زندان نمایه

ده‌ها اسیر فلسطینی در ادامه به بی‌توجهی رژیم صهیونیستی برای اجرای اقدامات پیشگیرانه علیه شیوع کرونا در زندان‌ها دست به اعتصاب غذا زدند.

به گزارش مشرق، علی‌رغم آنکه ابتلای تعدادی از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی مسجل شده، این رژیم همچنان از فراهم کردن مواد تمیزکننده یا ضد عفونی کردن بخش‌های زندان‌ها در راستای جلوگیری از شیوع کرونا خودداری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

۲۰۰ کودک در بند رژیم صهیونیستی هستند

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، اسیر فلسطینی «فکری زهیر منصور» در همین رابطه اعلام کرد، دهها اسیر فلسطینی دست به اعتراض غذای نامحدود زده‌اند.

اسیر منصور در ادامه وضعیت اسرا در سایه شیوع کرونا را توصیف کرد و افزود، اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی از ماه گذشته (مارس) اقدامات خود علیه اسرا را تشدید کرده، آنها از مرتب از بازداشت‌گاه به سلول انفرادی منتقل می‌کند، مواد ویژه نظافت و پیشگیری از کرونا را در اختیار آنها قرار نمی‌دهد و از همه مهمتر تست و بررسی خاصی بر روی اسرا برای تشخیص کرونا انجام نداده است.

وی سپس اعلام کرد، طی روزهای اخیر به دلیل برخورد برخی از زندانبانان با تیم‌های پزشکی یا مرکز بهداشتی زندان «الرمله»، دهها اسیر و زندانی به کرونا مبتلا شده‌اند.

این اسیر فلسطینی تأکید کرد، بسیاری از زندانبانان در هنگام برخورد با اسرای فلسطینی دستکش نمی‌پوشند و ماسک بر روی صورت خود نمی‌گذارند.

وی در پایان از سازمان‌های حقوق بشری و نمایندگان عرب کنست درخواست کرد، با اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به این وضعیت پایان دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس