کد خبر 1059865
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
آل سعود

منابع خبری از ابتلای ده‌ها نفر از اعضای خاندان سلطنتی آل سعود به ویروس کرونا و انتقال پادشاه این کشور از کاخ اصلی خود به یک کاخ دورافتاده در شهر «جده » خبر دادند.

به گزارش مشرق، برخی رسانه ها بامداد پنجشنبه به وقت تهران از ابتلای اعضای دربار آل سعود به ویروس کشنده کرونای جدید خبر دادند.

روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشته ۱۵۰ نفر از اعضای خاندان سلطنتی آل سعود به ویروس کرونای جدید مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

کرونا به مفهوم «جهان اول و سوم» پایان داد

سرقت تجهیزات پزشکی توسط موساد

به ادعای این رسانه، «شاهزاده فیصل بن بندر بن عبدالعزیز» استاندار شهر «ریاض» نیز به دلیل ابتلا به کرونا در بخش مراقبتهای ویژه بستری است.

همچنین گفته می شود که «ملک سلمان» پادشاه ۸۴ ساله عربستان نیز از بیم ابتلا به کرونا خود با خارج شدن از کاخ اصلی خود، به یک کاخ دور افتاده نزدیک شهر «جده» کنار دریای سرخ قرنطینه رفته است.

این منبع خبری به نقل از نیویورک تایمز نوشت که سفارت عربستان در واشنگتن تاکنون از ارائه هرگونه اظهار نظر در این زمینه خودداری کرده است.

این در حالی است که «توفیق الربیعه» وزیر بهداشت عربستان سعودی نیز چهارشنبه مدعی شد که ریاض با «شفافیت کامل» با بحران کرونا برخورد می‌کند. وی گفت که بر اساس این پژوهش‌ها انتظار می‌رود شمار مبتلایان طی هفته‌های آتی حداقل به ۱۰ هزار نفر و حداکثر به ۲۰۰ هزار نفر برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    0 0
    اینا بهترین دکترها بالاسرشون هستن و لحظه به لحظه ازشون مراقبت میشه و تراکم ویروسیشون چک میشه. بیچاره شیعیان مظلوم عربستان.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    2 1
    خوب شفاف هستند ديگر مثلا ملكه ى انگليس در قلعه ى وينزور و پادشاه عربستان در كاخ جده شما ميدانيد رهبرمان كجا هستند من كه نميدانم؟
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      1 1
      حتی پیامت شفاف نیست بوزینه!!!!!! چون زبانت کامل نشده عنتر! و اینکه قتل قاشقچی و کشتار رقبا شفاف شفاف بود انقدر که دیگه محو شده بود. اصلا هر کس رد بن سلمان رو بزنه محو و شفاف و حباب میشه. ملکه هم پسرش متهم ردیف یک سالها خیانته که خاندان انگلیسی شفاف و بلکه محو گونه عمل کردن. برو تو خبرهاتون بخون!!!!!!
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      1 0
      در جواب کامنت دومی اخه بی پدر تو هم زبون باز کردی عنتر مادرته که تو توله سگ رو پس انداخته
  • DE ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    2 1
    150 نفر از اعضای خاندان آل‌سعود به کرونا مبتلا شده‌اند // پس دانشمندان که گفته بودند ویروس کرونا به حیوانات و دامداری ها و گاوهای شیرده سرایت نمیکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس