کد خبر 1060378
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
جسد

مرد جوانی که در میان تپه های اطراف جاده مشهد- تبادکان در حال سوختن بود، لب به سخن گشود و با بیان این که دو مرد سمند سوار مرا آتش زدند! راز مرگ خود را پیچیده تر کرد.

به گزارش مشرق، عصر هجدهم فروردین برخی از شهروندانی که برای هوا خوری به تپه های اطراف جاده مشهد- تبادکان رفته بودند ناگهان مردی را دیدند که میان تپه ها در حال سوختن بود. دو نفر از رهگذران با نگرانی به سوی مرد جوان دویدند ولی کاری از دست آن ها ساخته نبود جوان مذکور به شدت سوخته بود و آخرین نفس هایش را می‌کشید در همین حال دو رهگذر با تعجب چشم به دهان پیکر سوخته ای دوختند که می گفت: وقتی از منزل بیرون آمدم سوار یک دستگاه سمند شدم و راننده  در مسیر، مرد دیگری را نیز سوار کرد ولی آن ها مرا به این منطقه آوردند و آتش زدند!...

بیشتر بخوانید:

سرقت داده‌های خصوصی کاربران با لینک‌های جعلی تست و غربال‌گری کرونا


 مرد جوان با این جملات، آخرین نفس هایش را کشید و در حالی جان سپرد که مردان رهگذر مدام با اورژانس و پلیس تماس می گرفتند. دقایقی بعد با تایید مرگ جوان ۲۹ ساله توسط عوامل اورژانس، نیروهای انتظامی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد در محل سوختن مرد جوان، تحقیقات گسترده میدانی در حالی آغاز شد که همه شواهد موجود حکایت از یک خودکشی دلخراش داشت و این موضوع ماجرای پرونده را پیچیده تر می کرد.


در ادامه تحقیقات چهار بطری ۱.۵ لیتری حاوی مایعات قابل اشتعال روی تپه پیدا شد که سه بطری آن خالی شده بود. مدارک شناسایی مرد جوان نیز زیر کلاهش در گوشه دیگری قرار داشت. کشف دو فندک که بقایای سوخته لباس های متوفی به  یکی از آن ها چسبیده بود نیز در حالی ماجرای خودکشی را قوت می بخشید که کفش های او نیز در مسیر پایین آمدن از تپه به کناری افتاده بود. به گزارش خراسان، در عین حال تحقیقات تخصصی با دستور قاضی احمدی نژاد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه یافت تا زوایای پنهان این مرگ مشکوک آشکار شود.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    2 1
    چرا شهرهای دیگه خبر جنایی کار نمیکنن؟
  • الف.ر IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    14 1
    آخه کی آخرین لحظه دروغ میگه .پلیس حال گشتن نداشت گفته خودکشی...
  • مهدی IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    11 0
    اسمی از خودکشی توی متن بالا نیومده...خدا بیامرزتش
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    31 0
    یارو خودش گفته یه سمند سوارم کرده آورده اینجا منو آتیش زده. بعدش پلیس با قاطعیت میگه خودکشی کرده ... واقعا جالبه .. پلیس ما واقعا همینه من خودم چندبار شکایت دزدی و سرقت کردم. نزدیک بود خودم متهم بشم توسط پلیس :))
    • یوسف IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      0 2
      هیچ بعید نیست!! شاید طرف یجورایی بیماری افسردگی داشته! توهمات و.... یا حکایت همسایه حسودی که به غلامش گفت؛ منو رو پشت بام همسایه کناری بکُش تا همسایه متهم به قتل و اعدام بشه!!!؟؟؟؟
  • ج د ا IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    28 0
    وحشتناکه ، خدا بیامرزدش ، چقدر سخته که زنده زنده آتش زده بشی و تا ته بسوزی و بمیری ، آخه نامردا 3 بطری بنزین برای یک آدم ؟؟؟ چقدر سنگدل و بی رحم هستید ؟ چه حیواناتی هستید ؟؟؟ خداوند بزرگ انشاالله تقاص او را از شما دونفر خواهد گرفت ، بدجوری - مطمئنم که هم در این جهان و هم در جهان دیگر بدجوری تقاص پس خواهند داد ، در ضمن شمایی که به پلیس توهین میکنی و دنبال بهانه هستی تا به پلیس توهین کنی چرا متوجه نشدی که پلیس و بازپرس ویژه قتل عمد هنوز اظهار نظری نکردند ، فقط نویسنده این مقاله گفته شواهد نشان از خودکشی میداده که خودش حرف زده و گفته چه اتفاقی افتاده.
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    باسلام-جناب مشرق عزیز دردانه براتون نظریه خوبی نوشتم چاپ نشدچون بنده پرونده های جنایی زیاد ی خواندم حقه ی قاتلان وخلافان را بدنظرنمیدم- ثعریف ازخود نباشه باسپاس ازشما عزیزان زحمتکش-

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس