کد خبر 1066672
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
جاسیندا آردرن

نخست‌وزیر نیوزیلند با اعلام اینکه در روزهای پایانی هفته گذشته تنها یک‌ مورد مرگ‌ومیر بر اثر ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است، از پیروزی کشورش در برابر این ویروس همه‌گیر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری هیل، «جاسیندا آردرن» نخست‌وزیر نیوزیلند روز دوشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که کشورش در مبارزه با کرونا پیروز شده است.

جاسیندا آردن در خصوص آخرین تحولات مربوط به مقابله با کرونا در این کشور به خبرنگاران گفت: «در تعطیلات آخر هفته تنها ۴ مورد مشکوک به ابتلا به بیماری کووید-۱۹ و یک مورد مرگ‌ومیر بر اثر این بیماری در کشور گزارش شده است.»

بیشتر بخوانید:

این زن کشورش را از کرونا نجات داد +فیلم

وی افزود: «دیگر هیچ شیوع کشف‌نشده‌ای از این ویروس در نیوزیلند وجود ندارد. ما در این نبرد پیروز شده‌ایم؛ اما اگر می‌خواهیم این پیروزی را حفظ کنیم، باید هشیار باقی بمانیم.»

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، ۱۴۶۹ نفر در نیوزیلند به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند که از این تعداد تنها ۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بنا بر اعلام دولت نیوزیلند، تاکنون ۱۱۸۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور بهبود یافته‌اند و ۲۷۰ نفر دیگر همچنان تحت درمان هستند که تنها حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    7 0
    یه جزیره دور افتاده خودش به اندازه کافی قرنطینه هست هنری نکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس