
    زهره قائمی عین سگ مرد
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    40 1
    این منافقین بدبخت نه دنیا دارن نه آخرت، مریم و مسعود تمام هستی اینا رو سوزوندن
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    26 2
    شبه خفاش افتاده
  • شهروند IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    22 1
    خدا لعنتش کنه خدا رو شکر گور به گور شد۷
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    27 1
    ان المنافقین فی الدرک الاسفل من النار
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    21 13
    هر کسی که ذوب ایداولوژی گروه خاصی بشود همین سرنوشت در انتظارشان است. ذوب شدن در ایده اولوژی مثل تفکرات طالبان - القاعده - داعش - بوکوحرام - کره شمالی و امثالهم حتی در خود ایران و دارندگان تفکرات خاص که من بر حقم و دیگران ناحق . من درست میگویم و دیگران غلط و هر کسی که با من نیست پر بر من است و خونش حلال همین میشود.
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      0 13
      خب خفه شو سگ یانکی
    • هادی IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      3 0
      حرف حساب رو زدی تو ایران هم داریم که مثله منافقا از پشت به کشور خنجر میزنن افراط تفریط تو هیج کشوری جا نداره لبیک یا مهدی
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      9 0
      دروغ می گویی. انسان بی ایدئولوژی معنی ندارد. خیال کرده ای امثال تو که لیبرال هستید پیرو ایدئولوژی لیبرالیسم نیستید و آن ذوب نشده اید و سالانه میلیونها نفر را جهان به خاک و خوک و فقر و فلاکت نمی کشید؟ اتفاقا آن چیزی که بد است پیروی از ایدئولوژی های باطل و غلط است. اما کسی که راه حق را پیدا کرد البته باید قاطعانه بر آن ثابت قدم بایستد و ابراهیم وار بت های باطلان را در هم بشکند. ولو امثال شما نپسندید.
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    4 1
    قاتل سردار قاسمی چی شد؟
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    3 2
    بکشید ما را
  • علی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    25 0
    خون پاک صیاد دل ها دامنشو گرفت. مجاهدین حرام لقمه‌
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    46 0
    گفت : امروز یک ساک راباخودم به شهرداری بردم همه بهم نگاه میکردند فکرمیکردند توش بمبه! ' نمیدونی چقدرکیف کردم بعضی ها میترسیدند . این گفته همکلاسی من در سوم راهنمایی بود که جوگرفتگی باعث شده بود بابردن یک ساک ترس ووحشت مردم را ببیند ! باچنان کیف ولذتی ازکارش تعریف میکرد که درمانده بودم یعنی اینقدر همکلاسی ودوست من تحت تاثیراعلامیه ها وبولتنهای منافق رجوی ویارانشه که هرچندبابازی امالذتی که نشون میده ممکنه همینکاروهم روزی بکنه واز کشته شدن دیگران لذت ببره !؟ سالها بعد درحدود سال هفتادوپنج اورادیدم که اعتیاداورا به اسکلتی تبدیل کرده بود وروی دیدن منونداشت پسرعموش بسمت من اومد وگفت اون بعداز سوم راهنمایی به ارتش رفت امابه دلیل اعتیاد وکارهاش اخراج شده ! تفاوت راه ونتیجه راه رفته دونفر مابودیم من مفتخربه اتنخابم اون سرشکسته ونومیداز راهی که تبلیغات قهرمان آدم کش سازی' جانیانی مثل رجوی بود واقعا سرنوشت آنها عجیب بود اودریک خانواده نه نفره رها شده به حال خودراهی رارفت که عاقبت هرکسی است که ازکارخلاف لذت ببرد هرچند تمرین کشتن آدم باشد یابه آتش کشیدن اتوبوس بامسافرانش توسط این طورافرادی که فکرمیکردند باقهرمان خطاب شدن تمام عیبهاوکمبودها ونداشته هایش رافراموش ودر دید کسانی باشد که باخودبگوید بامنن دارن میگن قهرمان فلانی چندنفراز طرفدارن رژیم روکشت حالا اونانوا ' راننده یا ریش داشته باشد اما طرفدارجمهوری اسلامیه وبایدبمیره تاتموم بشن ! حماقت این گروه هولناک بود هم برای خودشان هم برای خانواده های بیگناهی که عمری درفقدان نان آورخود سوختند وساختندومیسازند . فاعتبروا یااولی الابصار ای صاحبان چشم عبرت بگیرید آیا آنها نمیبینند ؟!
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    15 0
    بزرگترین خسارت منافقین ضربه های اطلاعاتی و نفوذهایی بود که انجام دادند
  • ناشناس IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    14 0
    همین الان هم منافقین کوردل درداخل کشور زیاد هستند آنهایی که این آشوبها راهدایت و رهبری میکردند تعدادشان کم نیست از امکانات این مملکت استفاده میکنند و مردم را قتل عام میکنندسلطنت طلب ها وبهایی ها و ضد انقلاب مصداق همین کوردلان هستند
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      10 3
      اینها کجا و اونها کجا ؛ به زور پول سعودی ها چند تا هفت تیر کش رو استخدام کردن که کشته سازی کنند ولی گروه منافقین کاملا قاطی کرده بودند و معروف بود قدیم میگن شستشوی مغزیشون دادن! اینها یه سری بچه قرتی بیشتر نیستن(البته به جز هفت کش های مزدور استخدام غرب و سعودی)
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      8 1
      آشوبگران 98به مراتب از همه آشوبگران بعد از انقلاب وحشی تر و آموزش دیده تر بودند.
  • حامد IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    10 1
    سلام. ایناکه تکلیفشون معلومه واسمشون هم که منافق هست. ودارن روبازی میکنن ووابستگیشون هم به دشمن های این انقلاب ومردم که کاملاعیان شده دیگه به همه. خداانشاالله اونایی رورسواکنه برای همه مردم که به واقع کلمه منافق رو معناکردن ومتاسفانه بیشترین ضربه رونظام ومردم وانقلاب ازاونا دارن میخورن. هموناییکه .............والله اعلم.
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      2 2
      پسرخوب همه اینها بچه های ایران زمین هستن که اینجور خراب شدن ،از اقتصادی حرص میزنن خدا کمکشون کنه که فاجعه جان انسانی رقم نزنند چون دزد هم که باشند یا حریص خیلی راحت تر درست میشه ، دعا کن واسه همه ، جالبه برا اولین میخوام بگم واسه اومدن منجی(آقامون صاحب الزمان) دعا کن.مشرق نامرد بریدم اونقدر گریه کردم ، خدا این شیاطین رو که اینجور بچه های ایران زمین رو از هم پاشوندن لعنت کنه
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    16 0
    قابل توجه اون الدنگایی که میگن سال 67 چرا تعدادی از این جنایتکارا را اعدام کردن. تازه این عفریته توبه کرده بود و آزاد شده بود ببین اونایی که اعدام شدن چی بودن چون اگه زبانی هم توبه می کردن اعدام نمی‌شدن.
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      2 0
      واسه همینه همیشه نیروی عقیدتی گرفتن! یک عقیدش خداست یکی شیطان(شاید جای خدا خودش رو جا بزنه)،امتحانمون رو پس بدیم.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    8 0
    سازمان مجاهدین خلق ایران در سال 54 اسیر توطئه سنگین ساواک و انشعاب خانه براندازی شد. بحث نه شرقی، نه غربی این روزها را با نگاهی به سرنوشت پاکترین و معتقدترین جوانان این مرز و بوم در روزگار سیاه دوران ستمشاهی، بخوبی میتوان دریافت ، اتشعاب را عوامل وابسته به شوروی ایجاد کردند و در مقابل امریکا نیز عوامل نفوذی خود را تجهیز کرد. یکی تقی شهرام و دیگری مسعود رحوی را مامور مصادره تاریخ مبارزاتی این سازمان کردند. و بالاخره این گروه با حدا شدن از مرجعیت دینی و آویختن به شرق و غرب، میخ آخر را بر تابوت تاریخ کوتاه خود کوبیدند.
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    8 0
    این گروهک(منافقین) دستشان تا مفرغ به خون جوان های این سرزمین آلوده هست.خیانت و خباثت آنها تا ابد در تاریخ ثبت شده است.
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      2 0
      مرفق یعنی آرنج. مفرغ اسم یکی از آلیاژهای مس استو شبیه برنز و برنج.
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      0 0
      شما ببخشید.دیگه تکرار نمیشه.امان از بی سوادی
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    12 0
    این که این افراد به اینجا کشیده می شوند و از کمپ اشرف سر در می آورند و اینطور گمراه می شوند به لقمه های حرام بر می گردد که پدر و مادر این افراد به حلق این افراد وارد می کنند طوری که بچه ها اینطور از راه به در می شوند و جهنمی می شوند- مثل بن ملجم
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    2 0
    در جریان یک درگیری در مردادماه سال ۸۸ مورد هدف گلوله مستقیم قرار گرفت و با هلی‌کوپتر به بیمارستان ارتش آمریکا در بغداد منتقل و درمان شد؟؟ هلی کوپتر آمریکا از تهران او را به بغداد برد؟
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      3 0
      توی کمپ عراق بوده .... ایران که نبوده
  • r.s IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    2 0
    من تعجب می کنم از اینکه می گویند اکثر منافقین از جوانان تحصیل کرده دانشگاه بودن آخه مگه میشود تحصیلات دانشگاهی داشته باشی و اینقدر گاگول و به عبارتی اسکل باشی بعد از شکست درعملیات مرصاد که رجوی علت شکست را متاهل بودن می دانست وهمه متاهلین را مجبور به طلاق کرد و دستور عدم تماس بین زن و مرد را داد یکی از این اسکلها به رجوی نگفت پس تو چی تو که مریم را طلاق ندادی هیچ تازه زنان طلاق گرفته اعضاء را به نوبت می‌بردی تو تختخوابت مثلاً این چابریشم چی جاکش زنش را طلاق داد تا تقدیم رجوی کند و اسمش را گذاشت انقلاب ایدئولوژیکی واقعٱ منافقین آدمهای اسکلی هستن عمرشان را الکی الکی سر هیچ و پوچ به گائیدن دادن
  • سید مجید میر تاج الدینی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 0
    مرصادها در کمینتان گر چه صیاد رفته است.....تمام هستی تان این بار بر باد رفته است...جای شهید وجلاد هرگز عوض نمیشود...غم نیست اگر نام یکی دو کوچه شهرمان عوض شود....
  • ز.ف IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 1
    مردم ایران هرگز جنایاتی که این گروه ملعون و دست نشانده به هموطنان خو در طول سال های جنگ ۸ ساله و بعدها، در حق ملت مسلمان ایران انجام دادند را فراموش نخواهند کرد و بلاخره روزی در پیشگاه حق تعالی تاوان جنایات خود را می پردازند.
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 0
    خداوند همه منافقین را لعنت کنه.که عزیزانی چون صیاد شیرازی راازما گرفتن.
  • رضا US ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    تصمیمات احمقانه رجوی و زنش، منافقین رو به اینجا رسونده، که توی کمپ آلبانی هم فکر فرار هستند و ریزش شدید دارند. در مرصاد جاودان جنازه های دختران جوانی را دیدم که یا با سیانور خودکشی کرده بودند یا نارنجک جلوی صورت خود منفجر کرده بودند.بیاد صیاد دلها
  • جهان بین IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    خدایا شکر که توانستید انتقام امیر دلها را بگیرید.
  • سیاوش نورایی AE ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 0
    قیافه بدرک واصل شده اش مثل ویروس کرونا ست به چهنم واصل شد
  • علی IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 0
    خدا را شکر که به درک واصل شدن ، الحمدلله ،
  • فاطمه IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    هزار تا فحشم بدیم خباثت شما هرگز تموم نمیشه بی شرفا بی غیرت
  • جواد IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    صیاد شیرازی حیف شد خدا لعنت کنه مسعود و مریم رجوی ر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس