کد خبر 1060407
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱
مسی

لیونل مسی شب گذشته با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود، اخبار منتشر شده توسط شبکه تی ان تی اسپورتس را دروغین خواند. امروز رسانه آرژانتینی به این اتفاق واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر بحث جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسلونا و انتقال او به اینتر بسیار داغ دنبال شده است. شبکه تلویزیونی "TNTSPORTS" نیز اخیراً به این شایعات دامن زد و اعلام کرد که این بازیکن احتمالا بمب تابستانی نراتزوری خواهد بود و از بلوگرانا جدا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۵ تیم پیش روی مسی در صورت خروج از بارسلونا

شب گذشته لیونل مسی با قرار دادن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به شکل رسمی نسبت به این شایعه انتقالش به اینتر واکنش تندی نشان داد. مسی  با انتشار تصویر مطلب منتشر شده در وبسایت "TNTSPORT" و نوشتن هشتگ "اخبار دروغ"، این شایعات را به طور کلی تکذیب کرد.

پس از این اتفاق هرنان کاستیو، خبرنگار این شبکه در یک ویدئو ماجرا را توضیح داد و گفت:« می‌خواهم درباره خبری که در بخشی به نام "بمب" منتشر شد صحبت کنم. همه از این برنامه لذت می‌بریم و می‌خندیم و خیلی ما را سرگرم می‌کند چون همه چیز را به شوخی می‌گیریم. اگر ناراحتی به وجود آمده است عذرخواهی می کنم. آن اخبار همه شوخی بود.

 تصور می‌کنم مسی فقط کپشن را خوانده باشد و ویدئو را ندیده باشد. در ویدئو مشخص است که این اطلاعات تنها جوک بودند. امیدوارم متوجه شده باشید این بخش از برنامه طنز است.»

در توییتی که رسانه آرژانتینی منتشر کرده بود، نوشته شده بود مسی به اینتر می‌پیوندد و این بازیکن 1.6 میلیون دلار وثیقه نیز برای آزادی رونالدینیو از زندان پرداخت کرده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    4 1
    ببخشید ایا جایی وجود داره که بگه کلا ضریب هوشی سلبریتی ها و ورزشکار ها چنده؟؟؟
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      0 0
      یعنی نمیدونی ضریب هوشی درحد سلبریدی ها نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس