کد خبر 1057828
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
پوتین نمایه

روسیه هنوز به دعوت انجام شده ازسوی اوپک برای شرکت در نشست اوپک پلاس که با هدف ایجاد ثبات در بازار نفت و متناسب سازی قیمتها برگزار می شود پاسخی نداده است.

به گزارش مشرق، روز جاری رئیس جمهور روسیه با روسای شرکت های بزرگ نفتی این کشور بصورت ویدیو کنفرانس مذاکره کرد. بحث و بررسی پیرامون نوسانات قیمت نفت و همچنین راهکارهای پیش روی روسیه در جهت افزایش سهم از بازار همزمان با تعادل بخشی به قیمت نفت از مهم‌ترین موارد بحث شده در این نشست بود بدنبال شکست مذاکرات نشست کشورهای عضو و غیرعضو اوپک موسوم به «اوپک پلاس» در ماه مارس و امتناع روسیه و عربستان از مشارکت در توافق تعمیق کاهش تولید، خبرها حاکی از آن است که مثلث سعودی، روسیه و آمریکا سعی در ایجاد توافق کاهش تولید و افزایش قیمت نفت را دارند.

اوپک امروز از رگولاتور های صنعت شیل آمریکا برای حضور در نشست اضطراری اوپک پلاس در روز ۶ آوریل دعوت کرده است. روسیه هنوز پاسخی به دعوت انجام شده از این کشور برای شرکت در نشست اوپک پلاس نداده است کاخ کرملین دیروز ادعای ترامپ در خصوص گفتگوی بن سلمان و پوتین در مورد کاهش تولید نفت و ایجاد ثبات در قیمتها را تکذیب کرد.


منبع: نورنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NZ ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    1 2
    منافع ملی آنها ایجاب می کند که بسیار محتاط باشند در مورد تله آمریکاییها. در ظاهر قضیه سعودی ها وسط هستند.
  • Faridon.gh484 IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    جنگ‌ اقتصادی است و تنها منافع ملی مدنظرشان هست نه بحث جنگ ایدلوژیک ،بس باید ایران هوشیار باشد و منافع ملی مدنظر ش باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس