کد خبر 1058018
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
بازسازی کتابخانه پارک شهر

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا با صدور اطلاعیه‌ای کتابخانه‌های عمومی کشور را تا ۲۲فروردین ماه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش مشرق، با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری زا، کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا ۲۲ فروردین ماه تعطیل اعلام شد. 

گفتنی است از سوم اسفند تا کنون و در پنج مرحله با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز تعطیل شده اند. 

بر این اساس بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، در زمان مقتضی کتابخانه های عمومی خدمت رسانی به مردم را از سر بگیرند.

لازم به ذکر است ادامه فعالیت کتابخانه های عمومی کشور پس از ۲۰ فروردین ماه منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعلیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است که در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس