کد خبر 1060468
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
قربانیان کرونا در آمریکا به 18747 نفر رسید

طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۸ هزار و ۷۴۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش مشرق، طبق جدیدترین آمار و ارقام شیوع کرونا، مجموع قربانیان این ویروس ناشناخته در ایالات متحده آمریکا به ۱۸۷۴۷ نفر و مجموع مبتلایان به این ویروس به ۵۰۲ هزار و ۸۷۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

کرونا را نظامیان آمریکایی عمدا وارد یمن کردند

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی «worldometer»، طبق آمار رسمی مقام‌های بهداشت و درمان کشورهای جهان، مجموع مبتلایان به «کووید-۱۹» تا روز گذشته (جمعه) به یک میلیون ۶۹۹ هزار و ۶۳۲ نفر و مجموع قربانیان این ویروس به ۱۰۲ هزار و ۷۳۴ نفر افزایش یافته است.

آمریکا همچنان با بیش از ۵۰۲ هزار مبتلا و نزدیک به ۱۹ هزار قربانی، بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس ناشناخته در جهان را دارد و ایالت نیویورک با ۱۷۲ هزار و ۳۵۸ مورد ابتلا و ۷ هزار و ۸۴۴ مورد فوتی همچنان مرکز شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود و پس از آن نیوجرسی با ۵۴ هزار و ۵۸۸ مورد ابتلا و یکهزار و ۹۳۲ قربانی و میشیگان با ۲۲ هز ار و ۷۸۳ مورد ابتلا و یکهزار و ۹۳۲ قربانی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته (جمعه) در نشست خبری روزانه درباره شیوع «کووید-۱۹» تصریح کرد ممکن است شمار مرگ و میر ناشی از این بیماری به ۶۰ هزار نفر برسد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس