کلاه تئاتر کرونا

اخبار و شواهد حکایت از بحران بیمارستانی در انگلیس می‌کنند تا حدی که جان پرستاران و پزشکان انگلیسی هیچ ارزشی برای حاکمیت بریتانیا ندارد.

به گزارش مشرق، بابی ساندز کاربر توئیتری درباره اوضاع وحشتناک پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌های انگلیس، در یک رشته توئیت نوشت:

چرا کادر درمانی انگلیس، #کیسه_زباله می‌پوشند؟

پرسنل درمانی #انگلیس می‌گویند که کمبود تجهیزات در بیمارستان‌های‌شان وجود دارد اما آنها به دلیل #هشدار دولت (برای عدم گفتگو با رسانه‌ها)، تمایلی به گفتگو با اصحاب رسانه‌ها ندارند.

دکتر رابرتز (با نام مستعار) می‌گوید بیمارستان وی "در لبه پرتگاه" است. بخش مراقبت‌های ویژه در حال حاضر پر از بیماران مبتلا به کرونا است. کمبود نیرو و تختخواب‌های مراقبت ویژه، کمبود آنتی بیوتیک‌های اصلی و دستگاه تنفس مصنوعی وجود دارد.

او می‌گوید کادر پزشکی مجبورند تا برای تجهیزات محافظات شخصی از کیسه‌های زباله، پیش‌بندهای پلاستیکی و عینک اسکی استفاده کنند. او می‌گوید چندین بخش در بیمارستان محل خدمتش، در مورد تحولات آینده نگرانند؛ آن‌ها شروع به جمع‌آوری تجهیزات ایمنی شخصی برای خودشان کرده‌اند.

پرستاران بخش مراقبت‌های ویژه روشهایی را انجام می‌دهند که جان آنها به خطر می‌اندازد. به آنها گفته شده است که کلاهای معمولی تئاتر بپوشید، سوراخ‌هایی در آنها وجود دارد که هیچ گونه محافظتی در آنها ایجاد نمی‌کند."

دولت انگلیس به مشکلات توزیع اذعان کرده و گفته که بیش از یک میلیون ماسک تحویل داده است. با این حال دکتر رابرتز می‌گوید بیمارستان محل خدمتش چیزی از دولت دریافت نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    49 4
    در عجبم از برخی شیفتگان غرب که چشم خود را به روی مشکلات عمیق غرب بسته اند
  • مهرناز IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    27 1
    خداوند جای حق نشسته است " با شیوع کرونا در ایران " این کشورها چه کردند " چه مطالبی بیان کردند " اکنون خود گرفتار شدند " بدتر از شرایط ایران برایشان پیش امد" امیدواریم کرونا نهیبی باشد به مردمی " مخصوصا اصلاح طلبان داخل کشور " که چگونه خداوند ابهت پوشالی امریکا واروپا را "که خودرا با داشتن فرهنگ برتر از مردمان کشورهای اسیائی می دانستند " و وانمود می کردند در کشور هایشان حوق بشر است " در حالی که در کشورهای دیگر مانند ایران " مردم به حساب نمی ایند " چنان رو شد " دیگر جائی برای سخن گفتن برایشان باقی نگذاشت.
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
      29 1
      ومكروا و مكرالله و الله خيرالماكرين.
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    18 1
    خیاط بی بی سی به کوزه افتاد
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    1 5
    خجالت بکشید شیادها دست بردارید از دروغگویی
  • ایرانی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    این Bobby Sands ماشالا خیلی فعاله دست به ماشست از انگلیس خبر تهیه کنه دمش گرم. فقط از کادر درمان داخل ندیدم چیزی بگه! اووه از شنبه عادی شده بود همه چی یادم رفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس