کد خبر 1059973
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
اسرائیل

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی مدعی شد که تا امروز (پنج‌شنبه) ۹۷۵۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و ۷۹ مورد نیز جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در بیان جدیدترین آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹، مدعی شد که تا امروز (پنج‌شنبه) ۹۷۵۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه روسیا الیوم، بنابراین گزارش، ۷۹ نفر در سرزمین اشغالی در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که از روز گذشته شش مورد افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

امت اسلامی به کمک فلسطین برای مبارزه با کرونا بشتابد

متراکم‌ترین منطقه جهان و فاجعه‌ای که کرونا رقم خواهد زد

ابتلای خاخام اعظم سابق صهیونیست‌ها به کرونا

سرقت تجهیزات پزشکی توسط موساد

تعداد مبتلایان نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۱ مورد افزایش داده است و طبق ادعای وزارت بهداشت رژیم اسرائیل، ۱۶۵ نفر از مبتلایان در شرایط وخیم به سر می‌برند و ۱۱۹ نفر نیز همچنان از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند. ۸۶۴ نفر بهبود یافته‌اند.

اعلام چنین آماری در حالی است که گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

مسئولان آسایشگاه‌ها و خانه‌های سالمندان نیز در فلسطین اشغالی می‌گویند به دلیل بی‌توجهی رژیم تل‌آویو به این اماکن در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، میزان مرگ‌ومیر آنها رو به افزایش است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد49ساله IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    0 1
    آخی دلم سوخت خدا کمکشون کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس