کد خبر 1058043
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
نهاجا

پایگاه هوایی شهید نوژه همدان از جمله مراکز مهم نظامی کشور است که در روزهای اخیر شایعه‌پردازان فضای مجازی مدعی تخلیه آن شدند که خیلی زود این شایعه به وسیله فرماندهی این پایگاه تکذیب شد.

به گزارش مشرق، امیر خدایی فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان با اشاره به فعالیت چشمگیر بیمارستان و کادر درمانی پایگاه شهید نوژه همدان  گفت: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، پایش مستمر و مداوم کارکنان و خانواده ها، واگذاری دارو، لوازم بهداشتی، ماسک و مواد شوینده به کارکنان و خانواده‌ها که توسط خود یگان تولید شده  از عمده فعالیت‌های این پایگاه بوده است. همکاری مستمر با بیمارستان‌های شهر همدان، بخش دولتی و خصوصی، آماده سازی اماکن و تجهیزات مناسب بیمارستانی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در زمینه مقابل با ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید:

ارتش در ۲ روز آینده بیمارستان ۲ هزار تختخوابی در تهران آماده می‌کند/ تیم‌های جنگ‌ نوین در استان‌ها مستقر شدند

پایگاه هوایی شهید نوژه یا پایگاه هوایی همدان یا پایگاه سوم شکاری یکی از پایگاه‌های شکاری نیروی هوایی ارتش در منطقهٔ کبودرآهنگ، استان همدان و در ۵۰ کیلومتری شمال شهر همدان واقع شده‌است. در این پایگاه هواپیماهای جنگنده اف-۴ فانتوم ۲ نگهداری می‌شود. نام بین‌المللی پایگاه سوم شکاری نوژه «TFB۳» است.

با بررسی‌های انجام شده مشخص شد هیچ موردی از ابتلا به کرونا نیز در بین کارکنان، سربازان و خانواده‌های مستقر در پایگاه نوژه نیز مشاهده نشده است. در این باره امیر خلبان رضا خدایی ضمن تکذیب شایعه تخلیه این پایگاه گفت: از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا این یگان در آمادگی کامل قرار داشت و با تمام ظرفیت اقدام به غربالگری و چکاب کارکنان و خانواده‌ها حین ورود به پایگاه و محیا نمودن تجهیزات مناسب جهت رعایت حداکثری امور بهداشتی کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • GB ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    2 3
    اقای رئیسی این شایعه پراکنان رو اعدام کنید باعث تشنج جامعه هستند
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
      2 0
      تو رو چکار کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس