اتحادیه اروپا نمایه

اتحادیه اروپا طی بیانیه‌ای هشدار داد که احتمال دارد شیوع ویروس کرونا در کشورهای آفریقایی از کنترل خارج شود.

به گزارش مشرق، اتحادیه اروپا روز شنبه طی بیانیه‌ای هشدار داد که ممکن است شیوع ویروس کرونا در آفریقا از کنترل خارج شود.

در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است که مقابله با ویروس کرونا در آفریقا بخشی از امنیت اروپا به شمار می‌آید و امکان ندارد که با ویروس کرونا در اروپا مقابله شود و این موضوع در آفریقا نادیده گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

موج ویرانگر کرونا شهرک‌های صهیونیست‌نشین را در هم کوبید

جدیدترین آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در عربستان

انگلیس در تعداد مرگ‌ومیر بر اثر کرونا از چین عبور کرد

در این بیانیه آمده که در آفریقا برای هر ۱۰ هزار نفر تنها یک پزشک وجود دارد و اتحادیه اروپا درصدد بسته کمک‌های پزشکی برای حمایت از آفریقا در مقابله با ویروس کرونا است.

اتحادیه اروپا همچنین از طرف‌های درگیر در لیبی خواست تا درگیری‌ها در این کشور را متوقف کرده و بر مقابله با ویروس کرونا تمرکز کنند.

 در آفریقا یک میلیارد و دویست میلیون نفر زندگی می‌کنند که بیشترشان در نیمه شمالی هستند و احتمال شیوع ویروس کرونا از ایتالیا و اسپانیا به این مناطق بسیار زیاد است.

 برخی آمار پایین شیوع ویروس کرونا در کشورهای آفریقایی را به علت نبود آزمایشگاه‌های کافی برای شناسایی یا اشتباه در تشخیص می‌دانند. مثلا در ماه فوریه که یک تاجر انگلیسی در نیجریه مبتلا به کرونا شد، بیماری‌اش را تب لاسا تشخیص دادند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    منتظر فاجعه در کشورهایی شبه قاره هند و افغانستان، قاره آفریقا و آمریکای جنوبی باشید. نظام بهداشت و درمان در این کشورها بسیار ضعیف است و قطعاً با موج زیادی از مرگ و میر مواجه خواهیم شد ( کشورهای دیگر هم که قصد کمک داشته باشند، بیشتر درگیر جامعه خودشان خواهند بود ). بشر دو پا فکرش را هم نمی کرد که با این همه ادعا و غروری که دارد، یک ویروس اینجوری آن را به چنین دردسر بزرگی بیاندازد. تنها یک راه وجود دارد: دعا برای تعجیل در فرج صاحب العصر و الزمان، حضرت مهدی موعود (عج).
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    دولت لیبی را شما غربیها و تورکهای وحشی ساقط کردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس