به گزارش مشرق، سید یاسر جبرائیلی تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره حضور علی اکبر رائفی پور در شبکه سه سیما نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 164
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 51
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    رائفی پور عشقه میترسن ازش
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      آره خدایی ، اگر پفک تبلیغ می کردند خاصیت بیشتری داشت.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      14:49 شما مغزت بالاتر از پفک رو نمی تونه هضم کنه، تو این مسائل وارد نشو هنگ می کنی عزیزم. برو پفکت رو بخور، کار مغز برای امثال تو خطرناکه. زیاد ازش کار نکش!! :/
    • احمد IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      93 13
      ای بابا، پس روزی چند ساعت پرداختن به حواشی توپ بازی بزرگسالان چی میشه؟!
    • معلم دبیرستان IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      86 18
      بنده و خیلی از علاقمندان این برنامه را ندیدیم. ضمن تشکر از دعوت و حضور آقای رایفی پور، خوب است برنامه قبلی دوباره بازپخش گردد و یا د وباره از ایشان استفاده گردد و مردم خوب ایران بهرهمند گردند.
    • بابک IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      77 19
      14:49 آره عزیزم برای تو پفک بهتر از این مباحثه. پفکتو بخور عزیییییییزم.
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      اوووف عجب جواب دندان شکنی دادی 15:01 یعنی طرف اگه یه جو شعور داشته باشه الان باید آب بشه از خجالت
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      56 26
      اغلب تحلیل های رائفی پور قابل استفاده و سنجیده است. به نظرم صدا و سیما به جای دعوت از سلبریتی های بی سواد آنتن را بیشتر به این جور برنامه ها اختصاص بده.
    • FR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      3 20
      عشق نگو چون تعابیر حافظ و سعدی و مولانا و شمس رو هم از بین میبری
    • امیر نجفی راد IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      33 8
      #رائفی پور تنها نیست
  • سهیل IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    واقعا جای تقدیر داره. امیدوارم تریبون دست بچه های انقلابی حقیقی بیوفته تا مردم بیشتر با عمق مباحث مهدوی یا انقلابی و... آشنا بشنن نه افراد سطحی که فقط با ظاهرشون آبروی گفتمان مهدویت یا انقلابی گری رو به حاشیه بردن.
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      77 14
      انشاالله آرزوی ماست که وقتی اسم این نظام جمهوری اسلامی است بیشتر به انقلاب وظهور کمک کند.
  • SE ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    98 34
    و امیدوارم مشرق و فارس دست از سانسور استاد رائفیپور بردارند.
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      زمانی لفظ استاد چه وزن و قداستی داشت و اکنون !! استاد مطهری کجا و استادهای یک شبه کجا . اگر مطهری گفتمان ساز انقلاب اسلامی بود , امثال این اساتید خودساخته کاریکاتور انهم نیستند .
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      93 35
      15:13 حسابی داغ کردینا، می ترسین مردم آگاه بشن نه؟ اینده ی ایران به کوری چشمتون بسیار روشنه...
    • علی IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      77 22
      اگر هدف نهایی انقلاب اسلامی ایران اتصال به انقلاب جهانی امام مهدی عج باشه که هست همین الان یه عده که نون انقلاب و دارن میخورن هدفشون از همون اول چیزای دیگه بوده امثال رایفی پور چون دارن مرتب این هدف رو تکرار و مانع فراموشی این گفتمان اصلی انقلاب میشن به مزاق خیلی ها خوش نمی یان.
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      84 18
      من خیلی از استاد رائفی پور یاد گرفتم تو هم می خوای استاد شی زحمت بکش این همه استاد استاد می کنند ناراحت نشدی الان ناراحت شدی شما دردت اقای رائفی پور نیست بلکه مباحث ایشون می باشد
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      17 49
      شرایط جدید نظام ایجاب میکنه که مطهری ها و بهشتی ها برن به حاشیه و امثال رائفی پور بشن استاد
  • مجید IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    62 88
    البته اگه طرفدارهای دوآتیشه ایشون بهشون برنخوره رائفی پورخیلی قابل اتکانیست چون نظریاتش خیلی متکی به علم نیست وبعضا حرفایی میزنه که زیادقابل دفاع نیست من تیپ اقای رحیم پوررو به چنددلیل بیشتر قابل اتکامیدونم ازلحاظ علمی چون هم صحبتاش برآیات وروایات مبتنی هست وهممعمولا اسم نمیاره ازافراد بلکه تفکررونقد میکنه ونه افرادروبهتره به هرکس اندازه وزنش بهادادوبچه های انقلاب هم تعصب روی حق داشته باشن ونه افراد
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      62 26
      الان قصدت تخریب رائفی پور هست یا رحیم پور؟ کدومشون؟ یا شایدم من اشتباه متوجه شدم؟!! :)
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      19 73
      با نظر شما موافقم،استاد رحیم پور ازغدی بی نظیر یا بسیار کم نظیر هستن من خودم زمانی طرفدارپروپاقرص آقای رائفی پور بودم البته هنوز هم تاحدودی هستم ولی تخیل درسخنان ایشون خیلی پررنگ هست.
    • 2020 IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      6 34
      با شما موافقم.
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      40 4
      کاربر۱۵:۱۸ ،ایشون هم‌مطمئنا بهشون نقدهایی وارده اما به نظر میاد تمسخر هدفمند ایشون توسط رسانه ها،رو نظر شما تاثیر گذاشته
    • محسن IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      11 0
      چند تا از سخنرانی های رائفی پور را گوش دادی که اینجوری صحبت می‌کنی من سخنرانی دو طرف را گوش دادم رائفی پور مال نسل جدیده میتونی از افرادی که به واسطه رائفی پور متحول شدند بفهمی که،کی تاثیر گذار تره
    • سینا IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
      7 0
      هم استاد ازغندی و هم استاد رائفی پور هر دو الحمدالله از جریان انقلاب هستند سعی نکنید تفرقه ایجاد کنید. باید از تخصص هر دو استاد استفاده شود
  • محمد ص IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    50 93
    سلام تعجب می کنم از سید یاسر بابت چی تشکر کرده خیلی رائفی پور را جدی گرفتی .اتفاقا مهم شدن ایشان نشانه آنست که انقلابیون گفتمان سازی را جدی نگرفته اند.فکری برای این بکنید خواهشا .منتشر کنید تاصداقت رانشان بدید
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      71 56
      14:50 عین بُز ازش می ترسین :)))))))))
    • Abbas IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
      6 0
      اونی ک گفتی عین بز ازش میترسن... دمت گرم جدا ی مشت احمق هستند ک بز گونه انتقاد میکنن و ن حتی یک بار سخنرانی ایشون رو گوش کردند و ن حتی سواد انتقاد دارن ایشون روزی حداقل هفتاد تا هشت ساعت مطالعه داره و دور برش پر جوون با انگیزه و کار بلده ولی کو گوش شنوا و چشم بینا حالا صبح تا شب تخریبش کنن ولی جناب رائفی پور تو یسری از جوون ها و حتی سنین بالاتر جایگاهش ویژه اش الخصوص در اهل خانواده و فامیل ما حالا ی سری مگس هس وز وز کنن
  • DE ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    71 5
    خیلی هم خوب امیدواریم بیشتر هم بشه
  • US ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    53 82
    رائفی پور رو آوردن تا با گفتن اینکه کرونا و کلیپس از نشونه های آخرالزمانه یبار دیگه بلاهت خودشو نشون بده:)))))
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      59 11
      به خودت فشار نیار عزیزم. هشتگ امید دانا، هشتگ رائفی پور.. اوفففـــــــــــــــــــــ چه می کنه!! نچ نچ نچ نچ
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      66 17
      ازکی تا الان انطباق دادن نشانه هایی که توی روایات ائمه برای آخرالزمان اومده شده بلاهت؟؟؟!!!بلاهت وحماقت لایق افرادی مثل شماهاست که سخن حق براتون تلخه.درسته من همه سخنرانی هاشون رو ندیدم ولی همون چندتایی رو هم دیدم اونقدر با سند و محکم صحبت میکردن که جای هیچ شبه رو باقی نمیگذاشتن، درضمن لفظ استاد رومیشه در رابطه باهر فردی که مطالب ارزشمندی رو بهمون یاد میده به کار برد تازه مولی علی ع فرمودند" هرکس"" یک کلمه ""به من یاد دهد مرا ""بنده ""خود قرار داده است"
    • مجید IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      8 38
      بهتره نظرشونقدکنی نه توهین کنی من خودم شخصا نمیپسندم سبک ایشونو توی استفاده ازروایات ملاحم وفتن اخرالزمان چون نکته ای که ایشون ازش غافله اینه که تطبیق دادن روایات اخرالزمان با الان ممکنه به خطا بره واونوقت یه عده اعتقادشونوبه روایات ازدست بدن چون فردا اگه خدای نکرده امام عصرظهورنکنه میگن ببینید روایت هاشون الکی بودودرمرتبه بعد تشخیص دادن روایت هم علم درایه ورجال میخواد که علی الظاهر ایشون بهره ای نداره
    • 2020 IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      32 17
      متانولت رو بنوش کرونا نگیری!
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      27 11
      عزیز جون نکه ایشون توهین نکردن؟!؟! اول به دوستتون بگین توهین نکنن تا توهین نشنوند تازه من که فقط حرف خودشون رو تکرار کردم .شمارو نمیدونم ولی خیلی از افراد با این تطبیق دادن ها بیشتر امیدوار میشن درضمن خودتون دارین میگین "دوره"نه یه سال دوسال ،که توی همین دوره است که خیلی از افراد چون ایمانشون کامل نیست به این روایات شک میکنن وبایدهم شک کنن و بعنوان نکته آخر خودتون دارین میگین علی الظاهر درضمن ایشون تیمی دارن کار میکنن شاید توی تیمشون اینجور آدمی باشه.
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      22 0
      کاربر ۱۴:۵۱،آقای رائفی پور در مورد روایتی که آقای خزعلی در سال ۵۵ ، در موردش صحبت کردند و صوتش موجوده و از معجزات هست حرف زدند،چرا کسی روی این موضوع مانور نداد!!؟؟ به نطر میاد فقط دنبال یه مورد هستند تا ایشون رو مسخره کنند همین ...من‌نمیگم به ایشون نقد وارد نیست مثل هر انسان دیگه ای، اما این حجم از تمسخر هماهنگ رسانه ها عجیبه
  • ارژنگ عباسی IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    88 26
    بنظر من دعوت از رایفی پور حرکت زیبایی و قابل تقدیر بود
  • حامد IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    57 16
    سلام.وجوداقای فروغی درراس شبکه سوم سیماباعث دلگرمی هست برای عامه مردم که درک صحیحی دارن ازپدیده انقلاب ۵۷. البته واقعاوواقعاامیدواریم که ایشون بمونن وباقدرت به کارشون ادامه بدن.اساسی ترین وبزرگترین حرکت این مدیرجوان وانقلابی جمع کردن بساط عادل فردوسی پوربودکه توقالب یه برنامه ورزشی واقعا تبدیل شده بودبه یه عنصرشدیداغربگراوباتوجه به اینکه رنج سنی مخاطبین برنامه فردوسی پورهم نوجوان وجوان ایرانی بودن کم کم داشت تبدیل به یه فاجعه میشدباتوجه به جهت دهی فکری که خیلی نرم وحرفه ایی داشت به همین نوجوان ها وجوان های این مملکت میدادکه قطعااینده کشوروانقلاب روبایدمدیریت کنن. اگردقت کرده باشیم ازوقتی ایشون سکان شبکه سه رودراختیارگرفتن به چه میزان برنامه های مستندوارزشی وواقعاروشنگرایانه پخش شد. که به همون میزان هم چقدرایشون موردهجمه وتهمت قرارگرفت ازسوی ادم های نفوذی وغربگرا. ارزوی توفیق روزافزون رودارم برای این مدیرجوان وشجاع ومسئولیت پذیربه عنوان یه جوون ایرانی وغیرمسئول. ممنونم.
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      7 35
      چرند نگو حامد خیلیییییی خری. غربگرایی فردوسی پور کجا بود؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! عدم شناخت وادارت نکنه از انصاف عدول کنی. فردوسی پور اینا اصالتا مذهبی و پایبند هستن.از نظر من، که ممکنه برای خیلیها مهم نباشه که حق دارن، فوتبال چیز بیخودیه ولی بعضیا خیلی دوست داشتن برنامه رو.
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      8 1
      فردوسی پور تموم شده بود دیگه چیزی نداشت و هر روز حاشیه سازی و هزینه تراشی می کرد. خودش گم کرده بود
  • ابوالفضل IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    53 14
    با سلام و عرض ادب از مسئولین مشرق هم انتظار داریم با استاد رائفی پور مصاحبه کنند
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    58 21
    وقت خیلی کمی بهش دادن. ایشان بخاطر مطالعات هدف دار و اطلاعات مذهبی ای که دارند بسیار با ارزشمند. من از سال 89 مرتب به سخنرانی های ایشان گوش می دهم و با استدلال‌های این آقا به شناخت عمیقی از عصمت اهل بیت و ارزش امام زمان و نیز لزوم تشکیل حکومت برای یاری امام زمان رسیدم. اگر به سخنرانی‌های ایشان گوش، نمی دادم همیشه در جهل می ماندم.
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      49 5
      حالا ببین تلویزیون که باید رسانه ی ملی باشه دست کیاست که به امثال ایشون میدون نمی دن، واقعا رسانه ی میلیه نه ملی و الا برنامه هایی مثل جهان ارا و نمی دونم ثریا و اینا نباید تعطیل می شد. دیکتاتوری اصلاح طلبان برای در جهل نگه داشتن مردم.
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    10 59
    بله موافقم. استاد خوبی هستن ولی در حد استاد رحیم پور ازغدی نیستن
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      55 4
      چه ربطی داره، هی مقایسه می کنین با سایر اشخاص؟!!! خب حرفای همشون رو گوش بدین، بالاخره آدم می تونه سبک سنگین کنه و از هر کسی چیزی یاد بگیره.. هر دو آدمای آگاه و خوبی هستن
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    20 4
    تنها کار مثبتی که فروغی انجام داده همین دعوت از رائفی پور بوده. آقای رائفی پور بسیار اهل مطالعه هست و سعی کرده در حد فهم مخاطب عام صحبت کنه. فروغی ازت بدم میاد، چراااا نود رو تعطیییییل کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بیسیمچی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    7 67
    به نام خدا. با احترام تمام خدمت برادرانی که استاد رائفی پور براشون محترمه و نیز با احترام به خود ایشون که زحماتی در راستای مطالعات در زمینه مهدویت کشیدن نکاتی عرض میشه. به گمان حقیر نباید سلایق و سطح مطالبات علمی مردم را تا این حد تنزل داد که شخص سخنرانی که نهایتا مطالعاتشون در حد مطالعاتی پراکنده و سطحی است محور و معیار شود. نباید از این نکته غافل شد که در این صدا و سیما زمانی سخنرانی های اساتید مجربی چون شهید بهشتی مطهری جناب رحیم پور حضرت آیت الله فاطمی نیای عزیز جناب حاج آقا علی و ده ها و ده ها دانش مند و عالم پخش می شده است. گویی هر چه پیش می رویم متاسفانه سخنران هایی با موضوعات خوش ویترینی چون مسائل آخرالزمان بیشتر باب دندان مدیران جهت جذب حداکثری مخاطب و به قیمت به محاق رفتن اساتید حقیقی فن شده است. چرا ما از خطابه های آتشین و عمیق دکتر شهید شریعتی که هم الآن می تواند شور حسینی حقیقی را برانگیزد افتادیم به سطحی نگری هایی اینچنین. چرا زائغه مخاطب را باید تا این حد تنزل داد؟ شخصا برای جناب رائفی احترام قائلم نه به عنوان یک اندیشمند صاحب تفکر و مکتب ساختارمند، بلکه به عنوان جوانی که در پی خدمت است، روی سخن من به مدیران است که چرا چنین افرادی را که سال ها تا رسیدن به پختگی و ثبات نظری فاصله دارند باید در وسط گود قرار گیرند و اساتید مسلم که در این مسیر استخوان خورد کرده اند به حاشیه رانده شوند. چرا مردم را به این آخرالزمان گرایی افراطی که موجب غفلت از صاحب الزمان شده متمایل کرده اید. با عرض پوزش مجدد از دوستان و علاقه مندان ایشون و آرزوی موفقیت بیش از پیش برای این جوان ان شاالله خوش آتیه.
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      35 0
      انصافا و وجدانا رائفی پور الان "وسط گود" هستش!؟؟ مرده رو بعد 10 سال یک بار دعوت کردن شبکه 3!!! خداییش باید اون دنیا جواب پس بدیم. منصف باشیم
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    7 45
    چه نوشابه ای برای هم باز می کنن!
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      26 3
      نوش جونشون :)
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    13 58
    رائفی پور فقط برای خنده خوبه. فقط یه مثال میزنم خودتون تا آخرش بخونید. یه بار گفت صهیونیزم بین الملل سرمایه شو منتقل کرده به چین و چین رو مستعمره خودش کرده بعد تو یه سخنرانی دیگه گفت ایران خیلی خفنه و روسیه و چین رو در راستای منافع خودش وادار کرده بیان سوریه و از اسد حمایت کنن. یا این دوتا مطلب مزخرفه یا شما هم عامل صهیونیزم هستید. خخخخخ. اولا چین که خیلی وارد قضیه نشده و روسیه هم فقط برای منافع خودش مخصوصا پایگاههاش وارد شده و شمارو سپرده به اسرائیل. حمالی چینیها برای غربیها هم تا حدود زیادی درسته ولی حمال داره جفتک میندازه.
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      34 4
      تو مغزت دچار پراکنش در پردازش اطلاعات هست. اسرائیلیها در کشورهایی که در حال تبدیل به قطب اقتصادی هستن سرمایه زیادی وارد کرده تا در مواقع لزومی لابی سازی کنه. در ایران هم متاسفانه هنوز راههای نفوذ دارن مثلا نوتلا مال صهیونیستهاست. خب ایران حامی اسرائیله؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته غربگداها و اصلاح طلبکار ها بله.
    • ناشناس IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      7 29
      نوتلا یه شرکت ایتالیایی نفهم
    • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      15 0
      مشرق جان چاپ کن. 21:28.نفهم هیکلته. گاگول و بیشعوری که حتی زحمت تحقیق به خودت نمیدی که ببینی جز کالای تحریم شده از سوی جنبش ضد صهیونیستی هست .عایدی نوتلا مال صهیونیست هاست!!!!!!
    • ناشناس IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      1 17
      مشرق جان چاپ کن. وقتی میگم احمق بهت برمیخوره عایدی هر شرکت متعلق به سهامدار اش هس و هر سهامدار به اندازه درصد سهمش از کل سهام بهره مند میشه. مالکیت اصلی نوتلا هم شرکت شکلات سازی فررو هست که متعلق به خانواده ثروتمند ایتالیایی ست طرفدارا استاااااد از امثال تو هستند. اقشار داغون و تعطیل
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    55 3
    از تمام عزیزان کافر،بودایی،مسیحی ،وهابی،شینتو،یهودی و ... که برای وجود خودشون ارزش قائل‌اند و دنبال حقیقت هستن دعوت میکنم حداقل یکبار سخنرانی ایشون رو گوش بدن
  • ناشناس DE ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    17 51
    متاسفانه رائفی پور در زمینه های متعدد صحبت کرده و برخی از اظهارنظرهای ایشان چندان دقیق و حتی بعضا درست نیست
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      21 1
      باشه. دیگه حرفاش رو گوش نکن، گمراه می شی :/
  • GB ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    25 8
    بله ایشون روزی هفده هجده ساعت!!! مطالعه میکنن که از پر مغز بودن سخنرانی هاش معلومه! تقریبا هیچ علمی در دنیا نیست که ایسون در اون صاحب نظر نباشه! ایشون یه مدت دانشگاه یاله بودن! و نظریات خیلی خوبی در مورد درآمد سرانه یا سرمایه!(per capita) گفتن!
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      10 6
      اینا رو ول کن، بگو دردت چیه..؟!!
  • محمد ص IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 40
    پاسخ به کاربر محترم که فرموده مثل بز ازش می ترسن.خدمت ان عزیز عرض می کنم یکبار دیگر مطلب رابخواند بنده نگرانیم بابت گفتمان سازی انقلاب گفتمان سازی.تمام مطالب ایشان به یمن فضای مجازی وادبیات خاص در نزد عده ای آدم خاص جا خوش کرده.بنده اگر سیدیاسر اظهار نمی کرد چیزی نمی نوشتم چون سید باسواد است .نباید خرج رائفی پور شود
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      24 2
      فقط بلدید حرف بزنید . گفتمان سازی انقلاب...؟؟!!! فقط حرف. عمل هیچی .مطمئن باشید آقای جبرئیلی اگه شناخت خوبی از استاد رائفی پور نداشتند صد سال دیگه این حرف رو نمیزدن و ایشون اینقدر باهوش هستن که به نصایح از قبیل شما احتیاجی نداشته باشند. مشرق لطفا نظرم رو بزار.
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    5 55
    ما خودمون همه حرف های رائفی رو جدی نمیگیریم، شما دقیقا از کدام نیروهای انقلابی صحبت میکنی که ما جزئش نیستیم!
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      38 1
      اول مشخص کن منظورت از ما دقیقا کی هست تا بعد جوابت رو بدم!!
  • Ali IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    53 3
    ی سوال ؟؟ چرا کسی نمیاد جلو حرفای رائفی پور واسته یا باهاش مناظره کنه با خاک یکسانش کنه؟؟؟
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      26 0
      کی؟ آشنا؟ وزیر برجام؟ معاون 4200....؟ یا جناب کلیددار؟ اینا یه برجام امضا کردن ( در حالت خوشبینانه خودشون برجام رو نخونده بودن) چون چیزی به اسم برداشته شدن تحریم ها در برجام نیومده، و این دقیقا قولی بود که به مردم داده بودن.. اینا جربزه ی رویارویی داشتن صب تا شب نمی رفتن کلیپ تقطیع کنن و چرندیات علیه این و اون تولید کنن!!!
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    51 7
    آقای رائفی پور و دکتر عباسی در واقع از سرمایه های ملی کشور هستند که باید همه دولت‌ها از هر جناح و هر گروه از اندیشه های آنها در برنامه ریزی و اداره کشور استفاده کنند همان کاری که در کشورهای پیشرفته دنیا انجام می دهند اگر این دو نخبه در کشورهای توسعه یافته بدنیا می آمدند از اندیشه و فکر آنها نهایت استفاده میشد ...
    • هادی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      0 1
      توسعه یافته؟! کی گفته اونها توسعه یافتن؟! اصل توسعه یافتگی به معنای سیطره اقتصاد بر همه وجوه بشر هست که کاملا با عقل سلیم در تضاده..
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    41 1
    نمی دانم چرا به جای حمایت از اندیشه این نخبگان اینقدر این افراد در رسانه ها و فضای مجازی مورد حجمه سنگین واقع می شوند ؟!
  • احمد IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    34 0
    اگرواقعا رسانه ملی و مردمی است باید به رائفی پور و امثال این افراد هم فرصت صحبت بدهدچون بین مردم طرفدار زیاد داره.برخی افراد و سلبریتی های بیسواد میان تو برنامه ها نظرات احمقانه خودشونو میدن به خورد مردم رائفی پور به همه مخالفاشو به مناظره دعوت کرده ولی هیچکدوم حاضر نشدن چون برای همه حرفاش دلیل محکم داره
    • ناشناس IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      42 39
      از کی تا حالا شما اقلیت شدین مردم وخواسته هاتون شده باعث ملی شدن یه رسانه میشه.فعلا میبینی حرف های احمقانه همونا یکی یکی داره درست درمیاد. در ضمن رسانه میلی رو ما باید بگیم نه شمایی که صداسیما دستتونه
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      25 3
      20:42 خوبی نازنینم؟ :) الهی قربونت برم من، اون اکثریتت رو میاری ببینیم ؟خخخخخخ
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      20 1
      در پاسخ به ناشناس 20:41 .از کی تا حالا شما اقلیت یا اکثریت مردم رو در دست گرفتید . شما و سلبریتی ها جوابتون رو از مردم گرفتید مثلا کدوم حرف سلبریتی ها درست بوده؟ شاید موقعی که گفتن اگه آقای رئیسی رئیس جمهور بشه دلار میشه 5000 تومن و غیره. حالا داریم میبینیم کی درست میگفت. انتخابات امسال و مراسم سردار سلیمانی هم مثل اینکه روی شما غربگداها رو کم نکرده!!!! در ضمن گفتن صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران. چرا نگفتن صدا و سیمای ملی؟ پس باید در دست انقلابی ها و بچه مسلمونها باشه نه لیبرال ها که فقط ثروتمندان رو در نظر میگیرن.
  • مژگان IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    9 37
    درکل از تندروها بیزارم.از کسانی که عقایدشان رابافحش وو...تحمیل میکنند متنفرم...
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      24 0
      والا تا اونجا که ما می دونیم، تندرو بیشتر تو طیف اصلاح طلبا( همونا که اول انقلاب پونز می زدن تو پیشونی مردم الان هم اونور اب تو بی بی سی و منوتو هم اینور برای جا انداختن حرام زادگی بین مردم تلاش میکنن) به اضافه ی رضا بازا و فرقه ی شیرازیه هستن..
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    33 2
    توصیه می کنم که سخنرانیهای ایشان را کامل گوش کنید. ایشان اولین کسی بودند که دیدگاه کاملا سیاسی به امام زمان داشتند برخلاف دیدگاه فقط احساسی که مدرسه و تلویزیون برای ما درست کردند. اگر ایشان نبودن من هیچوقت به عمق دشمنی صهیونیست و آمریکای صهیونیستی به ایران پی نمی بردم. من خدا را به خاطر آشنایی با ایشان شاکرم.
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
      1 0
      حال اکثریت ما همینه خدا حفظشون کنه
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    34 3
    اینهمه سلبریتی ومجری بی سواد صبح تا شب در رسانه ملی ابراز فضل می کنند هیچکس صداش درنمیاد اما رائفی پور یک استادصاحب اندیشه و مطالعه که مثل استاد قرائتی به زبان جوانها و نوجوانها حرف می زند حتی نیم ساعت زمان مفید در تلویریون ایران پرچم دار تشیع سیاسی فدصت حرف زدن ندارد!
  • ناشناس IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    10 36
    برای برنامه های طنز خوبه. چرت و پرتای خنده داری میگه
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      24 6
      بله ایشون خودشون گفتن کمدین هم هستن، شماها کششی بیشتر از ندارین، همون بخش خنده دارش رو ببین و بخند، بقیه اش رو هم بسپر به ما. همیشه بخندی عزیز دلم، مام خوشحال می شیم شما خوشحال باشی :)
    • ناشناس IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      14 27
      بچه جون من سطح مطالعاتیم بالاس وقتی میشینم صحبت های استادت رو میشنوم میفهمم چیزی جز اراجیف نیس برای همین خندم میگیره. آدمهایی مثل تو که کشش بالایی دارن تا حالا یه کتاب تو عمرشون نخوندن برای همین تا میشینن پای حرف های این بابا فکر میکنن عجب چیزایی یاد گرفتن. تو هم تو توهم آگاه شدن سر کن. اون هم خنده داره
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      13 2
      23:31 باشه حق با توعِه :/ حالا دیگه ولمون کن..
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      16 9
      دوست عزیز من خیلی دوست دارم یه نمونه از کتاب هایی که خوندی ویه نمونه از اراجیفشون روبگی تا به سطح مطالعاتی باااالااایتون برسم و باهم بخندیم !!!!!!!!!!!
    • ناشناس IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      4 16
      دوست عزیز یه نمونه کتابی که خوندم روابط بین الملل از چهار دیدگاه و نمونه دیگش اقتصاد به زبان ساده بود. اشکالی نداره آدم های بیسواد مثل تو معمولا به دیگران میخندن چون حرف بقیه رو نمیفهمید فک میکنید دارن چرت میگن نمیدونید اون نفهمیدن بخاطر بلاهت خودتونه. خخخخخ
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    7 31
    تحلیلگر مسائل سیاسی!!!!!!
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      26 5
      نه داداش شما ببخش، اونایی که تو بی بی سی و مهد کودک منوتو میان به عنوان کارشناس تحلیل گر سیاسی هستن..
  • علی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    10 31
    رائفی پور را باید قبل از دعوت بهش بگند چند روز فیلم های تخیلی و فضایی و خیالی نگاه نکند
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      24 1
      ازکی تا حالا صحبت در رابطه با وقایع آخرالزمان شده خنده دار وتخیلی؟!؟!؟!!!؟؟ازکی تا الان بیان کردن روایات اهل بیت شده طنز و غیر علمی؟!؟!؟؟؟!!!
  • بایرام باقالی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    24 1
    واقعا جاشون توی صدا و سیما خالیه آقای علی عسکری برای بایکوت نود اقتصادی باید جوابی قانع کننده به خدا در قیامت داشته باشه.
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    16 6
    فجایعی مثل پایتخت؟خخخخخخخخخخخخخخخ خدا شفاتون بده
  • GB ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    7 16
    تعداد زیاد کامنت ها به وضوح بیانگر محبوبیت استاد رایفی پور است. بنده به عنوان کسی که خیلی از سخنرانی های ایشون رو دیده به نظرم ایشون خیلی باهوش هستند و در درک مسایل بسیار زیرک هستند. فقط مشکلی که دارند اینه که در موارد متعددی بدون سند یا به غلط ادعاهایی رو مطرح کردند ولی بنده بعد از بررسی بیشتر به نادرست بودن اون ادعا اطمینان پیدا کردم. مشکل استاد رائفی پور اینه که در مواردی بدون وجود شواهد قطعی مدعی میشند و این باعث میشه در موارد متعدد دیگه ای که ادعاهاشون درسته آدم نتونه به راحتی به حرفشون اعتماد کنه
    • ناشناس IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      29 18
      تعداد زیاد کامنت ها بخاطر اینه که تو سایت مشرق هستی. وگرنه تو فضای مجازی بودی که سانسوری در کار نیس محبوبیت استاد رو اونجا میبینی که ملت چطور از خجالتش در میان.
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      14 2
      21:59 آره تو سخنرانی هاش داریم می بینیم جمعیت همه دارن فحشش میدن!! خخخح برو خدا روزیت رو جای دیگه بده. مشرق باعث شده دود از کله تون بلند شه، همون بی بی سی رو ببین، هم تو خوشحال می شی هم ما می خندیم..
    • ناشناس IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      1 12
      تو سخنرانیش طرفداراش شرکت میکنن معلومه فحش نمیدن نابغه. فضای مجازی متنوع تر و گسترده تر و نزدیک به جامعه اس یا جمعیتی که میشینن پای صحبت های استاااااد.این سطح تحلیل و قدرت فهم بدون شک منبعث از تعالیم استادت هست خخخ. در ضمن بی بی سی نگاه نمیکنم. با نسبت دادن حالت خودتون به دیگران نمیتونید سوختگی شدیدتون رو پنهان کنید.
    • بنده خدا TR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      7 1
      من تو خرم آباد سال ۹۶ یه بار رفتم سخنرانی ایشون تو دانشگاه لرستان. اصلا جا نبود بشینی. دهها نفر سرپا وایساده بودن. بجز اونایی که بزور یه وجب جا گیر آورده بودن که بشینن. آفای رائفی پور واقعا خاکی و با مطالعه هستن و سخنرانیهاشون جذابه. مجتمع فرهنگی ایشون صدها نفر رو شیعه کرده. کدوم از ما رو عضو خانواده خودمون هم تاثیر داریم؟؟؟ همچین مستدل جواب وهابیون و بهاییها و فرق ضاله رو میده که صداشون درنیاد. همش هم با استفاده از کتابها و احادیث مورد قبول خودشون. لطفا کسانی که با دو تا شبهه اصل دین خودشون واسشون زیر سوال میره در مورد آقای رائفی پور اظهار نظر نکنن. اول برن چهار تا کتاب بخونن تا بتونن با دلیل دلائل ایشون رو رد کنن وگرنه حرف که باد هواست و حرف بچه صلواته
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    30 4
    دیر یا زود تلویزیون و خیلی جاهای دیگه میشه مال بچه های انقلاب، امثال رائفی پور
  • رسول IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    24 23
    پایتخت واقعیت امروز جامعه ماست . خوب است واقع بین باشیم . درباره سریال پایتخت فقط نیمه خالی لیوان را نبینیم .
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      16 22
      آفرین. حالا بگو سریال پایتخت دقیقا این مشکل جامعه ی ما رو چجوری حل کرد؟!! راه حلی هم نشون می ده یا... یا نه داره دامن می زنه و سعی داره بیشتر هم نشون بده و اینا رو حادتر هم بکنه..؟!! حقیقتا این فصل افتضاح بود. حالا مردم رو یکم سرگرم کرد عیب نداره اما رسانه و برنامه ای که نتونه فرهنگ سازی کنه و صرفا در برابر مسائل وادادگی نشون بده به درد لای جرز هم نمی خوره..
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    60 22
    سریال پایتخت واقعیت امروز جامعه ماست . در حل مشکلات جامعه باید واقع بین بود نه آرمانگرا . درخصوص پایتخت نیمه خالی لیوان را نبینیم .
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    32 0
    من به شخصه با صخبت های استاد رائفی پور امام زمانم رو شناختم نه من بلکه ده ها و صد ها هزار نفر از جوانان همین کشور از طریق استاد با فرهنگ و معارف مهدوی آشنا شده و مشتاق و منتظر امام زمانشون شدن .حالا شما که به استاد انتقاد دارید بسم الله اگر بلدیید این حجم از جوانان رو عاشق امام زمان کنید بفرمایید . خواهشن فقط منتقد نباشید و اگر عرضه دارید پا کار بیایید تو خونه نشستن و از این و اون ایراد گرفتن که هنر نیست . در ضمن استاد رائفی پور بارها و بارها و بارها مخالفانشون رو به مناظره دعوت کردند خب چرا مناظره نمی کنید اگر راست می گید.
  • محمد ص IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    2 23
    درپاسخ کاربر محترم که فقط بلدید حرف بزنید.استاد دانشگاه دروس حداقل 10هزار ساعت تدریس وسخنرانی درسطح کشور دارم وبدون شناخت متهم می کنید به فقط حرف زدن.باز تکرار می کنم به خدا باید فکری برا گفتمان سازی کرد .وگرنه با یکسری مطالب متفرقه شاید باعث سردرگمی هم بشویم.به یاد دارید حضرت آقا فرمود اقای مصباح باید جاب شهید مطهری را برا ما پرکنند.یعنی گفتمان سازی حالا ما فقط بچسبیم به.....
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      14 1
      با این گفتمان سازی تا حالا کاری هم انجام دادید؟ عمل؟ درس دادن در دانشگاه که امروز یه کارشناسی ارشد داشته باشی میتونی توی دانشگاه درس بدی ساعتی 4000 تومن. اصلا هم نمیگن تو کی هستی؟ از کجا اومدی؟ ده تا دوست و آشنای استاد دانشگاه دارم که فرق دوغ و دوشاب رو نمیدونن.
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    26 1
    این چه منطقیه،که با شهید مطهری وبهشتی مقایسه میکنید،در هر زمانی عمار باید باشد،در حق گویی رائفی پور همین بس که مورد اعتماد ونفرین وتمسخر،بهایی ووهابی ونفوذی ولیبرال وصهی.نیست و بی بی سی و من وتو...اصلاح طلبا و اعتدالیاو یه مشت به ظاهر انقلابی قدرت طلبه،مردی تو این جریان‌ها پیدا نمیشه بیاد باهاش مناظره کنه،رائفی پور بدون نیاز به تلویزیون هزاران نفر رو برای اسلام ،شیعه،انقلاب ونظام تربیت کرده،اجرش با مولاش امام زمان
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    29 6
    زنده باد رایفی پور
  • مهربان IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 4
    این کار آنها هم از روی سیاست بوده
  • سامان DE ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    12 20
    این استاد رایفی پور که میگید مدرک تجصیلیش چیه و از کجا گرفته مدرکشون رو؟
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      18 1
      از همون جایی که حسن گرفته، نه نه از همونجایی که شیخ در حصر فتنه گرفته.. نه هیچی ولش کن.. تو فعلا تو همین مدرکش بمون تا بعد..
  • مهدی سیاوشی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    14 1
    با عرض سلام و ادب بنده متاسفانه این برنامه را ندیم ولی با توجه به شناخت و آشنایی که جناب استاد رائفی پور دارم و چند سالی که هستش برنامه ها و سخنرانی های استاد را دنبال میکنم ای کاش که می‌شد بیشتر از این استاد دلسوز اسلام و انقلاب بهره ببریم و بیشتر از راهنمایی های ایشان استفاده کنیم ان شااله روزی برسد که این نظام مقدس به دست چنین افراد دلسوزی بیافتد تا ان شااله انقلاب ما به انقلاب حضرت مهدی عج زودتر وصل شود خداوند خیر و برکت بدهد به افرادی که دلسوزانه برای این شیعه خونه حضرت مهدی عج کارمیکنن ومن اله توفیق
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    10 3
    علی فروغی آدم ارزشگرایی است که باید منتظر کارهای بزرگ او برای زمینه سازی ظهور باشیم
  • US ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    5 16
    انصافا" حظور در صدا و سیما در خور کسانی است که معتقدند امثال امیرحسین مقصودلو معیار تشخیص حق از باطل هستند!
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      14 1
      23:18 معلومه از اونایی هستی که کلیپ تقطیع می کنیا!! نه انصافا "حظور!!" تو صدا و سیما مخصوص اوناییه که به قول امید دانا سرشون تو :)))))) حالا بگیم تو کفش و جوراب( غیر قابل پخش نشه) این جور آدما مونده، دیگه تا بالاتر رو نمی تونن بفهمن و درک کنن.. تا برسی به مغز خیلی مونده.. عشقی داداش
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    17 4
    رائفی عشقی
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    18 1
    سلام دوستان عزیز رو دعوت میکنم با مراجعه به سایت مصاف سخنرانی های جناب رائفی پور رو با عنوان مقامات زیارت عاشورا و نیز شرح زیارت اربعین گوش بدن تا به میزان سواد ایشون پی ببرن. گوش بدید دیگه بدون رائفی روزتون شب نمیشه. هرچند خود من انتقاداتی به بعضی سخنان ایشون دارم.
  • آزاد IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    18 4
    استاد رائفی پور به معنای واقعی یک استاد مسلم انقلابی و دلسوز اسلام و تحلیل گری جهانی هستند
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    22 1
    آخر الزمان یعنی چه؟ یعنی به جای استفاده از نیروهای اتقلابی از یه سری سلبریتی های بی سواد کسب فیض کنی. خدا به این ملت رحم کنه با این الگو های پشمکی .
  • ناشناس IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    4 16
    اگه میخواین بدانید سطح رایفی پور چقدره به طرفداراش نگاه کنید. همه اقشار درب و داغون جامعه هستن. سطح سواد و مطالعه اینها رو هم چک کنید کرکر خنده آن.
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      13 1
      راس می گیا تا حالا حواسم به این نبود، حالا به قهرمان دیپلماسی می گی بیاد با این اقای رائفی پور یه مناظره ای داشته باشه؟ بوگو اشنا و معاون اول هم با خودش بیاره تنها نباشه. عیب نداره، اون 3 تا ایشون تنها خخخخخخ
    • ناشناس IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      1 17
      به شرطی که استادت بیاد تو محافلی که امکان صحبت کردن دیگران باشه و مثل سخنرانی های خودش متکلم وحده نباش. اون سه تا هیچ خودم جوابشو میدم
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      9 1
      به ناشناس 12:42 دقیقه. مثل اینکه شما حتی یکی از سخنرانی های استاد رو هم ندیدید و فقط ادعا میکنید چون همه ما که سخنرانی های استاد در دانشگاه ها رو دیدیم از هر طیفی چه راست و چپ سوال میکنن انتقاد میکنن و ایشون با منطق جوابشون رو میده. ان شا ا... بعد از کرونا برو توی یکی از همین جلسات که همیشه زمان و مکانش در سایت مصاف هست شرکت کن و جواب ایشون رو بده و ازش فیلم بگیر و در فضای مجازی بزار تا ببینیم چند مرده حلاجی. وگرنه حرافی که همه میتونن بکنن. یاد مسی فوتبالیست بیچاره افتادم. حتما برو اگه مردی.
    • ناشناس IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      1 9
      شما که سخنرانی های استادت رو دنبال میکنی باید بدونی چه حجم بالایی از تحلیل های نادرست داشته. مثل پیش بینی ایشون در مورد پیروز انتخابات 2016 آمریکا و خیلی موارد دیگه.
    • ناشناس IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      1 9
      سخنرانی های استادت رو دیدم. جواب استادای دیگه رو میده؟ شوخی میکنی اکثریت کسایی که تو سخنرانی های این بابا هستن نوجوان ها هستن که نهایت کتابی که خوندن کتاب های دبیرستان بوده. در ضمن جواب استادت تو خیلی جاها داده شده. چند سال پیش که رائفی پور در مورد فراماسونری سخنرانی میکرد استادی که اتفاقا انقلابی بود که اسمش یادم نیس ولی تو یوتیوب فیلمهاش هست جواب استادت رو داد جوری که استادت مجبور شد برای همیشه فراماسونری را بذاره کنار.
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      11 1
      جناب ناشناس؟! بابا رائفی پور بد، تو خوب. ولمون کن دیگه.. اَه
  • غلامرضا سبزاندام IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    9 1
    سلام . استاد رائفی پور فردی آگاه دلسوز است و درد جامعه را میداند ای کاش کارهای کلیدی بدست ایشان بود. البته با آگاه کردن مردم ثواب زیادی میبرد. هر جا هستند خدا نگهدارش باشد.
  • ناشناسیم IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    2 18
    بابا برین تئاتر و سینما جمع کنید و سلبریتی های بوووووققق... چتون شده...شما ک دلسوز مردمین عملتون کو جبرییل شدی جبرائیلللل؟! ما دلخوشیمون همین پایتخته ک با نیشی ک ب مسئولا میزنه حرف دلمون میزنه...به حاج آقایی شما برخورده ک فجیع شده؟؟!!! خجالت بکشید و بزارین مردم به همین فجایع دلخوش باشن ..نه ک راس 10شب بزنن فلان و بهمان شبکه پورن و..ببینن...خواهشا الان ک اکثریت مردم با پایتخت همراه بودن و خوششش شما صاحب منصبای تریبون به دست بتمرگین ی بار ما خوش. باشه حالمون..
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      10 1
      والا اون نیشی که با عقل و منطق و سند امثال ایشون و حسن عباسی و خیلی های دیگه به عنوان کارشناس به اینا زدن، اصلا قابل قیاس با این لوده ها نبود.. یکم که زمان گذشت همه ( مجبوریم) بهتر و دقیق تر مسائل رو ببینیم.. چون بعضی چیزا همین الان هم عین روز روشنه.. مگر اینکه نخواییم ببینیم
  • سید IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    2 26
    به شخصه خجالت میکشم میبینم تحلیلگران کشور عزیزم شدن یه مشت متولد ۶۲ و بچه
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      14 1
      جون داداش تا نگی اسم کشور عزیزت چیه فایده نداره!! آخه ما یه سری زیبا کلام داریم همین الان به خاطر وضع غرب و اروپا تو مواجه با این بیماری می گن 3 تا سکته ناقص رو رد کرده، حالا به عمو بوگو کشور عزیزت کجاست دقیقا؟!!
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    2 6
    چقدر شماها ساده اید. تلویزیون دنبال یکی میگرده با هزینه کمتری، اموراتش را بگذرونه.
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      8 2
      میدونی چرارائفی پورراسانسورمیکنندچون پته خیلیا رومیندازه روآب
  • علی IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    11 2
    بارائفی پور موافقم ولی فروغی نه
  • پروانه IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    13 2
    ممنونم از استاد رافئی پوردمت گرم
  • شاهین IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    16 2
    من خیلی مذهبی نیستم وادعا هم ندارم ولی واقعا از طرفداران پروپاقرص آقای رائفی پور هستم واز مدیر شبکه ۳ وآقای فروغی تشکر میکنم که از ایشون دعوت کردن لطفا از آقای عباسی هم دعوت کنید بگذارید چند کلمه حرف حساب هم بگوش مردم برسه....بازم ممنونم
  • غلام کاوه IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    17 2
    استاد رائفی پور جهادگر و انقلابی خدا حفظش کنه
  • محمد IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    13 1
    خدایی من به تفکرات سه نفر تو ایران خیلی اعتقاد دارم... یکی آقای رحیم پور ازغدی، آقای رائفی پور و آقای قرائتی...حرفهاشون خالصانه ست و بی ریا...
  • حسن GB ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    15 1
    پایتخت اوج نفاق قسمتی ازرسانه ملی رانشان داد ودعوت از رائفی پور عزیز اوج شهامت وانسانیت بخشی ازرسانه ملی است
  • اسمان IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    15 1
    هر چند برنامه ضبطی است و زنده از استاد بزرگوار دعوت نمیکند باز جای شکر داره که استاد را صدا و سیما دعوت کرده
  • مریم IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    8 0
    موافقم
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    2 10
    هر هر هر
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      5 1
      :/
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      0 0
      خخخخههخخخخهه
  • حسین IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    4 0
    خیلی ها از ظهور نکردنش نا امید میشن چون زمان ظهورش مشخص نیست و مردم باید با همین که ظهور نزدیکه آزمایش بشن و غربال،اگه هم مشخص بود ماهیت هیچ کس مشخص نمی شد اینها نشانه نزدیک شدن هست واین نزدیکی امروز و فردا نیست ممکنه سالها به طول بینجامه واین بستگی به این آزمایش داره تا ظهور به ثمر بشینه الهم عجل لولیک الفرج المهدی انشا الله
  • برات IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    21 1
    ایشان جوانی آگاه به خیلی از مسائل روز ومطاله زیاد ودانش بروز ومطاله گر وآینده نگر و....میباشد .حیف است از ایشان در اینچنین زمان استفاده نشود
  • مبینی IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    19 1
    انشاا...دربرنامه های آینده ازاین افرادبیشتراستفاده بشه تاسلبریتی هااینهابه درددنیاوآینده ماوخانواده هامون میخورند
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    17 1
    عمار انقلاب استاد اونایی که حرفهاشون نشنیدن احمقانه فکر میکنن در موردش خدا نجات شون بده
  • HK ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    22 2
    استاد رائفی پور تموم حرفاش به واقعیت پیوست کور بشن کسایی که نمیتونن ایشونو ببینن .
  • جانباز DE ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    0 7
    فروغی حیا کن شبکه 3 را رها کن
  • سادات IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    2 21
    خدا رائفی پور را هدایت کنه انشا ءلله
    • یه ایرانی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      24 0
      خدا تو رو هم هدایت کنه یکی از کسایی رو که خیلی قبول دارم ، برای خدا کار می‌کنه استاد رائفی پور هست چقدر جوونا ها عاشقشن دم مسوول شبکه 3 گرم ، نمردیم و استاد رائفی پور رو تو تلویزیون دیدیم
  • سلما IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    2 22
    واقعا متاسفم برای این اتفاق نامبارک
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      28 0
      راس می گی. مبارک فقط برجام بود که به خاطرش تو خیابون رقصیدیم(اونم در حالی که اصلا نخونده بودیم و نمی دونستیم چی هست)، لامصب جوری رقصوندمون که بعد 7 سال هنوزم رو ویبره ایم!!!!
  • شاگرد IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    16 1
    ممنون از صدا سیما و آقای فروغی. امیدوارم ادامه دار باشه. در ضمن اینو به بعضی ها میگم که به ایشون توهین میکنن یا تمسخر میکنن. ایشون بیدی نیست که با این بادهای چپ و راست بلرزه. هر چی دوست دارین خودتون رو تخلیه کنید. از تعداد طرفدار استاد همین بس که موقع انتخابات همه از ایشون درخواست کردن لیست انتخاباتی ندن تا بتون لیست واحد بدن چون میدونستن که لیست ایشون رای میاره. حالا هر چقدر دوست دارید بسوزید و دست و پا بزنید. مشرق خواهشا چاپ کن.
    • ناشناس IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      0 16
      شاگرد جان تنها گروهی که از ایشون خواستن لیست نده اصولگراها بودن که رایفی پور هم گفت پس لیست واحد بدین که همه هم دیدیم اون لیست با چه استقبال باشکوهی مواجه شد. خیلی ها هم که رای دادن بخاطر نظام به اون لیست رای دادن اصلا این بابا رو نمیشناختن.
  • باقر IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    12 1
    من تعجب میکنم از این آدمایی ک اینقد از استاد رائفی پور بد و بیراه میگن خدا شاهده تا زمانی ک ب این آدما بهایی داده نشه حال و روزمون همینجوری بد و بدتر میشه!!
  • FR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    19 3
    خداوند ایشان را از بلا حفظ کند.
  • سروش IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    6 1
    سلام داشتم کامنت ها را میخوندم و به نظرم مخالفین بیشتر از دو نفر نبودن و شاید سه نفر. اما موافقین........ پرچمت بالاست استاد. از هر کدوم از موافقین ایشون که سوال کنید چرا حداقل چهارتا دلیل مییارن و اما مخالفان اگر دلیل داشتن دو دستگی بین نیروهای انقلابی ایجاد نمیکردن. یکی با غیر اتکا بودن و دیگری با مقایسه با استاد شهید مطهری اما هیچ کس هیچ وقت به پسر اون بزرگوار نگفت و ازشون نپرسید که چرا حتی کفش های پدرت پات نیست چه برسه بخوای راه ایشون را بری و نه حتی داماد استاد مطهری. دوستان دارن از تفرقه بین نیروهای انقلابی اسفاده میکنن. نشون بدید نه تنها خود استاد بلکه هواداران و پا منبری های ایشون بدون فکر حرف نمیزنن. دعاگوی استاد و خانواده محترم ایشون هستیم و از خداوند براشون موفقیت را خواستاریم. برای فرج اقامون سه صلوات.
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    6 1
    مگه استاد رائفی پور چی گفته که در برنامه زنده صدا سیما یه برنامه ضبط شده از استاد رو پخش کردن صدا سیما میلی ما از چه چیز ترسیده که نگذاشتن پخش زنده استاد صحبت کنن
  • حامد IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    4 3
    به استاد رائفی پور ارادت دارم ولی خوب بود آقای جبراییلی از فجایع علی فروغی از جمله حذف حیرت آور فردوسی پور و ساخت برنامه بخت آزمایی گلزار هم می‌نوشتند
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    5 1
    بذارید این سرزنش کننده ها کار خودشونو بکنند چون اهل حق از سرزنش هیچ سرزنش کننده ای بیم ندارند. و لال یخافون فی الله لومه لایم
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    7 0
    هروقت در تشخیص جبهه حق دچار اشکال شدید نگاه کنید دشمن کجا رو بیشتر میزنه (با تمسخر و...)
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    3 0
    ایشون ،بخواست خدا تنها نیس، میلیون ها مدافع انقلاب پتانسیل منتظر امام زمان ع هستن
  • عرشیانصرالله زاده IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    کلاس دوم
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    2 0
    مسئولین تحمل حرفهای سیاسیش را ندارند تخریبش میکنند وگرنه رائفی پور عالیه
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    لایک
  • علی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    خدا امثال اینا را زیاد کنه برا ما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس