کد خبر 1059738
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
بارزانی نمایه

یک مقام سیاسی در کردستان عراق گفت که مسعود بارزانی حاضر به دیدار با عدنان الزرفی نشده و منتظر مشخص شدن موضع احزاب شیعه در خصوص گزینه نخست‌وزیری است.

به گزارش مشرق، یک منبع سیاسی کردستان عراق خبر داد که مسعود بارزانی از پذیرش «عدنان الزرفی» برای دیدار در اربیل امتناع و به گفت‌وگوی تلفنی اکتفا کرده است.

بیشتر بخوانید:

احتمال عقب‌نشینی «الزرفی» از تشکیل کابینه

او به وبگاه المعلومه گفت که بارزانی علاوه بر این به اعضای حزب دموکرات کردستان گفته است که تا مشخص شدن موضع واحد احزاب شیعه، از هرگونه موضع‌گیری پرهیز کنند.

این منبع کرد همچنین گفت که بارزانی موضوع کرونا و بحران سیاسی را بهانه کرده و حاضر به دیدار با الزرفی نشده است تا موضع سیاسی در بغداد روشن شود.

پیش از این منابع کردی خبر داده بودند که احزاب کردستان عراق با هر گزینه‌ای که گروههای سیاسی شیعه بر روی آن توافق کنند، موافق هستند.

امروز نیز فراکسیون «تحالف القوی العراقیه» که شامل چندین گروه سیاسی اهل تسنن است، به طور رسمی از احتمال نامزدی «مصطفی الکاظمی» به عنوان نخست‌وزیر این کشور حمایت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 1
    خوب اشغال نجف و کربلا حق امریکا نیست و باید این کشور را ترک کند آمریکا در موقعیتی نیست با کمک صدر و امثالهم و سرنگونی نخست وزیر قانونی عراق آنهم بعد از یکسال از انتخابات اشغالگری را بتواند ادامه دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس