مدرسه نمایه

عضو کمیسیون بهداشت جزئیات جلسه ویژه این کمیسیون با حضور مسئولان وزارت بهداشت درباره ویروس کرونا را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمد حسین قربانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه ویژه کمیسیون بهداشت برای بررسی آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار داشت: در این جلسه با حضور معاون پارلمانی وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از نمایندگان کمیسیون های تخصصی مجلس اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا بررسی شد، نمایندگان دیدگاه‌های خود را مطرح و برخی معتقد بودند که افراد غیرمسئول و آنهایی که در جریان موضوع نیستند نباید در مورد آمار این بیماری اطلاع‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانید:

مدارس تهران روز چهارشنبه تعطیل است؟!

فیلم/ تکذیب خبر تعطیلی مدارس تا بعد نوروز

پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا نوروز

وی از انتخاب ۵ نفر از اعضای کمیسیون بهداشت برای عضویت در قرارگاه کرونا ویروس در این جلسه ویژه کمیسیون بهداشت خبر داد و گفت: بهروز بنیادی، نماینده کاشمر، همایون یوسفی، نماینده اهواز، سیدمرتضی خاتمی نماینده ماهنشان،  محمدحسین قربانی، نماینده آستانه اشرفیه، و همچنین حیدرعلی عابدی نماینده اصفهان برای عضویت و حضور در جلسات قرارگاه کرونا ویروس  انتخاب شدند.

عضو کمیسیون بهداشت از پیشنهاد اعضای کمیسیون آموزش برای تعطیلی مدارس تا ۱۵ فروردین برای جلوگیری از افزایش شیوه بیماری ویروس کرونا، خبر داد و افزود: آقای میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در این جلسه پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا ۱۵ فروردین را مطرح کرد که با این موضوع موافقت و مقرر شد این پیشنهاد به رئیس مجلس اعلام شود؛ در صورتی که مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شود، امکان شیوع ویروس کاهش می یابد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه تاکید کرد: البته تصمیم‌گیری درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا ۱۵ فروردین برای کنترل شیوع ویروس کرونا در اختیار اعضای قرارگاه کرونا ویروس   است.

قربانی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد در ورودی‌های مجلس کنترل مناسب انجام شود تا نمایندگان و پرسنلی که مشکوک به کرونا هستند به مراکز درمانی معرفی شوند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس بیان داشت: در این جلسه همچنین مطرح شد که تجهیزات اولیه برای پیشگری از ویروس کرونا تا امروز در اختیار مسئولان ذیربط در استان‌های درگیر با ویروس کرونا خواهد رسید.

بودجه لازم نیز از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه به وزارت بهداشت و بیمه سلامت برای پیشگیری، مقابله، و کنترل شیوع این ویروس اختصاص داده شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    چی شد پس؟
  • زهرا IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    0 0
    لطفا تعطیل کنید بابا بچه ها گناه دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس